با گسترش اینترنت و افزایش استفاده از آن بین مردم، کاربران برای پیدا کردن یا قرار دادن آگهیهای مختلف از سایتهای نیازمندی استفاده میکنند. اما اگر خودمان بخواهیم طراحی سایت نیازمندی را انجام دهیم، بهترین راه کدام است؟ چطور میتوانیم یک سایت نیازمندیهای خوب داشته باشیم؟
با گسترش اینترنت و افزایش استفاده از آن بین مردم، کاربران برای پیدا کردن یا قرار دادن آگهیهای مختلف از سایتهای نیازمندی استفاده میکنند. اما اگر خودمان بخواهیم طراحی سایت نیازمندی را انجام دهیم، بهترین راه کدام است؟ چطور میتوانیم یک سایت نیازمندیهای خوب داشته باشیم؟
اگر میخواهید از مرزهای ایران فراتر رفته و کسب و کارتان را گسترش دهید، به یک وب سایت احتیاج دارید. بسیاری از شرکتها و بازرگانان برای جذب مشتری و مکاتبه با شرکتهای بینالمللی به فکر ساخت یک سایت دو زبانه هستند.
همه ما تجربه ایجاد خطا در پرداخت و تراکنش ناموفق را داشتهایم و احتمالا بابت آن هم خیلی ترسیدهایم. اما آیا وقتی تراکنش ناموفق اتفاق میافتد، واقعا خیلی باید نگران شویم؟ چطور خطاهایی که هنگام پرداخت اینترنتی رخ میدهند را رفع کنیم؟
آمار نشان میدهد کسب و کارهای اینترنتی در خاورمیانه تا سال ۱۴۰۷ حدود ۴۰ درصد رشد خواهند کرد. اما همچنان یکی از مهمترین دغدغههای سایتها و آنلاین شاپها، انتخاب درگاه پرداخت امن و مطمئن است. در این مطلب قصد داریم تا یکی از درگاههای اینترنتی امن و مطمئن ایرانی را به شما معرفی کنیم.
وقتی میخواهید یک صفحه در سایت خود ایجاد کنید یا یک مقاله بنویسید، احتمالا یکی از چیزهایی که به آن نیاز دارید، کلمه کلیدی است. ممکن است به صورت کلی هم اطلاعاتی از کلمه کلیدی داشته باشید، اما کلمه کلیدی واقعا چیست و چطور باید از آن استفاده کنیم؟
فروشگاههای اینترنتی برای فروش محصولات و خدمات به چه چیزی نیاز دارند؟ کاربران در مرحله سبد خرید و برای پرداخت هزینه محصول نیاز به درگاه پرداخت بانکی دارند. حالا بهترین درگاه بانکی کدام است و چطور میتوانیم یک درگاه بانکی داشته باشیم؟
دامنههای ملی مثل ir در یک سایت به نام ایرنیک به نام مالک دامنه ثبت میشوند. تا زمانی که با پرداخت هزینه این دامنه را تمدید کنید، شما مالک دامنه خواهید بود. اگر به هر دلیلی تصمیم به فروش یا انتقال دامنه به شخص یا شرکت دیگری بگیرید، باید به سراغ ایرنیک بروید.
این روزها همه کسب و کارها به دنبال رشد بیشتر و افزایش فروش هستند. استفاده از قوه طنز و میمها در دنیای اینترنت هم یکی از سریعترین و راحتترین راهها برای رسیدن به این هدف است. گاهی اوقات یک شوخی کوچک میتواند محبوبیت برند شما را چند برابر کند.
زمانی که در گوگل به دنبال اخبار جدید هستید، با بخشی به نام Top stories برمیخورید. این بخش با قرار دادن تصویر و عنوان خبر، به صورت افقی قابل اسکرول است. شما میتوانید چند مورد از مهمترین و جدیدترین اخبار روز را در این بخش پیدا کنید.
گاهی ممکن است در یک سایت، صفحات تکراری وجود داشته باشند که همه آنها نیز یک موضوع مشترک دارند. در این حالت معمولا یکی از آن صفحهها صفحه اصلی در مورد آن موضوع مشخص است و میخواهید تمام اعتبار گوگل به آن صفحه اصلی برسد. در این وضعیت تگ کنونیکال یا Rel=Canonical به مدیر سایت کمک میکند تا اعتبار محتوایی هر صفحه فرعی را به صفحه اصلی انتقال دهد.