۲۵٪ تخفیف ویژه پرتال برای حمایت از کسب و کارها

ورود به دنیای آنلاین؛ راهی برای افزایش فروش

فروشم نسبت به یکی دو سال پیش کم شده؛ مشتریان سابقم به اندازه قبل، پیدایش‌شان نمی‌شود؛ مجبورم هر روز هفته را سرکار بروم. حتی نمی‌توانم چند روز با خانواده به سفر بروم؛ این مدت هم کل کشور تعطیل شده است؛ پس چگونه درآمد داشته باشم؟!

چگونه مشتری را به خاطر قیمت از دست ندهیم؟

نداشتن مشتری یا از دست دادن آن، تنها به قیمت محصول و خدمت شما بستگی ندارد. با اینکه قیمت همیشه اهمیت زیادی برای مشتری دارد، اما همۀ ماجرا نیست. اگر بدانید چگونه باید با مشتری برخورد کنید، خواهید دید که تا چه حد حاضر است هزینه کند.

بازاریابی حسی راهی ساده و کم هزینه برای افزایش فروش

گاهی بدون صرف هزینه‌های زیاد برای تبلیغات، کافی‌ست با تکنیک‌های ساده بازاریابی حسی، دل مشتری را به دست بیاورید و او را ترغیب به خرید کنید. حتی پخش یک موزیک و رایحه در فروشگاه نیز می‌تواند، تاثیر زیادی در تصمیم خرید مشتری داشته باشد.

افزایش فروش بدون تبلیغات؛ شدنی است؟!

امروز مثل چند سال پیش نیست که برای شناخته شدن مجبور باشید، تبلیغات تلویزیونی یا بنری 30 یا 40 میلیون تومانی خرج کنید؛ بلکه روش‌های جدید کم هزینه‌تری روی کار آمده است که اتفاقا قدرت بیشتری برای معرفی شما و بالطبع افزایش فروش‌تان دارند. با خواندن مقاله، یاد می‌گیرید که چگونه!

سخت ترین مشتریان خود را برای خرید قانع کنید! (9 راهکار عملی)

وارد شدن مشتری به فروشگاه شما تنها نیمی از فرایند خرید اوست؛ بخش دیگر آن متقاعد سازی مشتری برای خرید است که به عهده شماست.در این مقاله یاد می‌‎گیرید چگونه مشتری را مجاب کنید که بین صدها عرضه کنندۀ دیگر از شما بخرد.

چرا فروش‌مان چنگی به دل نمی‌زند؟ (7 دلیل از دست دادن فروش)

اگر دیدید فروش‌تان روند خوبی ندارد و روز به روز هم کمتر می‌شود، به احتمال زیاد در بخشی از مسیر، اشتباهاتی مرتکب شده‌اید. لازم است کمی دست نگه دارید وشرایط را بررسی کنید تا اگر مشکلی وجود دارد، آن را حل کرده یا راهکارهای تازه‌ای پیش بگیرید.

10 اشتباه خطرناک و مهلک در فروش که شاید شما هم مرتکب شوید!

تفاوت بین فروشگاهی که روزانه فروش میلیونی دارد، با فروشگاهی که در آن پشه پر نمی‌زند، علاوه بر نوع محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهند، به حرفه‌ای بودن فروش بستگی دارد! اگر می‌خواهید به عاقبت فروشگاه دوم دچار نشوید، باید از اشتباهات فروش دوری کنید. چه اشتباهاتی؟!

چگونه در کسب و کارمان مشتری مداری پیشه کنیم؟

هر کدام از مشتریان شما نیاز، دغدغه و انتظار خاصی دارد. اگر بخواهید همۀ این مشتریان را برای خود نگه دارید، باید حواس‌تان به آن‌ها؛ یا حداقل آن‌هایی که برای‌تان مهم‌ترند باشد. مشتری مداری یعنی برنامه ریزی برای ارائه خدمات و رفع نیازهای مشتریان‌تان که در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

با سرنخ فروش یا Lead Generation مشتری را به درگاه پرداخت ببرید!

مشتری برای اینکه تصمیم به خرید بگیرد، مسیری را طی می‌کند. برای اینکه بتوانید او را به سمت خرید هدایت کنید، باید اطلاعات و راه ارتباطی اولیه‌ای با او پیدا کنید. این اقدام را لید جنریشن می‌گویند که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

چطور مشتری بدقلق را رام خودمان کنیم؟ (10 نکتۀ کاربردی)

اگر تکنیک‌های فروش و برخورد با مشتری را خوب بلد باشید؛ با هر نوع مشتری از جمله افراد بدقلق هم می‌توانید برخوردی مؤثر داشته باشید. پس به‌جای از دست دادن این دسته از مشتریان، سعی کنید آن‌ها را با این روش‌ها مجذوب خود کنید.

10 نکته برای افزایش فروش سایت فروشگاهی‌تان

وجود این همه فروشگاه اینترنتی، دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته است. پس برای اینکه شما انتخاب شوید، قطعا باید بهتر از آن‌ها باشید. می‌خواهیم ببینیم این بهتر بودن به چه معنی است و چه معیارهایی آن را مشخص می‌کند.

تأثیر معجزه آسای تایید اجتماعی یا social proof در فروش

مشتری با دیدن نظر رضایت‌بخش افراد دیگر، ترغیب می‌شود که خودش هم از آن محصول استفاده کند؛ بدون اینکه حتی آن محصول را بشناسد. این رفتار در مشتریان همان تأیید اجتماعی یا سوشال پروف است که در این مطلب،کامل به آن پرداخته‌ایم.

02163404 داخلی 2