قیمت سال 1402 + 10% تخفیف - فقط تا 13 فروردین - کوپن: hd10

چطور فروشنده دیجی کالا شویم؟

دیجی کالا یک مارکت پلیس است. یعنی هر کسی می‌تواند محصولات خودش را در دیجی کالا برای فروش قرار دهد. اگر شما هم می‌خواهید محصولات خودتان را در دیجی کالا بفروشید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.
در این مقاله می‌خوانید:

آیا تا به حال اسم مارکت پلیس به گوش‌تان خورده است؟ مارکت پلیس به فروشگاه‌های اینترنتی بسیار بزرگی گفته می‌شود که هر کسی می‌تواند محصولات خودش را در آن بفروشد. این فروشگاه‌ها چندین فروشنده دارند که محصولات را تامین می‌کنند. چند سالی است که مارکت پلیس‌های مختلفی در ایران تاسیس شده‌اند. معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مارکت پلیس ایران دیجی کالا است و فروشندگان زیادی محصولات‌شان را در آن می‌فروشند.

یکی از ویژگی‌های دیجیکالا این است که بازدیدکنندگان زیادی دارد و مشتریان بیشتری محصولات شما را می‌بینند. به همین دلیل این روش تاثیر زیادی روی جذب مشتری دارد. اگر می‌خواهید کالاهای خودتان را در اینترنت بفروشید، یک راهش این است که فروشنده دیجی کالا شوید. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چطور از طریق فروش محصول در دیجی کالا، کسب درآمد کنید. به دنبال راه دیگری برای فروش اینترنتی محصول می‌گردید؟ در انتهای مطلب یک روش بهتر پیشنهاد کرده‌ایم که سودتان را از فروش اینترنتی بیشتر می‌کند.

شرایط فروش در دیجی کالا

بعضی از مارکت پلیس‌ها قوانین خاصی برای فروش محصول دارند. دلیل وجود قوانین سخت گیرانه این است که فروشنده‌های بهتری را جذب کنند. وقتی فروشنده نتواند در زمان تعیین شده کالا را ارسال کند، مشتری از مارکت پلیس ناراضی می‌شود. این نارضایتی برای فروشگاه اصلا خوب نیست و باعث کاهش مشتریان می‌شود. به همین دلیل هدف مارکت پلیس‌های بزرگ مثل دیجیکالا، جذب فروشنده‌های خوب است.

فروش در دیجی کالا خیلی راحت است و به دانش فنی خاصی نیاز ندارد. اگر عملکرد خوبی در جلب رضایت مشتری نداشته باشید، از طرف دیجی کالا جریمه می‌شوید و همکاری این فروشگاه برای همیشه با شما قطع می‌شود. مشتریان دیجی کالا می‌توانند به فروشنده‌هایی که از آن‌ها خرید کرده‌اند امتیاز دهند. فروشنده‌هایی که امتیاز پایینی داشته باشند ابتدا محدود می‌شوند و در ادامه حساب آن‌ها بسته می‌شود.

فروش محصول در دیجی کالا

برای این که با قوانین و مقررات دیجی کالا آشنا شوید حتما صفحه قوانین و مقررات فروش در سایت دیجی‌کالا را مطالعه کنید. پس حواستان باشد که لغو سفارش از طرف فروشنده، تاخیر در ارسال کالا، فروش کالاهای ممنوعه و مرجوع شدن محصول برای شما جریمه‌های سنگینی دارد. این جریمه در کمترین حالت ممکن میزان کمیسیون ضرب در قیمت کالا است. یعنی اگر محصول شما 200 هزار تومان باشد و دیجی کالا 2 درصد کمیسیون برای آن تعیین کند، در صورت تاخیر در ارسال کالا 400 هزار تومان جریمه می‌شوید.

برای فروش بعضی از محصولات در دیجی کالا باید مجوز رسمی داشته باشید. مثلا فروش کتاب در دیجی کالا به پروانه نشر احتیاج دارد. برای فروش موتور و ماشین هم مدارک وزارت صنعت و معدن نیاز است. برای فروش موبایل و تبلت باید پروانه کسب داشته باشید. فروش کالاهای پزشکی هم به مجوز سازمان غذا و دارو نیاز دارد. اگر این شرایط را دارید، برای فروش محصول در دیجی کالا ادامه مطلب را مطالعه کنید.

