فرقی ندارد در چه کسب و کار آنلاینی فعالیت می کنیم، اگر وب سایتی در زمینه کاری داریم تولید محتوا یکی از دغدغه های ما خواهد بود. به این معنی که در یک کسب و کار به مدل سنتی، فرد صاحب تجارت موظف است چرخه بقای تجارت را حفظ کند و با به کار گیری افراد مجرب جنبه های مختلف بازاریابی را در تجارت خود پیاده سازی کند.

در این نوع تجارت همه چیز از طراحی کارت ویزیت گرفته تا طراحی تبلیغ محیطی، همگی حکم تولید محتوا را دارند. البته باید گفت در بازاریابی آنلاین به علت محدود شدن ارتباطات فیزیکی و حجم بالای اطلاعات، مخاطب باید به شکلی جذب شود که برای فرد سود داشته باشد. تولید محتوا می تواند به خوبی مخاطبان را جذب کند و کاربر را به مشتری تبدیل کند. با پرتال همراه باشید.

تولید محتوا با هزینه کم

روش های بازاریابی در کسب و کار آنلاین بسیار متنوع وزیاد بر اساس بازار هدف می باشد که با یک استراتژی تبلیغاتی میشود به اهداف نزدیک شد.در مقالات گذشته در مورد پادشاهی بازاریابی محتوایی بسیار صحبت کردیم و زمانی که به صورت آنلاین برای کسب و کار خود بازاریابی می کنید، تولید محتوا یکی از بزرگترین قطعات گمشده بازاریابی شماست. در این بین باید اطلاع داشته باشید که تولید محتوای حرفه ایی هزینه های زیادی برای شما در پی دارد. ما در هر موقعیتی که قرار داشته باشیم مایل هستیم از روش هایی استفاده کنیم که برای ما مقرون به صرفه باشد چون امور بازاریابی و تبلیغات پرهزینه است،اما چطور بدون صرف هزینه های هنگفت، محتوایی عالی و جذاب به بازار ارائه کنیم؟ این دغدغه تمام افراد صاحب کسب و کار آنلاین است و اغلب این پرسش اصلی آنهاست که تولید محتوا مناسب بدون صرف هزینه های بسیار زیاد، چطور امکان پذیر است؟

در فضای آنلاین روش هایی ساده وجود دارد که میتوانید برای تولید محتوا با هزینه کم از آن استفاده نمایید.در این مقاله با ما همراه باشید تا این روش ها را باهم بررسی کنیم:

از داشته هایتان استفاده کنید

حتما شما دارای یک طرح و پلن برای کسب و کار خود هستید. اینکه چه هدفی دارید و چه روش هایی دارید و در چه خدمات و چه محصولاتی ارائه می دهید. و اینکه توضیحی در مورد آن ها، مانند خدمت و محصول شما دارای چه کیفیتی است و یا خدمات شما دارای چه نوع گارانتی می باشد.دردرجه اول داشته هایی که برای طرح کسب و کار خود ریخته اید را میتوانید با رعایت کردن اصولی که میتواند حالت عمومی به خود بگیرد، در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

از وبلاگ ها غافل نشوید

در وب سایتتان قسمتی را به عنوان وبلاگ و سرویس مقالات و پایگاه دانشی قرار دهید شاید در قسمت توضیح محصولات وخدماتتان آنقدر متون خاصی نمامنده باشد که شما آن را نگفته اید به هرحال این قسمت برای سایت میتواند از آن جهت مفید باشد که تعداد و آمار بازدیدکنند گان را بالا نگه دارد، البیته این به شرط آن است که شما مطالب واقعا منحصر به فردی در آن قر دهید و در مورد تخصص خود مطالب موازی و هم تراز بوجود آورید.مثلا اگر کار شما طراحی معماری داخلی است بهتر است مقالاتی با موضوع چیدمان هایی برای منازل کوچک تهیه کنید البته این یک مثال است شما در این حوزه قدرت مانور زیادی برای انتخاب عناوین دارید. این ر هم بگویم اگر شما خودتان دستی بر نوشتن ندارید از یکی از افراد گروهتان بخواهید که این امر را پیگیری کند.

از نویسنده های فریلنسر کمک بگیرید

افرادی در سرتاسر این دهکده بزرگ جهانی وجود دارند که بصورت آزاد مشغول نویسندگی هستند و مرتبط با موضوعات مختلف فعالیت دارند .هزینه پرداختی برای تولید محتوا به این افراد بسیار پایین تر از استخدام یک فرد متخصص در تیم کاری بصورت فیزیکی است. به همین منظور کسب و کار ها مایل هستند این نوع کار را با هزینه پایین برون سپاری کنند.

محتوای ویدئویی و اینفوگرافیک را دست کم نگیرید

شما میتوانید از کسب و کارتان فیلم و ویدئو تهیه کنید. این روش بسیار جذابیت شدیدی در بین مخاطبان شبکه های اجنماعی پیدا کرده است. مثلا اگر فعالیت شما در رابطه با فروش و تولید ظروف یک بار مصرف است میتوانید ویدئو هایی کوتاه از معرفی و کیفیت محصولات تولید کنید این ویدئو ها باید کوتاه و خلاقانه باشد. سپس آن را با مخاطبان وب سایتتان به اشتراک بگذارید و بدانید محتوای ویدئویی بسیار ارزشمتد است.

تولید محتوا برای افراد کم حوصله

این روش یعنی محتوایتان را بصورت تصویری تولید کنید، مانند اینفوگرافی ها که به توضیح مطلبی بصورت تصویری پرداخته اند و این روش یکی از جذاب ترین قسمت های تولید محتواست .به دلیل اینکه کاربران مخصوصا نسل جوان به مطالعات زیاد و طولانی بیعلاقگی نشان میدهند.همین سبب میشود اینفوگرافی ها محتوای جالبی به نظر برسد.

***

برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارۀ نحوۀ سایت ساز پرتال می توانید با شمارۀ 63404-021 تماس بگیرید.