با شناخت انواع مشتری راحت‌تر بفروشید

اگر به شما بگوییم که می‌توانید، با صرف هزینه و زمان کمتر، محصولات بیشتری را بفروشید، چه؟ می‌پرسید چگونه؟ جواب ما شناخت انواع مشتری است.اگر اهمیت و ارزش هر کدام از این دسته از مشتریان را بدانیم، بر همان اساس زمان و هزینه صرف می‌کنیم.

چگونه در بازار رقابتی مشتری خود را پیدا کنیم؟

حتی در بازار رقابتی یک محصول یا خدمت هم می‌توانید کسب درآمد کنید. چون نه همۀ آن‌ها خوب هستند و نه به آخر خط خوب بودن، رسیده‌اند. در این مقاله، به شما یاد می‌دهیم که چگونه در بازار پر از رقیب مشتری خود را پیدا کنید و بفروشید.

5 نکتۀ حیاتی در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی نیازمند رعایت اصول و نکاتی است، که ما این مقاله از وبلاگ را بهآن اختصاص داده‌ایم.رعایت نکاتی مانند تجربه کاربری، سرعت مناسب سایت، و استفاده راحت از سایت فروشگاهی، مشتری را برای خرید از شما تشویق خواهد کرد.

چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

به‌دنبال این هستم که کسب و کارم را رونق بدهم. یکی از پیشنهاداتی که به‌ من می‌شود، راه‌اندازی یک سایت است؛ اما نمی‌دانم آیا داشتن سایت برای کسب و کارم مناسب یا نه؟! ما به شما می‌گوییم.

با روانشناسی مشتری به قلب و ذهن او نفود کنید

همۀ کسب و کارها می‌‎خواهند به افزایش فروش برسند؛ اما فقط آن‌هایی به هدف می‌زنند که شناخت کاملی از عنصر اصلی کسب و کار؛ یعنی مشتری و نحوه متاثر کردن او داشته باشند. در این مطلب، می‌خواهیم نقش روانشناسی مشتری در افزایش فروش را بررسی کنیم و به 12 راهکار عملی اشاره کنیم.

11 ایده مؤثر برای جلب اعتماد مشتری اولیه

کسب و کار شما بدون مشتری، عملا فلج است.بنابراین برای کسب درآمد باید تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتری کنید. در ادامه به راهکارها و ایده‌های جالب و مؤثری برای جلب اعتماد مشتری اشاره می‌کنیم.

آموزش بهینه سازی تصاویر سایت در 6 قدم

تصویر بخش جداناپذیری از سایت یا فروشگاه اینترنتی شماست. البته به شرطی که بهینه شده باشد.ما در این مقاله، به اهمیت بهینه سازی تصاویر سایت اشاره کرده و راهکارهایی برای آن گفته‌ایم.

چگونه یک صفحه درباره ما بنویسیم؟

صفحه درباره ما، شما و کسب و کارتان و معرفی می‌کند؛ تا از این طریق هم مخاطبان شما و هدفتان را بشناسند و به شما اعتماد کنند. در این مقاله به چگونگی ساخت این صفحه و معرفی نمونه صفحه درباره ما می‌پردازیم.

چگونه با نیچ مارکتینگ درآمد بالایی داشته باشیم؟

برای نفوذ در بازار و کسب درآمد، نمی‌توان همۀ آن را هدفگیری کرد؛ بلکه باید ابتدا با بخش کوچک‌تری از بازار شروع کرد و سپس پیشرفت کرد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد این روش که به آن نیچ مارکتینگ می‌گویند صحبت کنیم.

فاکتورهای یک فروشگاه اینترنتی موفق و پرفروش

تفاوت بین یک فروشگاه پرفروش و یک فروشگاه کم درآمد، را یک سری معیارها و ویژگی‌های خاص مشخص می‌کند، که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

معجزۀ هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

یکی از روش‌های جذب و حفظ مشتری، برندینگ و افزایش فروش، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.در این مقاله، تاثیرات معجزه‌گر این روش کم هزینه و 5 نمونه از بهترین ایده‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

25 ایدۀ ناب برای کسب درآمد با سرمایۀ کم

اگرمی‌خواهید کسب و کاری راه‌اندازی کنید و سرمایۀ کافی برای آن ندارید، ایده‌های زیادی در دنیای واقعی و دیجیتال وجود دارند که برای انجام آن به سرمایۀ زیادی نیاز ندارید. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

02163404 داخلی 2