آموزش فروش محصول در دیجی کالا

دیجی کالا تلاش می‌کند فروشندگان را بیشتری را برای مارکت پلیس خود جذب کند. به همین دلیل تا جایی که توانسته روند ثبت نام و فروش محصول را راحت کرده است. قبل از فروش محصول در دیجی کالا باید به عنوان فروشنده ثبت نام کنید و مدارک مورد نیاز را برای این فروشگاه بفرستید. در صورتی که دیجیکالا شما را تایید کند، آن وقت می‌توانید کالاهای خود را به صورت اینترنتی بفروشید.

برای فروش محصول در دیجی کالا به چه چیزهایی نیاز است؟

اگر می‌خواهید به عنوان فروشنده در دیجی کالا فعالیت کنید، اول از همه باید به رایانه و اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. در کنار این موارد لازم است کالاهای شما برای فروش آماده باشند. بعضی از کسب و کارهای کوچک به گونه‌ای هستند که بعد از خرید محصول توسط مشتری، کالا را خریداری یا تولید می‌کنند. دیجی کالا محدودیت زمانی برای ارسال کالاها دارد. به همین دلیل اگر چنین کسب و کاری دارید، دیجی کالا برای شما مناسب نیست.

مواردی که تا این جا گفتیم برای راه‌اندازی کسب و کار آنلاین به هر روشی لازم است. اما دیجی کالا موارد دیگری را از فروشنده می‌خواهد که انجام آن‌ها برای بعضی از افراد سخت است. داشتن دستگاه لیبل پرینتر برای فروش در دیجیکالا الزامی است. وقتی محصولات را برای دیجیکالا ارسال می‌کنید، باید بارکد خاصی داشته باشد. این بارکد را با دستگاه لیبل پرینتر چاپ می‌کنید و آن را روی بسته می‌چسبانید.

دستگاه لیبل پرینتر از 5 تا 11 میلیون تومان قیمت دارد. در کنار قیمت دستگاه باید هزینه لیبل خام را هم حساب کنید. علاوه‌بر این، دیجیکالا می‌گوید که فروشنده باید توانایی کار با نرم افزار اکسل را داشته باشد. خیلی از افراد با این نرم افزار آشنایی ندارند. قبل از فروش محصول در دیجیکالا، به این موارد توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

وسایل لازم برای فروش محصول در دیجی کالا

چه کالاهایی را می‌توانیم در دیجی کالا بفروشیم؟

دیجی کالا محدودیت‌هایی برای فروش محصولات مختلف دارد. پس حتما صفحه کالاهای ممنوعه دیجی کالا را مطالعه کنید. در این صفحه لیست بلند بالایی از کالاهایی را می‌بینید که امکان فروش در دیجی کالا را ندارند. بعضی از برندهای ایرانی محصولات خود را به صورت انحصاری در دیجی کالا می‌فروشند. یعنی سایر فروشندگان اجازه فروش محصولات این برند را در دیجی کالا ندارند. بعضی از دسته‌های محصولات فقط با سقف قیمت مصوب امکان فروش دارند. یعنی برای کالای شما سقف قیمتی مشخصی تعیین می‌شود و باید با همان قیمت کالا را بفروشید.

چطور به عنوان فروشنده در دیجیکالا ثبت نام کنیم؟

بعد از این که فیلترها و موانع مختلف دیجی کالا را رد کردیم، نوبت به فروش محصولات در این فروشگاه می‌رسد. برای ثبت نام به عنوان فروشنده دیجی کالا به آدرس seller.digikala.com بروید.

