معرفی بهترین سرویس‌های چت آنلاین

در شرکت های مختلف و همچنین انواع فروشگاه های اینترنتی، سایت های آموزشی، سایت ورزشی و ... برنامه های زیادی وجود دارند که با مشتریان خود در ارتباط باشند، و یا دیدگاه های آنها را در قسمت نظرات ببینند، و یا به وسیله ایمیل به یکدیگر تبادل اطلاعات بکنند ولی هیچ چیز جای ارتباط آنلاین و پشتیبانی آن را نخواهد گرفت.

بسیاری از افراد و حتی خود ما ترجیح می دهیم وقتی کالا و وسیله ای را میخریم آن را حتما از نزدیک ببینیم و در مورد جنس، رنگ بندی و همچنین کالاهای مشابه آن اطلاعاتی بدست بیاوریم که معمولا به صورت حضوری وارد فروشگاه و شرکت ها می شویم و از نزدیک تمام ویژگی های یک کالا را دیدن می کنیم. اما در مورد خرید خدمات مربوط به آن موضوع فرق خواهد کرد و نیاز به حضور مشتری به صورت مستقیم به فروشگاه نخواهد بود. و بسیاری از افراد ترجیح می دهند وقت و هزینه خود را صرف انجام مکالمه حضوری با شرکت نکنند و برای بهره مندی از مزایای خدمات کالا بوسیله چت آنلاین و یا تماس تلفنی اطلاعات خود را بدست آورند.

پس چت آنلاین و تماس تلفنی در هنگام ارائه خدمات به مشتریان اهمیت زیادی دارد. وقتی مشتری بوسیله چت آنلاین و یا تماس تلفنی از شما اطلاعاتی را درخواست می کند باید بتوانید نیاز مشتری را پیدا کرده و بهینه ترین پاسخ را به او بگویید، این یعنی افزایش حس رضایت مشتری که مطمئنا با این کار مشتریان بیشتری را نیز جذب خواهید کرد.

در ادامه مقاله در مورد چت آنلاین و تماس تلفنی و همچنین بهترین سرویس های ایرانی و خارجی مربوط به خدمات چت آنلاین توضیحاتی را خدمت شما عزیزان و کاربران گرامی قرار می دهیم.

بررسی مشاوره تلفنی و چت آنلاین با مشتری

در این قسمت از مقاله نحوه انجام چت آنلاین و مشاوره تماس تلفنی را برای ارائه اطلاعات و فروش صفحه وب و سرویس های آن به عنوان نمونه توضیح می دهیم و برای تمام فروشگاه ها و ... به همین منوال می باشد. همانطور که میدانید خدماتی که وب سایت ارائه می دهد متفاوت است و برخی از مشتریان هستند که تا حدودی با خدمات وب سایت آشنا هستند و دسته دیگری نیز هستند که از خدمات وب هیچ اطلاعی ندارند و باید به آنها آموزش های لازم را نیز داد. برای مشاوره خدماتی که وب سایت ارائه می دهد عموما از سرویس تلفنی و چت آنلاین استفاده می شود.

بررسی چت آنلاین برای صفحات وب

یکی از عمومی ترین راه ها برای توضیح خدمات کالا و همچنین فروش، استفاده از چت آنلاین می باشد. آن دسته از مشتریانی که تا حدودی خدمات وب را می شناسند برای انتخاب سرویس به چت آنلاین می آیند. در این موقع کارشناس چت آنلاین باید تعدادی سوال کوتاه و نه خیلی بلند از مشتری خود بپرسد تا بتواند نیاز مشتری و سرویس مناسب مشتری را پیدا کرده و آن را به مشتری توضیح دهد.

کارشناسی که در چت آنلاین با مشتری گفتگو می کند باید از قبل سوالاتی را که می پرسد در ذهن خود سنجیده و مختصر و مفید سوال خود را از مشتری بپرسد و کامل به تمام سوال های مشتری توجه کرده و جواب مناسب را به مشتری بدهد و در این زمینه باید بسیار صبور باشد تا بتواند به خوبی مشتری را راهنمایی کند.

