سخت ترین مشتریان خود را برای خرید قانع کنید! (9 راهکار عملی)

وارد شدن مشتری به فروشگاه شما تنها نیمی از فرایند خرید اوست؛ بخش دیگر آن متقاعد سازی مشتری برای خرید است که به عهده شماست.در این مقاله یاد می‌‎گیرید چگونه مشتری را مجاب کنید که بین صدها عرضه کنندۀ دیگر از شما بخرد.

سخت ترین مشتریان خود را برای خرید قانع کنید! (9 راهکار عملی)

وارد شدن مشتری به فروشگاه شما تنها نیمی از فرایند خرید اوست؛ بخش دیگر آن متقاعد سازی مشتری برای خرید است که به عهده شماست.در این مقاله یاد می‌‎گیرید چگونه مشتری را مجاب کنید که بین صدها عرضه کنندۀ دیگر از شما بخرد.

چرا فروش‌مان چنگی به دل نمی‌زند؟ (7 دلیل از دست دادن فروش)

اگر دیدید فروش‌تان روند خوبی ندارد و روز به روز هم کمتر می‌شود، به احتمال زیاد در بخشی از مسیر، اشتباهاتی مرتکب شده‌اید. لازم است کمی دست نگه دارید وشرایط را بررسی کنید تا اگر مشکلی وجود دارد، آن را حل کرده یا راهکارهای تازه‌ای پیش بگیرید.

10 اشتباه خطرناک و مهلک در فروش که شاید شما هم مرتکب شوید!

تفاوت بین فروشگاهی که در روز میلیونی می‌فروشد، با فروشگاهی که در آن پشه پر نمی‌زند، علاوه بر نوع محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهند، به حرفه‌ای بودن فروش بستگی دارد! اگر می‌خواهید به عاقبت فروشگاه دوم دچار نشوید، باید از اشتباهات فروش دوری کنید. چه اشتباهاتی؟!

چگونه در کسب و کارمان مشتری مداری پیشه کنیم؟

هر کدام از مشتریان شما نیاز، دغدغه و انتظار خاصی دارد. اگر بخواهید همۀ این مشتریان را برای خود نگه دارید، باید حواس‌تان به آن‌ها؛ یا حداقل آن‌هایی که برای‌تان مهم‌ترند باشد. مشتری مداری یعنی برنامه ریزی برای ارائه خدمات و رفع نیازهای مشتریان‌تان که در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد!

به‌جای اینکه سعی کنید یک مفهوم را در قالب محتوایی طولانی بیان کنید، از انواع دیگر محتوا مانند نمودار، ویدئو و عکس استفاده کنید. علاوه بر آن، مخاطب‌تان هم این نوع محتوا را می‌پسندد و خسته نمی‌شود.

با سرنخ فروش یا Lead Generation مشتری را به درگاه پرداخت ببرید!

مشتری برای اینکه تصمیم به خرید بگیرد، مسیری را طی می‌کند. برای اینکه بتوانید او را به سمت خرید هدایت کنید، باید اطلاعات و راه ارتباطی اولیه‌ای با او پیدا کنید. این اقدام را لید جنریشن می‌گویند که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

یک لوگو فروشگاه اینترنتی خوب چه شکلی است؟

طراحی لوگو بخشی از مراحل کسب و کار شما مثلا راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.اگر دقیقا بدانید یک لوگوی خوب چیست،انتخاب و طراحی آن برای‌تان راحت می‌شود. در این مقاله، نکاتی که باید مدنظر داشته باشید رابا هم مرور می‌کنیم.

چطور مشتری بدقلق را رام خودمان کنیم؟ (10 نکتۀ کاربردی)

اگر تکنیک‌های فروش و برخورد با مشتری را خوب بلد باشید؛ با هر نوع مشتری از جمله افراد بدقلق هم می‌توانید برخوردی مؤثر داشته باشید. پس به‌جای از دست دادن این دسته از مشتریان، سعی کنید آن‌ها را با این روش‌ها مجذوب خود کنید.

تأثیر چشمگیر محتوای شخصی سازی شده در سایت

پیدا کردن محتوای عمومی که برای همه منتشر شده را حتی در روزنامه‌های سر چهارراه هم می‌توان پیدا کرد. الان محتوایی حرف اول را می‌زند که دقیقا مناسب با خود کاربران نوشته شده باشد؛ به‌گونه‌ای که حس کند یک دوست که شناخت کافی از او دارد، این محتوا را برایش نوشته است.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای بسازیم؟

یکی از راه‌های نسبتاً سادۀ پول درآوردن که در سال‌های اخیر خیلی مورد توجه قرار گرفته، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است؛ که ما می‌خواهیم راه اندازی آن را کامل و قدم به قدم به شما آموزش بدهیم.

ساخت وب‌سایت / فروشگاه

پرتال، ابزاری حرفه‌ای برای حضور و رشد اینترنتی
شروع راه‌اندازی
7 روز تست رایگان
02163404 داخلی 2