مراحل ثبت نام در دیجی کالا برای فروش محصول

بعد از وارد شدن به سایت فروشنده شو دیجی کالا، فرم ثبت نامی مشابه عکس زیر می‌بینید. در این فرم آدرس ایمیل، رمز عبور و شماره تلفن خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

ثبت نام در پنل فروشندگان دیجی کالا

در صفحه بعد باید رمزی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را بنویسید. سپس صفحه‌ای باز می‌شود که باید مشخصات خودتان را در آن وارد کنید. از بالای صفحه نوع فروشنده را انتخاب کنید. بعد هم اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه بنویسید و روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

فرم ثبت نام در فروشنده شو دیجی کالا

در مرحله بعد قرارداد همکاری با دیجی کالا برای شما باز می‌شود. متن قرارداد را تا آخر بخوانید و در پایان گزینه «قراداد همکاری را مطالعه کردم و موافقم» ظاهر می‌شود. در صورت قبول داشتن شرایط دیجی کالا، تیک گزینه «قراداد همکاری را مطالعه کردم و موافقم» را بزنید و روی دکمه تایید کلیک کنید.

قرارداد همکاری با دیجی کالا

بعد از تایید قرار داد یک کد به شماره موبایل شما پیامک می‌شود. این کد را در صفحه باز شده وارد کنید تا به مرحله بروید.

تایید شماره موبایل در دیجی کالا

در این مرحله اگر مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیستید، گزینه خیر را انتخاب کنید. در غیر این صورت گزینه بله را بزنید و تصویر گواهی ارزش افزوده خودتان را آپلود کنید.

فرم مالیات بر ارزش افزوده دیجی کالا

در مرحله بعدی باید تصویر پشت و روی کارت ملی صاحب فروشگاه آپلود شود. بعد از انجام این کار، روی دکمه «ثبت نهایی» کلیک کنید.

مدارک لازم برای فروش محصول در دیجی کالا

در صفحه بعدی از شما خواسته می‌شود در دوره آموزشی دیجی کالا شرکت کنید. حضور در این دوره 2 ساعته الزامی است. دوره آموزشی رایگان دیجی کالا در دوران کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود. تا زمانی که در این دوره آموزشی شرکت نکنید، امکان فروش محصول را ندارید. در این فرم، اطلاعات مربوط به زمان شرکت در دوره آموزشی را وارد کرده و روی دکمه «ثبت نام» کلیک کنید.

دوره آموزشی دیجی کالا

به این ترتیب صفحه‌ای مشابه عکس زیر برای شما باز می‌شود. این صفحه نشان می‌دهد که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است. حالا می‌توانید وارد پنل فروشندگان دیجی کالا شوید و سایر تنظیمات مربوط به فروشگاه را انجام دهید.

پنل فروشندگان دیجی کالا

قبل از فروش محصول در دیجی کالا باید مراحل احراز هویت توسط سازمان ثبت احوال را طی کنید. این مراحل به صورت آنلاین انجام می‌شود و روش احراز هویت در پنل فروشندگان دیجی کالا توضیح داده شده است.

چطور محصولات خودم را در دیجی کالا وارد کنم؟

فروش محصول در دیجی کالا دو حالت دارد. حالت اول این است که محصول مورد نظر شما از قبل در سایت وجود دارد و فقط لازم است نوع کالا و قیمت فروش‌تان را تعیین کنید. حالت دوم این است که محصول شما در دیجی کالا وجود ندارد و خودتان باید اطلاعات آن را وارد کنید. از صفحه اصلی پنل فروشندگان دیجی کالا، روی دکمه «افزودن محصول جدید» کلیک کنید.

قرار دادن محصولات در سایت دیجی کالا

ابتدا از قسمت سرچ بالای صفحه نام کالای خود را وارد کنید. اگر محصول شما در دیجی کالا وجود نداشت، روی گزینه «ایجاد کالای جدید» کلیک کنید. در صورتی که می‌خواهید محصول شما توسط تیم دیجی کالا ایجاد شود، گزینه «ایجاد کالا توسط دیجی کالا» را بزنید. با انتخاب این گزینه کارشناسان دیجی کالا از محصول شما عکس می‌گیرند، توضیحات محصول را وارد می‌کنند و در صورت درخواست شما نقد وبررسی محصول را هم انجام می‌دهند.

درج محصول در دیجی کالا

اگر کالای خود را در بین محصولات دیجی کالا پیدا کردید، روی دکمه «شما هم بفروشید» رو به روی آن کلیک کنید.

فروش کالا در دیجی کالا

در ادامه پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود که میزان کمیسیون دریافتی توسط دیجی کالا برای این محصول را نمایش می‌دهد. برای رفتن به مرحله بعدی روی دکمه «ادامه» کلیک کنید.