دسته دیگری از مشتریان هستند که به هیچ وجه اطلاعی از سرویس های صفحه وب ندارند و برای این دسته از افراد کارشناسان چت آنلاین باید زمان زیادی را صرف کنند تا بتوانند سرویس های مختلف را به مشتریان و خدماتی که هر یک دارد را توضیح دهند. فرض کنید شخصی که قصد طراحی سایت را دارد به هیچ وجه در مورد آن اطلاعاتی ندارد، پس وظیفه کارشناس و پشتیبان چت آنلاین این است که ابتدا تمام زمینه های لازم برای طراحی وب سایت نظیر هاست، دامنه و ... را مختصر و مفید به مشتری توضیح داد تا بتواند آن را متقاعد کند بهترین سرویس را خریداری کند و این به هنر کارشناس و مشاور بستگی دارد.

بعضا هستند افرادی که در هنگام چت آنلاین سرعت تایپ پایینی دارند و برای مشاوره بیشتر می توانید از مشتری خود شماره تماس را گرفته و از طریق تماس تلفنی با ایشان گفتگو کنید.

مشاوره تلفنی برای فروش صفحه وب

همانطور که در بالا گفته شد، مشاوره تلفنی برای فروش نقش مهمی دارد. کسانی که وقت برای چت کردن آنلاین و تایپ ندارند از طریق تماس تلفنی می توانند نیازهای خود را بپرسند. مشاور تلفنی باید بسیار صبور بوده و با لحن بسیار مناسبی با مشتری خود صحبت کند و ابتدا به این فکر نباشد که حتما مشتری را به خرید کالا و خدمات وادار کند بلکه بتواند مشاوره بسیار مناسب را خدمت مشتری عرضه کرده و در آخر حق انتخاب را به مشتری بدهد، با این کار مشتری حس اعتماد بیشتری پیدا می کند و آمار نشان داده بالای 80 درصد مردم با گرفتن مشاوره کامل از پشتیبان به خرید محصول اقدام می کنند نه از روی اجبار توسط مشاور.

سعی کنید برای ارتباط با مشتریانی که اطلاعات کمی در مورد محصول و خدمات شما دارند، طوری برخورد کنید که تمام سوالات خود را بدون واهمه بپرسد و این کار مشتری را بسیار جذب خواهد نمود و برای همیشه مشتری دائمی شما خواهند شد.

اهمیت چت آنلاین

اینترنت بستر بسیار مناسبی را برای عرضه و تبلیغ کالا ایجاد کرده است. شما می توانید در اینترنت فیلم، کلیپ، عکس، متن را قرار دهید و بسیاری از افراد هستند که با دیدن این همه محتوا باز هم به خرید کالا اعتماد نمی کنند و درک درستی از محتوا پیدا نکرده و آنها را قانع نمی کند. و سوالی که پیش می آید این است که چه راه حلی می توان پیدا کرد تا بتوان حس اعتماد و جلب رضایت افراد را پیدا کرد؟ چطور می توان افراد را جذب کرد تا بتوان آن را مشتری دائم خود کنیم؟ و خیلی دیگر از سوال هایی که می توان پرسید و از این رو طراحان و مهندسین به فکر راه حل جدید و بهینه ای دست یافتند که این راه همان پشتیبانی یا چت آنلاین می باشد. حال پشتیبانی چت آنلاین برای فروشگاه و شرکت ها چه ویژگی هایی دارد:

  • می توانید مشتریان و کاربران خود را به صورت آنلاین درگیر سایت خود کرده و محصولات خود را با تمام امکانات به کاربر معرفی کنید.
  • افزایش اعتماد مشتری نسبت به خرید محصولات شما
  • امکان تبادل اطلاعات، پرسش و پاسخ با مشتری و کاربر با
  • ایجاد ارتباط و مشاوره از طریق چت می توانید محصولات خود را بیشتر بفروشید
  • اعتبار سایت شما بالا می رود و اطمینان کاربران بیشتر می شود.

