روش های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، با گذشت زمان متغیرند. حتی در این چند ساله برخی روشهای سئو که تاکتیک های مورد قبولی بودند، در حال حاضر دیگر قابل استفاده نیستند و حتی برخی از آنها بر سئو تاثیر منفی می گذارند.

در این مقاله قصد داریم تاکتیک هایی را به شما معرفی کنیم که دیگر شرکت های طراحی سایت نیز از آنها استفاده می کنند. با پرتال همراه باشید.

استراتژی محتوا

برخی از شرکت های سئو به شما پیشنهاد خواهند داد که برای جذب تعداد بیشتر کاربران سایت تان را با مطالب جدید پر کنید. این افراد ادعا می کنند که زمانی که شا یک مطلب جدید در سایت تان منتشر می کنید، گوگل رتبه سایت شما را بالا می برد. اما حقیقت این است که در بیشتر این مواقع، یک مطلب تنها چندین بار بر روی سایت کپی می شود و تنها چند کلمه کلیدی آن تغییر می کند. این شرکت ها معمولاً تنها استراتژی که به شما ارائه می کنند همین نوشتن مطلب هست و کار دیگری برای شما انجام نمی دهند.

پیشنهاد ما به شما این است که هیچ وقت از دیگر سایت ها کپی نکنید و یک مطلبی که نویسنده اش خودتان هستید را در سایت تان منتشر کنید. هر بخش از محتوای شما باید مخصوص کاربران سایت شما نوشته شود. همچنین، می توانید پیش از نوشتن یک مطلب، کمی درباره آن تحقیق کنید تا از کپی نبودن مطالبتان مطمئن شوید.

کلمات کلیدی

تا چند سال پیش، گوگل تنها به سایت هایی که محتوای شان پر از کلمات کلیدی بود رتبه بالاتری می داد. برای همین برخی سایت ها، آنقدر یک کلمه کلیدی را در محتوای خود تکرار می کردند که متن سایت شان دیگر قابل مطالعه نبود. برخی از شرکت های سئو حتی در سایت خود هنوز از این روش استفاده می کنند و تا جای ممکن از کلمات کلیدی خود در متن محتوای خود استفاده می کنند. با بروزرسانی های متعدد الگوریتم گوگل، استفاده از این روش می تواند باعث جریمه شدن سایت تان شود.

 یک متخصص سئوی خوب، در هر تگ عنوان صفحه، تنها از کلمه کلیدی اصلی استفاده می کنند  و سعی می کنند با استفاده از ابزارهای مطمئن چگالی کلمات کلیدی را در حد مطلوبی نگه دارند. هر تگ صفحه از عباراتی ساخته شده است که برای کاربران معنی دارند. متخصص سئوی خوب از عبارات و کلماتی استفاده می کند که به گوش کاربر آشنا هستند. با نوشتن یک متن روان می توانید تجربه کاربری خوبی به مخاطبان دهیم و احتمال پنالتی شدن سایت را به صفر برسانیم.

رتبه بندی

شاید شما هم شنیده باشید که برخی شرکت ها، به مشتریان خود تضمین می کنند که برای برخی کلمات کلیدی می توانند طی مدت کوتاهی یک سایت را به رتبه یک برسانند. این شرکت ها معمولاً تنها در نتایج جستجو رتبه سایت تان را به شما نشان می دهند و برخی از آنها حتی اجازه نمی دهند تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را ببینید یا گوگل آنالیتیکس سایت خود را بررسی کنید.

مطمئناً رتبه سایت برای مشتریان مهم است، اما یک متخصص سئو باید بتواند بهترین نتیجه را به مشتری خود بدهد. ما در پرتال هیچ وقت تضمین نمی کنیم که می توانیم برایتان جایگاه مشخصی در گوگل به دست آوریم. باید بدانید که موفق بودن در سئو تنها به رتبه سایت برای یک کلید واژه ختم نمی شود. مشتری یک سئو کار باید بتواند اطلاعات گوگل آنالیتیکس سایت خود را بررسی کند.  در حین انتخاب یک شرکت سئو حواستان به روش های مورد استفاده آنها باشد. زیرا نه تنها شما سرمایه خود را هزینه می کنید، بلکه اعتبارتان را نیز به آنها می سپارید.

***

برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارۀ نحوۀ سایت ساز پرتال می توانید با شمارۀ 63404-021 تماس بگیرید.