بازاریابی عصبی در واقع علم خواندن ذهن مشتریان است؛ یعنی با ابزارهای پیشرفته مثل اسکن مغز و ردیابی چشم، متوجه میشویم احساسات واقعی آنها چیست؛ این در حالی است که حتی امکان دارد خودشان هم ندانند.
بازاریابی عصبی در واقع علم خواندن ذهن مشتریان است؛ یعنی با ابزارهای پیشرفته مثل اسکن مغز و ردیابی چشم، متوجه میشویم احساسات واقعی آنها چیست؛ این در حالی است که حتی امکان دارد خودشان هم ندانند.
اینستاگرام به دلیل داشتن کاربران زیاد و ارائه ابزارهای فروش متنوع، به یک پلتفرم قدرتمند برای کسبوکارها تبدیل شده است. در واقع کسبوکارها با استفاده از آن میتوانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند.
تبلیغات بنری، نوعی تبلیغ آنلاین است که در آن از کلی چیزهای دیدنی و جذاب مثل فیلم و عکس برای جلب توجه مخاطبان استفاده میشود. این بنرها در فضاهای مختلف اینترنت مانند سایتها، اپلیکیشنها و انواع پلتفرمها نمایش داده میشوند.
جذب مشتری یکی از سختترین کارها برای هر کسب و کاری است، مخصوصاً برای کسب و کارهایی که تازهکار هستند و پول زیادی برای تبلیغات ندارند؛ اما خبر خوب این است که راههای زیادی برای این کار وجود دارند که نیازی به صرف هزینههای زیاد ندارند.
Google Lighthouse ابزاری رایگان و متن باز از گوگل است که به شما کمک میکند تا سایت خود را از جنبههای مختلف بررسی کنید و متوجه شوید که سایت شما در چه زمینههایی قوی است و در چه زمینههایی نیاز به بهبود دارد.
نماد انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، به عنوان یک نشان اعتبار، به مشتریان شما اطمینان میدهد که با یک کسب و کار قانونی و قابل اعتماد روبهرو هستند. داشتن این نماد، اعتبار کسبوکار را افزایش میدهد.
اگر به دنبال راهی برای ساده کردن فرآیندهای تجاری خود هستید، پنجره واحد تجارت الکترونیکی با ایجاد یک درگاه واحد و جمعآوری خدمات مورد نیاز در یک مکان، راهحل این مشکلات است.
درگاههای پرداخت اینترنتی عضوی جدانشدنی از تجارت آنلاین هستند. بنابراین، انتخاب یک درگاه پرداخت مناسب، هم مشتریان راحتتر خرید میکنند و هم به افزایش فروش و اعتبار کسب و کار شما کمک میکند.
CLS نشان میدهد که چقدر صفحه وب شما در حین بارگیری ثابت است. اگر عناصر صفحه وب شما ناپایدار باشد؛ این جابهجایی میتواند تجربه کاربری را مختل کند و باعث شود که کاربران به طور تصادفی روی دکمهها یا لینکهای اشتباه کلیک کنند.
اگر می خواهید نام تجاری خود را به سطح بالاتری ببرید، اجرای کمپین بازاریابی موفق میتواند به شما در دستیابی به اهداف تجاریتان کمک کند، به شرطی که این کمپین به درستی برنامهریزی و اجرا شود.