مزایای چت آنلاین

در ادامه مزیت هایی که چت آنلاین برای صفحه وب شما به همراه دارد را توضیح می دهیم.

افزایش نرخ تبدیل

اکثر مردم دوست دارند به طور مستقیم با دیگران ارتباط برقرار کنند. مثلا در دوران کنکور خانواده ها برای انجام برنامه ریزی درسی فرزندان تمایل دارند به صورت مشاوره تلفنی، چت آنلاین و حضوری این کار را انجام دهند تا به صورت غیر مستقیم، و دیدن محتوای سایت و انواع کتابها برایشان کافی نیست.

حال در این بین و به دلیل صرف هزینه و زمان کمتر آمار نشان داده است که 77 درصد افراد با استفاده از چت آنلاین راحت تر می توانند مشاوره بگیرند. به همین جهت پشتیبانی یا چت آنلاین باعث افزایش نرخ تبدیل سایت نیز شده است.

کاهش هزینه

در این روش شما می توانید با چند کاربر ارتباط آنلاین داشته باشید و نیاز به چند مرکز تماس نخواهید داشت. و یک نفر مشاور می تواند با چندین کاربر ارتباط برقرار کند و نیاز به استخدام چند نیرو را کاهش خواهد داد. و این نیز به نوبه خود هزینه را کاهش می دهد.

افزایش فروش

آماری که توسط انجمن بازاریابی آمریکا نشان می دهد حاکی از آن است که چت آنلاین فروش محصولات را حداقل حدود 20 درصد افزایش داده است. همچنین علاوه بر فروش بیشتر، احتمال افزایش مشتری و خرید بیشتر،3 برابر از طریق سرویس های دیگر بیشتر است. پس می توان به خوبی به مزیت چت آنلاین در مورد افزایش فروش کالا و خدمات وب سایت پی برد.

افزایش اعتماد

مشتریان مطالعات حاکی از آن است که 90 درصد افراد با استفاده از سرویس پشتیبانی یا چت آنلاین اعتمادشان در خرید محصولات بیشتر می شود و هر موقع که نیاز باشد سوالات خود را می پرسند و مشکلشان حل می شود و همین موضوع برای افزایش اعتماد مشتریان کافی است.

دریافت سریع پاسخ و اطلاع از نارضایتی مشتری

وقتی از روش های بازاریابی مانند ایمیل، تماس تلفنی و ... استفاده می کنید در همان لحظه برای کاربر یا مشتری خود تماس گرفته و با یکدیگر حرف می زنید و اطلاعاتی را می رسانید. ولی در سیستم چت آنلاین، چت های شما ذخیره می شود و این یعنی شما می توانید به تمام مشکلات و نارضایتی هایی که مشتری شما در ابتدای گفتگو تا به حال داشته را برطرف کنید و در واقع با نیاز اصلی مشتری آشنا بشوید و در دفعات بعد راهنمایی را بر مبنای نیاز همان مشتری بدهید، این ویژگی بسیار مهمی در سیستم چت آنلاین است.

یکی دیگر از ویژگی های آن دریافت سریع پاسخ می باشد که این برنامه را نسبت به دیگر برنامه ها نظیر تلگرام، اینستاگرام و ... برتری می دهد. آمارها نشان می دهد که استفاده از شبکه های اجتماعی برای دریافت اطلاعات و مشاوره حدود چند ساعت طول می کشد ولی در چت آنلاین حداکثر 2 دقیقه است.

رقابت با سایر شرکت ها

مجله بین المللی TELUS مطالعه ای بر روی هزار سایت شرکت های مهم و مطرح به منظور داشتن و نداشتن پشتیبانی آنلاین انجام داده است و نشان می دهد که تنها 9 درصد از این شرکت ها از چت آنلاین استفاده می کنند و این شرکت ها بازدید کننده و مشتریان بسیار بیشتری را به سمت خود توسط این پشتیبانی جذب کرده اند و شرکت ها برای افزایش بازدید و پشتیبانی سریع در حال رقابت با هم می باشند.

