آموزش بازاریابی و جذب مشتری با پیامک

دوره "رایگان" پیامک چطور به فروشگاه من کمک می‌کند؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که دوران استفاده از پیامک برای جذب مشتری تمام شده است. این یک باور به شدت اشتباه بوده و باید بدانید که ارسال پیامک، همچنان یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات و بازاریابی است. در این دوره آموزشی، روش‌هایی که خود ما از آن نتیجه گرفتیم را به شما معرفی کردیم و روش‌های جذب مشتری با استفاده از پیامک را آموزش می‌دهیم.

شروع دوره آموزشی

مسیر آموزشی

در این بخش سعی شده سرفصل‌های آموزشی و توضیحات بیش‌تری در مورد آن‌ها به شما ارایه شود.

پیامک جزو روش‌های بازایابی است که تأثیر زیادی روی مشتری شما دارد. یکی از دلایلش این است که میزان دیده شدن پیامک بیشتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است. اکثر کسب و کارهای بزرگ از این رسانۀ فراگیر برای ارتباط با مخاطب و جذب مشتری استفاده می‌کنند. در این دوره آموزشی، در مورد پیامک و نقش آن در بازاریابی و افزایش فروش صحبت می‌کنیم و راه‌کارهایی هم به شما می‌گوییم تا مشتریان بیشتری را به کمک پیامک جذب کنید.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

مقاله زیر را هم در همین رابطه تهیه کردیم که پیشنهاد می‌کنم حتما آن را مطالعه کنید.

بازاریابی فروشگاه اینترنتی با ارسال پیامک تبلیغاتی

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که در ایام خاص مثل نزدیکی سال نو، پیامک‌های تبلیغاتی زیادی برای جشنواره‌های فروش دریافت کنید. تقریبا اکثر فروشگاه‌های اینترنتی حرفه‌ای، از پیامک برای آگاه کردن مخاطبان از جشنواره‌های فروششان استفاده می‌کنند. در این بخش از آموزش در مورد این شیوۀ تبلیغاتی و مزایای آن توضیح دادیم.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

یکی از راه‌های افزایش درآمد فروشگاه این است که محصولات بیشتری را به مشتریانی که دارید بفروشید. مثلاً وقتی مشتری از شما لپ‌تاپ می‌خرد، احتمالا به کیف لپ‌تاپ هم نیاز دارد. شما به کمک پیامک می‌توانید این مشتری را ترغیب کنید که کیف لپ‌تاپ را هم از شما بخرد. در این ویدیو در مورد فروش محصولات فرعی در کنار کالاهای اصلی به کمک پیامک توضیح دادیم.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

یکی از اصول مهم در بازاریابی پیامکی این است که شماره‌های مشتریان را دریافت کنید و یک بانک شماره برای خودتان داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از طریق پیامک با این مشتریان در ارتباط باشید و تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروشتان را به آن‌ها اطلاع دهید. یکی از تکنیک‌های مؤثر در بازاریابی پیامکی این است که به مشتریان قدیمی فروشگاهتان تخفیفی دهید تا دوباره از شما خرید کنند. مثلا می‌توانید به مشتریانی که 3 ماه پیش از شما خرید کرده‌اند، یک کد تخفیف پیامک کنید تا دوباره از شما خرید کنند. در این ویدیو بیشتر در مورد این تکنیک بازاریابی پیامکی توضیح دادیم.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

یکی از ویژگی‌های پیامک‌های تبلیغاتی این است که می‌توانید پیامک را به‌صورت هدفمند و مدیریت شده بفرستید. یعنی این امکان وجود دارد که پیامک را فقط برای افرادی ارسال کنید که در یک محله، منطقه یا شهر خاصی هستند. این نوع تبلیغات پیامکی بیشتر برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی کاربرد دارد، اما شما می‌توانید برای فروشگاه‌های اینترنتی هم از آن استفاده کنید. در این بخش از آموزش در مورد این نوع از پیامک‌های تبلیغاتی توضیح دادیم.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

یلوادوایز (yelloadwise) یک پلتفرم تبلیغاتی پیامکی است که گزینۀ بسیار خوبی برای سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به‌شمار می‌رود. در این پلتفرم هزینه تبلیغات فقط بابت تعداد کلیکی که روی لینک موجود در پیامک شما شده است، محاسبه می‌شود. بنابر این لازم نیست بابت پیامک‌های خوانده نشده یا آن‌هایی که روی لینک سایت شما کلیک نمی‌کنند، هزینه‌ای پرداخت کنید. در این ویدیو در مورد پیامک‌های تبلیغاتی کلیکی توضیحات کاملی به شما دادیم.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

یکی از روش‌های بازاریابی با پیامک این است که شبکه‌های اجتماعی خودتان را از طریق پیامک تبلیغ کنید. به این ترتیب، کاربران وارد صفحه شما در شبکه اجتماعی می‌شوند و از آن‌جا می‌توانید کاربران را به سایتتان هدایت کنید. در این بخش از آموزش به شما توضیح دادیم که چطور از این تکنیک برای جذب مخاطب و مشتری استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

بعضی از افراد، ارسال پیامک تبلیغاتی به خطشان را بسته‌اند و پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت نمی‌کنند. برای ارسال پیامک به این دسته از افراد باید از خطوط خدماتی استفاده کنید. پیامکی که از این خطوط ارسال می‌کنید، حتی برای افرادی که پیامک تبلیغاتی را بسته‌اند هم ارسال می‌شود. البته باید توجه کنید که از این طریق نمی‌توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و فقط برای اطلاع‌رسانی است. در این ویدیو در مورد خطوط خدماتی و کاربرد آن‌ها در بازاریابی توضیح دادیم.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.

فروشگاه ساز پرتال به‌صورت کامل با سرویس پیامکی ملی پیامک یکپارچه است و شما می‌توانید به‌طور خودکار و از طریق خطوط خدماتی، به مشتریانتان پیامک دهید. مثلا می‌توانید تنظیم کنید که وقتی مشتری از شما خرید کرد، یک پیامک خودکار تشکر از خرید برایش ارسال شود. در این ویدیو به شما توضیح دادیم که چطور از این قابلیت برای جلب رضایت مشتری استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید همین ویدئو را در آپارات تماشا کنید. برای تماشا در آپارات روی دیدن ویدئو در آپارات کلیک کنید.


سوالی دارید؟ بپرسید
  • {{value}}
این متن به عنوان پاسخ شما به پرسشی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
متن خود را بنویسید.
02191003383 داخلی 2