کمیسیون دیجی کالا از فروش محصول

بعد از انجام مراحل بالا پنجره‌ای به شکل زیر باز می‌شود و از حالا شما هم جزو فروشندگان این محصول هستید. با کلیک روی دکمه «درج تنوع برای این کالا» به مرحله قیمت‌گذاری می‌روید.

قیمت محصولات در دیجی کالا

در ادامه روی دکمه «افزودن تنوع جدید» کلیک کنید.

افزودن قیمت محصول در دیجی کالا

حالا یک فرم برای شما ظاهر می‌شود و باید اطلاعات آن را تکمیل کنید. در کادر اول نوع گارانتی محصول را از لیست باز شده انتخاب کنید. اگر گارانتی شما در لیست وجود ندارد، گزینه «درخواست گارانتی جدید» را بزنید.

در قسمت پایین فرم هم موارد خواسته شده را وارد کنید. اگر قصد دارید تنوع دیگری برای محصول اضافه کنید، دکمه «افزودن تنوع جدید» را بزنید. بعد از پایان کار روی دکمه «افزودن به لیست تنوع» کلیک کنید. از حالا به بعد اسم شما هم در لیست فروشندگان این محصول در دیجی کالا نمایش داده می‌شود.

افزودن تنوع به محصولات در دیجی کالا

برای ثبت محصول در دیجی کالا، بعد از کلیک روی دکمه «ایجاد کالای جدید» صفحه‌ای به شکل زیر باز می‌شود. ابتدا باید دسته بندی کالا را انتخاب کرده و در پایان روی دکمه «انتخاب گروه کالا» کلیک کنید.

ثبت محصول در دیجی کالا

در ادامه فرم جدیدی به شکل زیر برای شما باز می‌شود. حالا باید اطلاعات محصول را در کادرهای مربوطه وارد کنید. برای فروش محصولات تولیدی خودتان یا کالاهایی که برند آن‌ها در دیجی کالا ثبت نشده ‌است، ابتدا باید مراحل ثبت برند را انجام دهید. برای این کار گزینه «درخواست برند جدید» را بزنید و در پنجره باز شده برندتان را ثبت کنید. بعد از تکمیل فرم، روی دکمه «ادامه دادن» کلیک کنید.

وارد کردن مشخصات کالا در دیجی کالا

در مرحله بعد هم فرم دیگری باز می‌شود که باید ویژگی‌های محصول‌تان را در آن وارد کنید. بعد از تکمیل فرم، روی دکمه «ادامه دادن» کلیک کنید.

مشخصات محصول در دیجی کالا

حالا باید عنوان محصول خودتان را وارد کنید. برای ادامه مراحل ثبت محصول روی دکمه «تایید عنوان و ادامه» کلیک کنید.

تیتر محصول در دیجی کالا

در مرحله بعدی باید عکس محصول را آپلود کنید. دیجی کالا قوانین زیادی برای عکس محصولات دارد. اگر این قوانین را رعایت نکنید محصول شما تایید نمی‌شود. بعد از آپلود عکس‌های محصول، روی دکمه «ذخیره کالا» کلیک کنید.

عکاسی از محصول برای دیجی کالا

در نهایت پنجره‌ای مثل عکس زیر برای شما نشان داده می‌شود. با رفتن به صفحه مدیریت محصولات می‌توانید کالای خود را منتشر کنید. بعد از این که کالای شما توسط مسئولان دیجی کالا بررسی و تایید شد، می‌توانید تنوع‌های مختلفی برای آن تعیین کنید. به این ترتیب محصول‌تان در دیجی کالا نمایش داده می‌شود و باید منتظر بمانید تا مشتریان از شما خرید کنند.

ثبت کالا در سایت دیجی کالا

بعد از ثبت سفارش توسط مشتری چه کار کنیم؟

وقتی مشتری محصول شما را سفارش می‌دهد، ابتدا باید یک محموله ایجاد کنید. محموله مجموعه‌ای از سفارشات مشتریان است که باید آن را به انبار دیجی کالا تحویل دهید. بعد از ایجاد یک محموله در پنل فروشندگان دیجی کالا، بارکدهایی به شما داده می‌شود که باید آن‌ها را در برچسب نارنجی چاپ کنید و روی تمام محصولات بچسبانید. علاوه‌بر این، لازم است رسید محموله‌ای که به شما داده می‌شود را در دو نسخه چاپ کنید.