افزایش فروش لوازم و کالاهای جانبی بیشتر

با استفاده از چت آنلاین می توانید کالاهای جانبی بیشتری را نیز به مشتریان خود عرضه کرده و آن را به فروش برسانید. با بدست آوردن نیازهای مشتری شما می توانید کالاها و محصولات دیگر در رابطه با محصول مشتری را به آنها معرفی کنید. مثلا اگر فردی برای خرید گوشی تلفن همراه از شما مشاوره می خواهد شما علاوه بر اطلاعات لازم برای خرید گوشی می توانید لوازم جانبی دیگر نظیر محافظ صفحه نمایش، هندزفری و دیگر لوازم را نیز به آنها معرفی کرده و فروش سفارشات خود را بالا ببرید. شرکت های زیادی مانند شرکت Virgin airline از همین راه توانسته است فروش محصولات خود را 15 درصد افزایش دهد و سود زیادی داشته باشد.

فروش محصولات به مشتریان بین المللی

با استفاده از سیستم چت آنلاین فروش محصولات شما برای افرادی که در مکان های خیلی دوری هستند را نیز افزایش می دهد. بسیاری از افراد در کشورهای خارجی زندگی می کنند و تنها راه ارتباط سریع برای آنها تماس تلفنی است که هزینه بسیار زیادی برای این دسته از کاربران دارد و استفاده از پشتیبانی یا چت آنلاین این مشکل را برطرف کرده و شما می توانید با افرادی که در کشورهای دور از محل شما هستند ارتباطی گرم و صمیمی برقرار کرده و محصولات خود را به فروش برسانید.

بهترین سرویس های ایرانی و خارجی چت آنلاین

در این قسمت از مقاله سعی داریم ویژگی ها و خصوصیات سرویس های ایرانی و خارجی چت آنلاین را برای شما عزیزان توضیح دهیم. و کسانی که قصد دارند از طریق اینترنت، وب سایتی را طراحی کرده و از خدمات چت آنلاین برای افزایش فروش، مشاوره و معرفی خدمات به مشتریان استفاده کنند سرویس ها را معرفی می کنیم و هر کدام را که مطابق با نیاز شما می باشد می توانید انتخاب کنید.

رایچت Raychat

یکی از بهترین پلتفرم چت آنلاین رایچت می باشد، با استفاده از این نرم افزار هر مشتری که به سایت شما بیاید بلافاصله رایچت باز می شود و همین موضوع باعث گفتگو بین مشتری و مشاور خواهد شد. رایچت از لحاظ شخصی سازی بسیار پر قدرت است. شما می توانید لوگوی رایچت را در رنگ های مختلف و در هر مکانی از وب سایت خود قرار دهید، و آن را مخفی کنید. برخی دیگر از قابلیت های رایچت عبارتند از:

  • هنگام نوشتن متن می توانید آن را ببینید و سپس آن را ارسال کنید.
  • مکالمات شما بایگانی می شود.
  • یکی از ویژگی های رایچت این است که شما می توانید سوالاتی که اکثر کاربران می پرسند را در سیستم ذخیره کرده و بلافاصله از آن استفاده کنید.
  • داشتن قابلیت ارسال پیام هوشمند اسکریپت رایچت دارای افزونه ای است که قابلیت استفاده در وردپرس را دارا می باشد و با استفاده از این افزونه شما می توانید از طریق تلگرام و یا ارتباط با چندین کاربر، شخصی سازی ابزار، افزودن اپراتور و کانال را داشته باشید.

با استفاده از سرویس ایرانی رایچت شما می توانید کاربران را به مشتریان دائمی و بالقوه خود تبدیل کرده و موجب افزایش ارتباط با مشتری شوید.

