جدیدترین روش‌های افزایش فالوور (واقعی!) اینستاگرام

شما مثل بعضی از افراد، گول روش‌های اشتباه و غیرواقعی افزایش فالوور اینستاگرام را نخورید. چون حتی اگر هم تعداد فالوورهای‌تان زیاد شد، این نتیجه موقتی است و بعد از مدتی مخاطبان خود را از دست می‌دهید.

جدیدترین روش‌های افزایش فالوور (واقعی!) اینستاگرام

شما مثل بعضی از افراد، گول روش‌های اشتباه و غیرواقعی افزایش فالوور اینستاگرام را نخورید. چون حتی اگر هم تعداد فالوورهای‌تان زیاد شد، این نتیجه موقتی است و بعد از مدتی مخاطبان خود را از دست می‌دهید.

چگونه مشتری را به خاطر قیمت از دست ندهیم؟

نداشتن مشتری یا از دست دادن آن، تنها به قیمت محصول و خدمت شما بستگی ندارد. با اینکه قیمت همیشه اهمیت زیادی برای مشتری دارد، اما همۀ ماجرا نیست. اگر بدانید چگونه باید با مشتری برخورد کنید، خواهید دید که تا چه حد حاضر است هزینه کند.

راهنمای تصویری اتصال چت آنلاین crisp به سایت

استفاده از سرویس چت آنلاین برای برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان، پیشنهادی عالی است. یکی از این سرویس‌ها، چت آنلاین crisp است که امکان استفاده از آن در  پرتال، فراهم شده است. از آن جا که اتصال آن سؤال بسیاری از کاربران بوده است، تصمیم گرفتیم راهنمای آن را به صورت تصویری در اختیارتان بگذاریم.

بازاریابی حسی راهی ساده و کم هزینه برای افزایش فروش

گاهی بدون صرف هزینه‌های زیاد برای تبلیغات، کافی‌ست با تکنیک‌های ساده بازاریابی حسی، دل مشتری را به دست بیاورید و او را ترغیب به خرید کنید. حتی پخش یک موزیک و رایحه در فروشگاه نیز می‌تواند، تاثیر زیادی در تصمیم خرید مشتری داشته باشد.

فروش محصولات هنری در سایت و اینستاگرام

اگر سرمایه راه اندازی یک فروشگاه محصولات هنری یا آموزشگاه تدریس ندارید و در عین حال علاقه زیادی به هنر دارید،راه دیگری برای‌تان وجود دارد. که اتفاقا هم درآمد بیشتری دارد؛ هم بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید انجامش دهید.

افزایش فروش بدون تبلیغات؛ شدنی است؟!

امروز مثل چند سال پیش نیست که برای شناخته شدن مجبور باشید، تبلیغات تلویزیونی یا بنری 30 یا 40 میلیون تومانی خرج کنید؛ بلکه روش‌های جدید کم هزینه‌تری روی کار آمده است که اتفاقا قدرت بیشتری برای معرفی شما و بالطبع افزایش فروش‌تان دارند. با خواندن مقاله، یاد می‌گیرید که چگونه!

سخت ترین مشتریان خود را برای خرید قانع کنید! (9 راهکار عملی)

وارد شدن مشتری به فروشگاه شما تنها نیمی از فرایند خرید اوست؛ بخش دیگر آن متقاعد سازی مشتری برای خرید است که به عهده شماست.در این مقاله یاد می‌‎گیرید چگونه مشتری را مجاب کنید که بین صدها عرضه کنندۀ دیگر از شما بخرد.

چرا فروش‌مان چنگی به دل نمی‌زند؟ (7 دلیل از دست دادن فروش)

اگر دیدید فروش‌تان روند خوبی ندارد و روز به روز هم کمتر می‌شود، به احتمال زیاد در بخشی از مسیر، اشتباهاتی مرتکب شده‌اید. لازم است کمی دست نگه دارید وشرایط را بررسی کنید تا اگر مشکلی وجود دارد، آن را حل کرده یا راهکارهای تازه‌ای پیش بگیرید.

10 اشتباه خطرناک و مهلک در فروش که شاید شما هم مرتکب شوید!

تفاوت بین فروشگاهی که روزانه فروش میلیونی دارد، با فروشگاهی که در آن پشه پر نمی‌زند، علاوه بر نوع محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهند، به حرفه‌ای بودن فروش بستگی دارد! اگر می‌خواهید به عاقبت فروشگاه دوم دچار نشوید، باید از اشتباهات فروش دوری کنید. چه اشتباهاتی؟!

چگونه در کسب و کارمان مشتری مداری پیشه کنیم؟

هر کدام از مشتریان شما نیاز، دغدغه و انتظار خاصی دارد. اگر بخواهید همۀ این مشتریان را برای خود نگه دارید، باید حواس‌تان به آن‌ها؛ یا حداقل آن‌هایی که برای‌تان مهم‌ترند باشد. مشتری مداری یعنی برنامه ریزی برای ارائه خدمات و رفع نیازهای مشتریان‌تان که در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

ساخت وب‌سایت / فروشگاه

پرتال، ابزاری حرفه‌ای برای حضور و رشد اینترنتی
شروع راه‌اندازی
7 روز تست رایگان
02163404 داخلی 2