بعد از این کار باید در زمان مشخص شده محصولات را به انبار دیجی کالا ببرید. هنگام تحویل سفارشات به انبار، یک نسخه از رسید محموله به شما برگشت داده می‌شود. از این جا به بعد کار ارسال سفارشات توسط دیجی کالا انجام می‌شود.

چقدر طول می‌کشد تا دیجی کالا هزینه سفارش را واریز کند؟

بعد از این که سفارشات را برای مشتریان ارسال کردید، باید منتظر بمانید که دیجی کالا پول این سفارشات را به حساب شما واریز کند. دیجی کالا فقط یک بار در ماه هزینه سفارشات را به حساب شما می‌ریزد. روند تسویه حساب دیجی کالا به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و نیازی نیست درخواستی برای تسویه حساب ارسال کنید.

مزایا و معایب فروش در دیجیکالا

فروش محصول در دیجی کالا مثل هر روش دیگری مزایا و معایب خاص خودش را دارد. پس قبل از این که دیجی کالا را برای فروش اینترنتی محصولات انتخاب کنید، حتما در مورد مزایا و معایب آن فکر کنید.

مزایای فروش محصول در دیجی کالا

مشتریان بسیار زیاد: مهم‌ترین ویژگی دیجی کالا این است که روزانه چند میلیون مشتری از آن بازدید می‌کنند. به همین دلیل افراد زیادی کالای شما را می‌بینند.

رایگان بودن: ثبت نام در دیجی کالا به عنوان فروشنده هیچ هزینه‌ای ندارد و رایگان است.

به دانش فنی نیازی ندارد: کار کردن با پنل فروشندگان دیجی کالا خیلی راحت است. هر جا هم که مشکلی داشتید، تیم پشتیبانی دیجی کالا به شما کمک می‌کنند.

درآمدزایی سریع: از همان ماه‌های اولیه فروش محصول در دیجی کالا به درآمد می‌رسید.

صرفه جویی در هزینه تبلیغات: اگر خودتان فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید باید هزینه زیادی بابت تبلیغات بپردازید تا مشتریان با فروشگاه شما آشنا شوند.

معایب فروش محصول در دیجی کالا

محدودیت‌های مختلف: همانطور که گفتیم فروش برخی از برندها و محصولات در دیجی کالا ممنوع است. علاوه‌بر این در ماه اول فعالیت فقط می‌توانید 10 سفارش در روز دریافت کنید.

هزینه بالای وسایل مورد نیاز: دیجی کالا به اجبار از فروشندگان می‌خواهد که دستگاه پرینت لیبل و چاپگر داشته باشند. همین موارد هزینه‌های شما را در ابتدای کار زیاد می‌کند.

شرایط سخت گیرانه برای فروش محصول: تاخیر در ارسال کالا، مرجوع شدن آن و موارد دیگر باعث می‌شود که دیجی کالا شما را جریمه کند. در صورت تکرار این موارد همکاری شما با این فروشگاه قطع می‌شود.

کمیسیون بالای دیجی کالا: دیجی کالا در بسیاری از موارد به خصوص در مورد کالاهای تولیدی در داخل، درصد بالایی به عنوان کمیسیون از مشتریان می‌گیرد. به غیر از کمیسیون باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده را هم به دیجی کالا بپردازید.

بازه زمانی تسویه حساب: قبل از فروش محصول در دیجی کالا حتما به این نکته توجه کنید که زمان اولین دوره تسویه حساب دیجی کالا با شما، دو ماه بعد از فروش اولین محصول است. دوره‌های بعدی تسویه حساب دیجی کالا یک ماهه است. یعنی یک ماه سرمایه شما در دست دیجی کالا می‌ماند.