رایچت سرویس چت آنلاین پرقدرتی دارد و در دو سال اول تولید خود توانسته است بیش از 3000 کسب و کار را جذب خود کند از جمله شاتل، فیلیمو، آچاره و ... و اطلاعات 21 میلیون کاربر را تحلیل و بررسی کند. شما می توانید این نرم افزار را در تمامی دستگاه های الکترونیکی نظیر کامپیوتر و گوشی و برنامه های اندروید، IOS نصب کنید.

ریتین Retain

ریتین نیز ابزار پر قدرتی در چت آنلاین می باشد که چندین ویژگی دارد. ریتین یک صندوق گروهی برای چت آنلاین در اختیار شما برای رفتار و ذخیره اطلاعات هر کاربر می دهد، که شما را در فروش محصولات کمک خواهد کرد، از جمله این ویژگی ها عبارتند از:

  • دانستن موقعیت مکانی و محل فعالیت کاربر
  • ذخیر سازی اطلاعات مربوط به کاربر
  • قابلیت برچسب گذاری و جستجوی آن در آینده
  • یادداشت گذاری برای هم تیمی ها

ابزارک ریتین نیز دارای چندین ویژگی می باشد که می توان به سفارشی کردن ریتین با سایت خود، نصب آسان، کوتاه بودن زمان بارگذاری بر روی سایت شما، رابط کاربری ساده و شیک اشاره کرد. در ریتین خودکارسازی فرایند نیز وجود دارد که نیازی نیست برای سوالات عمومی افراد و کاربران پاسخ دوباره بدهید و می توانید پاسخ ها را دسته بندی کرده و ارسال کنید و حتی به راحتی با استفاده از این ابزار می توان مکالمات را به مشاور دیگری واگذار کنید.

ریتین برای تمامی افرادی که قصد دارند از این سرویس برای وب سایت خود استفاده کنند 14 روز به طور رایگان سرویس به شما می دهد.

گفتینو

گفتینو هم جز نرم افزار چت آنلاین پر قدرت ایرانی می باشد که تا به حال بیش از 1000 شرکت و کسب و کار اینترنتی مانند دانش پژوهان، مهرینو، تحریر بازار و ... از آن استفاده کرده اند. امکاناتی که گفتینو در اختیار شما قرار می دهد عبارتند از:

  • شخصی سازی این ابزار متناسب با طراحی سایت شما
  • داشتن گرافیک بسیار زیبا و مخاطب پسند
  • بسیار کم حجم و با سرعت بالا که سرعت صفحه وب شما را کم نمی کند
  • پاسخ های آماده و ذخیره شده
  • کسب اطلاع از فعالیت کاربر مانند تعداد صفحات بازدید کرده و قرار دادن توضیح در وب
  • نشان دادن تعداد افرادی که هم اکنون در سایت شما آنلاین هستند
  • تبادل محتوای متنی، تصویری و صوتی
  • پس از ارسال می توانید متن نوشتاری را به راحتی ویرایش کنید
  • ایجاد فرم سفارشی برای کاربران در هنگام آفلاین بودن
  • قابلیت پشتیبانی در گوشی اندروید و آی او اس

از نظر قیمت نیز این نرم افزار برای یک اپراتور با 100 مکالمه بسته رایگان می دهد و برای تعداد اپراتور و مکالمات بیشتر می توانید از نسخه پولی آن استفاده کنید.

