کسب و کارم را راه انداختهام، اما درآمدم چنگی به دل نمیزند. چند سال از شروع آن گذشته، اما مشتریانم زیاد نشده است. به هر دری میزنم، تغییر خاصی نمیبینم. حتی به دعای افزایش مشتری و فروش هم متوسل شدهام!
اگر شما هم این دغدغهها را دارید، یعنی هنوز نمیدانید مهارت فروش چیست و افزایش فروش چه تکنیکهایی دارد. الان دیگر وقتش رسیده که روش های افزایش فروش را از مبتدی تا حرفهای یاد بگیرید. روشهایی که هم به درد کسب و کارهای سنتی میخورد؛ هم آنلاین.
بیشتر از ۷۱ درصد متخصصان حرفهای سئو، معتقد هستند افزایش دامین اتوریتی یا اعتبار دامنه، یکی از اصلیترین راهها برای رشد سایت و افزایش ورودی به آن است. ما در این مقاله هر آنچه باید درباره اعتبار دامنه بدانید را برای شما توضیح دادیم و راهنمای کاملی درباره چیستی اعتبار دامنه و راههای افزایش دامین اتوریتی نوشتهایم.
طبق تحقیقی که در آمریکا انجام شده است، بیش از ۸۵ درصد مشتریان برای خرید اینترنتی به دنبال کد تخفیف میگردند. همین مسئله نشان میدهد که قرار دادن یک کد تخفیف درست و جذاب چقدر میتواند به جذب مشتری فروشگاه آنلاین کمک کند.
به کمک کال تو اکشن یا دکمه فراخوان، میزان فروش فروشگاه اینترنتی خودتان را افزایش دهید. با استفاده از دکمه فراخوان میتوانید کاربران را مجاب کنید که اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. تکنیکی که میتواند بازدیدکنندگان و فروش شما را چند برابر کند.
برای افزایش فروش در عید نوروز چه فکری دارید؟ دلتان میخواهد همراه با کسب و کارهای بزرگی مثل دیجی کالا، کمپینهای پر تخفیف برای افزایش فروش و کسب درآمد میلیونی برگزار کنید؟ در ادامه میخواهیم 15 روش مؤثر برای جذب مشتری و افزایش فروش در کمپین نوروزی را معرفی کنیم.
برخلاف تصور عموم مردم، شرکتها و کسب و کارهای موفق محصول نمیفروشند؛ بلکه آنها تجربیات، احساسات و ایدئولوژیهای خاصی را میفروشند. کسب و کارهای موفق با برندهای شگفتانگیز مثل کوکاکولا، دقیقا میدانند که یک مشتری هنگام خرید، میخواهد چه تجربهای را داشته باشد. همه اینها به واسطه معجزهای به اسم برندینگ اتفاق میافتند.
امروزه مطالب و اخبار هوش مصنوعی چنان داغ هستند که برای بسیاری از مردم سوال شده است که راههای کسب درآمد از هوش مصنوعی چیست؟ با انتشار عمومی سرویس ChatGPT و معرفی آن به مردم، انقلابی در شبکههای اجتماعی درباره هوش مصنوعی راه افتاد. در حالی که بسیاری از این میترسیدند که هوش مصنوعی جای آنها را در شغلهایشان بگیرد، عدهای دیگری به فکر پول درآوردن از آن بودند.
یلدا از مهمترین جشنهای ایرانیان از دیرباز تاکنون است که بین خانوادههای ایرانی جشن گرفته میشود. فرصتی مناسب برای صاحبان کسب و کار اینترنتی تا بتوانند تخفیفات جمعه سیاه را به شب یلدا گره بزنند. در ادامه بیشتر در مورد استراتژی فروش شب یلدا صحبت میکنیم.
بلک فرایدی یک حراج واقعی و پر تخفیف در سراسر جهان است. اولین روز بعد از روز شکرگزاری به عنوان روز بلک فرایدی (Black Friday) شناخته میشود. تخفیفهای شگفت انگیز و باورنکردنی فروشگاهها که گاهی اوقات تا سقف 90٪ هم میرسند. در ادامه در مورد تاریخچه بلک فرایدی و نحوه افزایش فروش در جمعه سیاه بیشتر صحبت میکنیم.
آیا به دنبال آموزش فروش محصول خود در موتور جستجو ایمالز هستید و نمیدانید باید چه کنید؟ پس خیالتان راحت باشد؛ چون که ما در این مقاله فروش محصول در ایمالز و نحوه کار در آن را به طور کامل بررسی کردهایم و به صورت پله پله به شما آموزش دادهایم.
فروش دورههای آموزشی آنلاین و حضوری یکی از راههای کسب درآمد میلیونی است. دورههایی که اکثر افراد یک بار هم شده در یوتوب، آپارات، اینستاگرام، تلگرام و حتی سایتها به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه از آنها استفاده کردند. در این مطلب نحوه ساخت ویدئو آموزشی و راههای فروش پکیجهای آموزشی را توضیح دادیم.
محتواهای همیشه سبز آن دسته از محتواهایی هستند که موضوعشان، همیشه برای مخاطبان جذاب است و دائم توسط آنها جستجو میشود. به زبان دیگر، محتواهایی که تاریخ انقضا ندارند! این دسته از محتواها اهمیت زیادی برای سئو سایت و جذب مخاطب دارند.
ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی کاربردهای مختلفی دارند و به شما کمک میکنند تا بازدهی رسانههای اجتماعی خودتان را بیشتر کنید و عملکرد بهتری داشته باشید. در ادامه فهرستی از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی تهیه کردیم که به شما کمک میکند بهترین ابزارها را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.