مزایا و معایب فروش محصول در دیجی کالا

معرفی روشی به صرفه‌تر برای فروش اینترنتی کالا

فروش محصول در دیجی کالا تنها راه ساده برای فروش اینترنتی کالاها نیست. همانطور که در مطلب گفتیم فروشنده شدن در دیجی کالا مزایا و معایبی دارد. در نهایت با توجه به این موارد تصمیم‌تان را برای همکاری با دیجی کالا بگیرید. اگر می‌خواهید بخشی از سودتان را به دیجی کالا ندهید، خودتان دست به کار شوید و یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. احتمالا با خودتان می‌گویید که داشتن سایتی با امکانات دیجی کالا خیلی سخت و پرهزینه است.

با استفاده از فروشگاه سازها می‌توانید سایتی کامل داشته باشید و تمام محصولات خودتان را در آن بفروشید. فروشگاه ساز پرتال یکی از بهترین سرویس‌های ساخت فروشگاه اینترنتی در ایران است. پرتال امکانات مختلفی مثل چت آنلاین، ارسال ایمیل و پیامک، اتصال به پست و پیک، اتصال به درگاه پرداخت و معرفی به موتور جستجوی ترب را دارد. علاوه‌بر این، طراحی سایت با پرتال بسیار آسان و سریع است.

یکی از ویژگی‌های مهم پرتال این است که هیچ هزینه‌ای به عنوان پورسانت دریافت نمی‌کند. شما فقط هزینه خرید یکی از پکیج‌های پرتال را پرداخت می‌کنید و تا یک سال هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌شود. همین مورد باعث می‌شود که خرید پکیج‌های پرتال به صرفه‌تر از فعالیت در دیجی کالا باشد. اگر سوالی در مورد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارید، در قسمت نظرات برای ما بنویسید یا با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه‌ها

سلام وقت بخیر ،من تازه عضو فروشندگانه دیجی کالا شدن.حقیقتا نگران شدم این کامنتارو خوندم.
سوالی که دارم اینه که چجوری میتونم هزینه ی ارسالم رو به انبارهای دیجی کالا کم کنم.چون من کالا هام خیلی سوده کمی دارن.تا الان هزینه ی پیک تا دیجی کالا بیشتر از سودم شده.😢

سلام دوست عزیز
اگر میتونید میزان سود کالاهاتون رو بیشتر کنید که دچار ضرر نشید.
میتونید هم خودتون محصولاتی که دارید به صورت یک جا به انبار دیجی کالا ببرید که هزینه زیادی بابت پیک پرداخت نکنید.

چه نوع دستگاه لیبل زنی مناسبه؟

سلام
میتونید دستگاه لیبل زن میوا و گودکس رو از خود دیجی کالا هم تهیه کنید.

ببخشید کالا توسط دیجی کالا بسته بنده میشه
اگر توسط فروشنده بسته بنده میشه کارتن رو هم باید از دیجی بگیره؟

سلام دوست عزیز
شما محصول رو میفرستید خود دیجی کالا بسته بندی میکنه

بعد ماهها تجربه فروش به عنوان سلر در دیجی کالا مطالبی جهت راهنمایی علاقه مندان مطرح میکنم
معایب فروش کالا در دیجی کالا
1. تسویه 35 روزه ( هر 15 روز یک صورتحساب از فروش براتون صادر میشه و بعد 20 روز واریز میشه که جمعا 35 روز حداقل طول میکشه به پولتون برسید
2. کمیسیون + هزینه های جانبی + مالیات + هزینه حمل که همه از فروشنده کسر میگردد که میانگین حدود 12 درصد مبلغ کالا خواهد بود
3. قانون 7 روز عودت کالا که کاملا به ضرر فروشنده میباشد . یعنی اگر مشتری کالا رو ببره استفاده کنه بعد زخمی کنه برگردونه با ادعای اینکه تو بسته بندی زخمی بود عدوت میده و فروشنده با جریمه عودتی رو پرداخت کنه این جریمه با گرفتن دسترسی پنل یا گروه کالایی شروع خواهد شد
4. پشتیبانی بسیار بد مختص فروشنده ها . خدانکنه به مشکلی بخورید راحت میتونید با پشتیبانی تماس بگیرید اما در نهایت مشکلی حل نمیشه و باید تیکت بزنید که معمولا تیکت ها با تاخیر هفته ها ممکنه خونده بشه و در اکثر مواقع به نتیجه نمیرسید و سردرگم خواهید موند.
5. گرفتن کالاهای مرجوعی که اون هم مشکلات و زمان خودشو میبره

در انتها دوست عزیز اگر میخوای یکی از فروشنده های دیجی کالا باشی سعی کن رو کالاهایی کار کنی که کمترین دلیل مرجوعی و داشته باشه و توان دریافت وجه بعد از 35 روز رو داشته باشی . بدون شک فروش تو دیجی کالا در کنار تمام معایب حداقل فروش بالایی خواهید داشت.