Crisp

ابزار گفتگو و چت آنلاین کریسپ این روزها پرطرفدارترین ابزار چت آنلاین برای ما کاربران ایرانی است. این ابزار که یک سرویس خارجی است با زبان فارسی سازگاری داشته و در نسخه رایگان امکانات خوبی متناسب با زبان فارسی در صفحه گفتگو به شما خواهد داد. امکانات این سرویس به قدری متنوع است که بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از نسخه تجاری ان استفاده می‌کنند. برخی امکانات آن عبارتند از:

  • شخصی سازی فرم چت آنلاین
  • انتخاب چند پشتیبان برای پاسخگویی
  • امکان نمایش وضعیت آنلاین و آفلاین بودن به شکل‌های متفاوت از جمله تعیین ساعت
  • ارسال خودکار گفتگو به ایمیل کاربران در صورت ترک صفحه سایت بعد از دو دقیقه
  • امکان امتیاز دهی به گفتگو و ارسال نتیجه گفتگوها به ایمیل کاربر و مدیریت
  • نمایش افراد آنلاین در سایت همراه با صفحه و موقعیت

با توجه به امکاناتی که این سرور در نسخه رایگان ارائه می‌دهد میتوان گفت که استفاده از آن تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

ابزار Tawk.to

اگر به دنبال یک ابزار رایگان هستید که با یک صفحه سفارشی با کاربران صحبت کنید این ابزار بسیار کارآمد است. کیفیت خوبی دارد ولی امکانات آن به اندازه دیگر ابزارهای آنلاین نیست. نصب این برنامه در وب شما بسیار ساده است و با نصب این برنامه و صحبت کردن آنلاین با کاربران خود می توانید IP و ISP آن را در هر کشوری که باشد بفهمید. یکی دیگر از ویژگی های آن انجام گفتگو همزمان با چندین بازدید کننده و کاربر می باشد. دیگر ویژگی های آن عبارتند از:

  • وصل شدن به گوشی و گفتگو از طریق موبایل
  • سفارشی کردن سایت
  • تعداد افراد آنلاین در سایت به صورت لحظه ای
  • استفاده از محرک برای تعامل با کاربر

Liveperson

این ابزار رایگان نمی باشد و امکان نظارت بر ارتباط با مشتریان را به شما می دهد. همچنین اجازه می دهد که به هنگام تصمیم گیری برای خرید کالا یا سرویس دادن به مشتری ارتباط ایجاد نمایید. این ابزار با نرم افزار بسیار پر مخاطب فیسبوک کاملا سازگار می باشد. دیگر ویژگی های آن عبارتند از:

  • گزارش گیری لحظه ای
  • قابلیت نمایش در تلفن همراه
  • دارای پشتیبانی بسیار پر قدرت
  • سازگار با فیسبوک
  • استفاده از اطلاعات مشتری برای کار در انواع بازاریابی دیگر
  • دارای تجزیه و تحلیل عالی


Livechat

این ابزار برای سایت ها و شرکت هایی بیشتر مناسب است که حجم فعالیت کسب و کار آنها زیاد بوده و درخواست از طرف مشتری زیاد می باشد. این ابزار دارای قابلیت ticketing system است، یعنی می توانید پیام ها را به صورت آفلاین نوشته و در مواقع لزوم آن را به مشتری ارسال کنید. نصب این ابزار فوق العاده ساده بود و همه اشخاص با هر سطح معلوماتی می توانند از این ابزار استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های آن می توان به رونوشت گرفتن مخاطبان از پیام ها و نمایش برند شرکت بر روی این ابزار اشاره کرد.

TouchCommerce

این ابزار بیشتر در سطوح سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد و طراحی آن بگونه ای است که بیشتر در زمینه تعامل با کاربر راه حل های جدیدی را ارائه کرده است. ارائه اطلاعات هر مشتری به صورت آنلاین برای شناسایی مخاطب هدف می باشد. در واقع با این ابزار شما می توانید از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام و ... و همچنین پیامک و گفتگوی زنده با کاربر صحبت کرده و ارتباط برقرار کنید.

بالاخره بهترین سرویس چت آنلاین کدام است؟

در بین سرویس های ارائه شده در قسمت قبل که بعضی از آنها ایرانی و بعضی دیگر خارجی می باشند می توان بنا به نیاز هر شرکت و سازمانی یکی را به دلخواه انتخاب نمود. ولی اگر بخواهیم بهترین نوع سرویس پشتیبانی آنلاین را بنا به درخواست زیاد و امکاناتی که ارائه می دهند انتخاب کنیم از سرویس های ایرانی می توان به رایچت و گفتینو اشاره کرد که تا به الان هزاران کسب و کار آنلاین و شرکت ها از آن برای افزایش بازدید از سایت، بهبود رتبه سایت و فروش محصولات خود استفاده کرده اند.

