برای آنکه بتوانید در تجارت الکترونیک موفق باشید، در اولین قدم به یک طراحی سایت حرفه ای احتیاج دارید تا بتواند با سایر وب سایت های موجود رقابت کند و نیازهای مشتریان را برطرف سازد. پس برای اینکه بتوانید با موفقیت وارد این عرصه شوید باید نیازها و خواسته ها و اهداف خود را در فضای مجازی به صورت واضح مشخص کنید. شما باید بدانید اهدافتان چیست و چه بازاری را می خواهید هدف بگیرید.

آیا تنها به بازار ایرانی فکر می کنید و همین که بتوانید در بازار ایران برای خود مشتری های ثابتی جور کنید شما را کفایت می کند یا اینکه نه، بیشتر از این می خواهید و می پسندید که وارد بازار جهانی نیز بشوید و مشتری های بین المللی برای خود پیدا کنید و دامنه فروش محصولات و خدمات خود را تا بیرون از مرزها نیز بکشانید. در این بین باید به کشش بازار نیز باید توجه کنید و محصول و خدمات خود را با توجه به کشش بازار ایرانی و خارجی ارائه بدهید تا به موفقیت برسید. در ارتباط با آنالیز بازار اینترنتی در اینجا صحبتی نمی کنیم. بعد از مشخص کردن هدف، مناسب ترین شویه مشورت گرفتن برای طراحی سایت است . بعد از مشاوره حرفه ای شما بایست کار طراحی سایت خود را شروع کنید.

اهمیت طراحی سایت دو زبانه برای تجارت های بزرگ آنلاین

بعد از مشخص کردن هدف های کسب و کار الکترونیک شروع به طراحی سایت خواهید کرد. دقت کنید که هدف های معین شده شما در تجارت الکترونیک باید شامل دوب زبانه یا چند زبانه بودن طراحی سایت شما نیز می شود. اگر بازار ایران را فقط در نظر دارید و آن را هدف گرفته اید احتیاجی به وارد کردن زبان های دیگر به طراحی سایت ندراید اما اگر برای توسعه تجارت خود به بازارهای دیگر نیز فکر می کنید بهتر ایت طراحی سایت تان را به زبان دوم و سایر زبان هایی که می خواهید تجهیز کنید.

برای شرکت های بزرگ طراحی سایت دو زبانه برای شناساندن شرکت خود و محصولاتشان به همه جای جهان نقش مهمی ایفا می کند. آنها می توانند به آسانی با دیگر کشورها در ارتباط باشند و تجارت خود را توسعه دهند و به نتیجه های خوبی برسند. طراحی سایت دو زبانه در نظر نخست احتمالا برای بسیاری از دارندگان کسب و کارها ضروری نباشد اما مناسب است که طراحی سایت را از همان شروع کار روی چند زبانه بودن طراحی نمایید.

چرا باید طراحی سایت دو زبانه داشته باشیم؟

ورود به سیستم تجارت الکترونیک شما را از محدودیت زمان و مکان بیرون می نماید و فعالیت های شما را تمام مخاطبان فضای مجازی مشاهده می کنند. پس طراحی سایت تان بدل به ویترین فعالیت های شما می شود. یا بهتر بگوییم مناسب ترین کاتالوگ شما برای شناساندن خودتان و محصولات و خدمات تان است. بنابراین مناسب تر است که از تمامی امکانات نهایت استفاده را بکنید و داده هایی را برای کسانی که با زبان شما آشنایی ندارند ارائه کنید برای اینکار بهترین شیوه طراحی سایت دو زبانه است. تا به نتایج بهتر و موفقیت آمیزتری در تجارت الکترونیک برسید.

هر مخاطبی که قادر نباشد زبان فارسی را بخواند وارد قسمت زبان دوم سایت شما که غالبا زبان انگلیسی است می شود و به آسانی از فعالیت ها و محصولات و شرکت شما اطلاعات مفیدی را به دست می آورد و با شما ارتباط برقرار کرده و تبدیل به یکی از مشتری های سایت شما می شود. با این گفته ها طراحی سایت تان را محدود به هیج زمان و مکانی نکنید و با خیالی آسوده دست به طراحی سایت چندزبانه بزنید و به دنیای تجارت بین المللی وارد شوید.

اهمیت طراحی سایت دو زبانه بر روی سئو سایت

همانگونه که گفته شد ورود شمار زیادی مخاطبان به طراحی سایت شما اعتبار سایت و شرکت شما را بیشتر می نماید و طراحی سایت به نتیجه های بهتری در نزد موتورهای جستجو می رسد. در نتیجه بهینه سازی سایت پیشرفت می نماید. با گذاشتن داده های زیاد برای مخاطبان همه جای جهان می توانید شمار و آمار ورودی به طراحی سایت تان را چندین برابر نمایید دارا بودن مقاله های مختلف به زبان انگلیسی در طراحی سایت دو زبانه شما را به نتیجه های بهتری در گوگل می رساند. به این دلیل که که آمار کاربرانی که از طراحی سایت شما بازدید می کنند بیشتر می شود.

در نتیجه گوگل شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی پراهمیت شناسایی می کند و از سویی طراحی سایت شما را به رنکینگ بهتری در نتیجه های جستجو گر گوگل می رساند.

***

برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارۀ نحوۀ سایت ساز پرتال می توانید با شمارۀ 63404-021 تماس بگیرید.