سلام خدا قوت من لوازم گوناگون و مختلف برای فروش دارم برای خودم سایت فروشگاهی پرتال چگونه بسازم و از کجا راهنمایی و آموزش بگیرم ممنونم

سلام دوست عزیز
با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۳۸۳ داخلی ۲ تماس بگیرید تا پشتیبانان پرتال برای ساخت سایت کمکتون کنند.

سلام وقت بخیر من یک تابلو فرش دست بافت دارم می‌خوام تودیجی کالا بفروشم میشه راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز اگر یک عدد کالا برای فروش دارید بهتر هست در دیوار یا شیپور بفروشید

سلام خسته نباشید ببخشید ۴۲ سالمه مستاجرم کارگرساختمانم ۳ماه بیکارم سرمایه ندارم از فروشنده گی سواد چنددانی ندارم دوست دارم زن وبچه ام در رفاه باشند شما پیشنهادی دارید با کار تو گوشی بتونم کاربکنم آموزش بدید از شرمنده زن وبچه بیرون بیام خداخیرتون بده

سلام دوست عزیز
باید بین شغل های اینترنتی بگردید ببینید که چه کاری تخصص دارید و میتونید انجام بدید
مثلا محصولات دست ساز داخل خونه درست کنید و بفروشید

سلام ببخشید چه فروشگاهایی با دیجی کالا قرار داد دارند

سلام دوست عزیز
فروشگاه های مطرح زیادی با دیجی کالا قرارداد دارند که در زمان خرید یک محصول اسم هر فروشگاه را میتونید ببینید.
ولی صفحه یا امار خاصی درمورد فروشنده های دیجی کالا وجود نداره

یکی از مزیت‌های میشه اضافه کرد اینه که پول محصول رو از مشتری میگیره و خیالت ازین بابت راحته

بله دقیقا به عنوان فروشنده از لحاظ مالی امنیت کافی دارید

کارتن چی میشه ؟

بنده با این شرکت کار کردم هم فروشنده هم توزیع کننده در کل برای فروشنده خوب نیست چون یک سری کالاها بی دلیل برگشت میخوره انگار برخی خریدارها کنجکاون یا ... یعنی دقت در خرید ندارن و کالا توی انبار میمونه و بدهکار انبار میشی سودش کمه و بیشتر اوقات هم باعث ضرر میشه قیمت کالا هم یک سقفی داره که با تورم مناسب نیست و مجبور میشی مجدد کالا رو ثبت کنی کلی وقت گرفته میشه که بهتره این وقت عزیز شده رو برای فروشگاه شخصی گذاشت نه برای فروشگاهی که اختیارش رو نداری اما برای توزیع کالا میشه به چشم شغل دوم بهش نگاه کرد بهتر از بیکاری هست

سلام
ممنون از اینکه تجربه خودتون رو در اختیار بقیه هم قرار دادید

سلام ، میفرمایید که کمیسیون میز چوبی روستیک ، جلو مبلی و عسلی چقدر است ؟

سلام
باید از دیجیکالا استعلام بگیرید.

عالی
ممنون از راهنماییتون

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز

سلام آیا بعداز ساخت محموله چاپ لیبل و رسید توسط انبار انجام می شود‌؟

سلام
رسید رو خودتون باید چاپ کنید اما لیبل رو خود دیجی کالا هم با دریافت هزینه انجام میده

مرسی از راهنمایی کاملتون

سلام
خواهش میکنم. امیدوارم به موفقیت برسید

سلام..
از کجا باید فهمید که مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستیم یا نیستیم؟

سلام
لینک زیر رو مطالعه کنید:
http://www.intamedia.ir/Pages/Action/LawsShow/3/1/2/12

ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02191003383 داخلی 2