از بین سرویس های خارجی نیز سرویس crisp بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که نسخه رایگان آن نسبت به سایر سرویس‌ها امکانات بیشتری ارائه می‌کند و همچنین از رابط کاربری ساده همراه با زبان فارسی نیز برخوردار است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در مورد پشتیبانی یا چت آنلاین و انواع سرویس های ایرانی و خارجی نکاتی را خدمت شما عزیزان در 5 بخش ارائه دهیم. بخش اول مقاله در مورد بررسی چت آنلاین و مشاوره تلفنی می باشد که همانطور که فهمیدید این دو مکمل یکدیگر در کسب و کار اینترنتی می باشند و برای افرادی که تا حدودی اطلاعاتی در مورد محصول و خدمات شما دارند با چت آنلاین می توان آنها را به هدف مورد نظر هدایت نمود و برای برخی دیگر از مشتریان و مخاطبانی که اطلاع کافی از محصولات ندارند باید علاوه بر چت آنلاین از مشاوره تلفنی نیز استفاده کرد.

در بخش دوم مقاله در مورد اهمیت چت آنلاین صحبت کردیم که با این روش اعتماد مشتریان برای خرید محصولات شما بسیار زیاد می شود و برای دریافت اطلاعات از خدمات و محصولات شما بلافاصله پاسخ مناسب داده شده و نیازمند صرف زمان زیاد برای پاسخ نمی باشد.

در بخش سوم مقاله در مورد مزایای چت آنلاین که شامل افزایش نرخ تبدیل سایت، کاهش هزینه، افزایش فروش، رقابت با شرکت های رقیب، افزایش فروش لوازم و کالاهای جانبی بیشتر و ... مفصلا توضیح دادیم.

در بخش چهارم مقاله انواع سرویس های ایرانی و خارجی چت آنلاین با تمام ویژگی ها و خصوصیات آن صحبت شد که عبارت بودند از رایچت، ریتین، گفتینو، Tawk.to، Liveperson، Livwchat و TouchCommerce می باشد. در نهایت نیز بهترین سرویس چت آنلاین که سازمان های زیادی از آن استفاده کرده اند را معرفی نمودیم.

در انتها از تمامی عزیزانی که این مقاله را مطالعه نمودند در خواست می کنیم اگر سوال، نقد و نظری راجع به موضوع دارند آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارند تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. یا اینکه اگر تجربه استفاده از هر یک از سرویس‌های فوق را دارید می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

1 دیدگاه

سلام
وقت بخیر
ممنون بابت اطلاعاتی که قرار دادین.
وقتی چت آنلاین راه میندازیم در سایت یعنی میخوایم با پاسخگویی مشتری ها رو جذب کنیم.
من طی 5 تا 6 ماه ریتین و رایچت رو کاملا با روزی تا 50 مشتری انلاین بررسی کردم ، متاسفانه مبلغ اشتراک رو گرفتن ، به موقع پاسخ نمیدادن ، مشکلات رو حتی طی چند ماه هم برطرف نکردن ، با اینکه خود من تولیدکننده برنامه و وب هستم ، از این دید بسیار بد عمل کردن
در نهایت رفتم گزینه بعدی گفتینو ، این چت بسیار خوب ، تیم فعال و از هر لحاظ راضی کننده بود و از تیمشون تشکر میکنم.
با حدود 5 نمونه خارجی دیگه هم خیلی کار کرده بودم
در نهایت اگر بخوام گزینه ای پیشنهاد بدم اون گفتینو هست. البته اگر مثل سایرین در ایران بد عمل نکنه و پابرجا بمونه.

ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02163404 داخلی 2