دوره جدید: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی
قیف بازاریابی چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

قیف بازاریابی چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

قیف بازاریابی یکی از آن مفاهیمی است که هر کسب‌وکاری باید به آن توجه کند. این قیف در واقع مسیری را نشان می‌دهد که مشتریان از لحظه‌ آشنایی با برند و محصول شما تا زمان خرید طی می‌کنند.

آیا گوگل می‌تواند محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهد؟

آیا گوگل می‌تواند محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهد؟

تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی (AI) به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوا را سریع‌تر و کارآمدتر تولید کنند. ضمن اینکه پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی موجب شده است تا محتواهای آن به محتوایی که شما تولید می‌کنید، نزدیک‌تر شود.

اسپم اسکور (spam score) چیست و چرا باید آن را کاهش داد؟

اسپم اسکور (spam score) چیست و چرا باید آن را کاهش داد؟

​​​​​​​​از آنجایی که اسپم، بزرگ‌ترین دشمن سئو است و می‌تواند به طور جدی رتبه سایت شما را کاهش دهد، با استفاده از ابزار «اسپم اسکور» می‌توانید متوجه شوید سایتتان چقدر در خطر جریمه شدن توسط گوگل قرار دارد؛ به این ترتیب می‌توانید از این تهدید جدی برای موفقیت سایت خود در نتایج جستجو جلوگیری کنید.

چگونه برندسازی کنیم؟ راهنمای جامع برای ساخت برند معروف

چگونه برندسازی کنیم؟ راهنمای جامع برای ساخت برند معروف

چه یک شرکت با امتیاز بالا یا یک فروشگاه ساده در گوشه خیابان باشید، نمی‌توانید مزایای برندسازی را برای کسب و کار خود انکار کنید. یک برند قوی به شما شخصیتی متمایز می‌دهد و باعث ایجاد احساس مثبت در مخاطبان شما می‌شود.

چگونه بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

چگونه بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم؟

در دنیای رقابتی آنلاین، جذب بازدیدکننده به سایت اولین قدم است، اما تبدیل آن‌ها به مشتری و در نهایت به مشتریان وفادار، مسیری پر چالش و اساسی برای موفقیت کسب‌وکارها محسوب می‌شود. این مقاله به بررسی راهکارهای مؤثر برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان دائمی و ایجاد وفاداری در آن‌ها می‌پردازد.

مزایای استفاده از کانال‌های فروش برای رشد کسب‌وکار

مزایای استفاده از کانال‌های فروش برای رشد کسب‌وکار

اگر تا به حال نحوه فعالیت کسب و کارهای موفق را مطالعه کرده باشید احتمالاً متوجه یک روند مشترک در بین آنها شده‌اید. آنها معمولا از مجموعه‌ای از کانال‌های فروش بسیار متنوع برای فروش کالاها و خدمات خود به مشتریان استفاده می‌کنند.

بازاریابی شبکه‌‌های اجتماعی چیست؟

بازاریابی شبکه‌‌های اجتماعی چیست؟

امروزه، شبکه‌های اجتماعی یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره مردم هستند و تأثیر گسترده‌ای بر ارتباطات و اطلاع‌رسانی دارند؛ به همین خاطر است که روش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی بازاریابی دیجیتال شناخته می‌شود.

ایندکس (index) چیست و چه کاربردی دارد؟

ایندکس (index) چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر قصد دارید برای کسب‌وکارتان سایتی را راه‌اندازی کنید، باید با مفهوم «ایندکس» آشنا باشید. ایندکس راهی برای سازماندهی و دسترسی به اطلاعات در متون مختلف است. ایندکس شدن سایت به کاربران شما اجازه می‌دهد تا به محتواهای مختلف مانند کتب و مقالات دسترسی پیدا کنند.

تفاوت کسب‌وکار اینترنتی و سنتی چیست؟ راهنمای کامل کسب و کارها

تفاوت کسب‌وکار اینترنتی و سنتی چیست؟ راهنمای کامل کسب و کارها

در دنیای امروزی دیگر فرقی نمی‌کند کسب و کار شما برای فروش کالا باشد یا خدمات. تنها تفاوت کسب و کارها در شیوه کسب درآمد و رویکرد آن‌ها است. اینکه شما یک کسب و کار سنتی دارید و هنوز مانند گذشته فعالیت می‌کنید یا تحت تأثیر دنیای دیجیتال به سمت کسب و کار اینترنتی آمده‌اید.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید موسیقی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید موسیقی

ترکیب هوش مصنوعی با علوم کامپیوتر، باعث شده است که موسیقی پیشرفت چشمگیری داشته باشد. این یعنی کامپیوترها امروزه می‌توانند با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تولید موسیقی، آهنگ‌های بسیار زیبا و خلاقانه‌ای بسازند.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟

بازاریابی موتور جستجو (Search Engine Marketing) یکی از روش‌های پربازده و تاثیرگذار در دیجیتال مارکتینگ است. در این روش به موتورهای جستجو پول می‌دهید تا تبلیغ شما را به کاربرانشان نمایش دهند و از این طریق بازدیدکننده و مشتری جذب می‌کنید. در ادامه بیشتر با این نوع از بازاریابی آشنا می‌شوید.

راهنمای تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس (آموزش تصویری)

راهنمای تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس (آموزش تصویری)

اگر بلاگر هستید، قصد فروش محصول دارید یا می‌خواهید هر گونه فعالیت تجاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشید، به یک پیج بیزینس احتیاج دارید. اپلیکیشن Instagram یک نوع اکانت با نام business دارد که مناسب کسب و کارهای فعال در اینستاگرام است.

02191003383 داخلی 2