20 راه موثر برای ترویج و تبلیغ یک محصول

در این مقاله به معرفی روش‌های 20 گانه موثر برای ترویج و تبلیغ یک محصول می‌پردازیم که به کمک آنها می‌توانید روی بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات خود تمرکز کرده و فروش خود را افزایش دهید.
در این مقاله می‌خوانید:

کسانی که قصد دارند وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوند، در مرحله اول سعی خواهند کرد محصولاتی که قصد ارائه دارند را پیدا کرده و سپس فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنند. با ایجاد فروشگاه آنلاین، دیگر وقتی برای تلف کردن نبوده و کار اصلی این افراد آغاز شده است، زیرا باید برای جذب ترافیک و مخاطب تلاش کنند. روش‌های زیادی برای افزایش بازدید سایت و در نهایت کسب فروش بیشتر محصولات وجود دارد، و در صورتی که شما هم چنین هدفی را دنبال می‌کنید و به دنبال روش های تبلیغ محصولات هستید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

20 راه موثر برای ترویج و تبلیغ یک محصول

در این مقاله قصد داریم 20 روش موثر تبلیغ محصولات فروشگاه یا خدماتی که از طریق وب سایت ارائه می‌شوند را معرفی کنیم و امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید شیوه‌های موثری را برای تبلیغ محصولاتتان انتخاب و دنبال کنید.

1: هدایای تبلیغاتی

افرادی که در تلاش هستند تا روش های موثر تبلیغ محصولاتشان را به کارگیری کنند، قطعا به ارائه هدایای تبلیغاتی فکر خواهند کرد. افراد زیادی در گوگل به دنبال هدایای تبلیغاتی هستند و به همین دلیل می‌توان این روش را از موثرترین روش‌های جذب مخاطب به حساب آورد. راستی، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «معجزۀ هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش» را مطالعه کنید.

شما می‌توانید از روش هدایای تبلیغاتی با هدف قرار دادن صنایع، نوع شخص و حتی روزهای خاص استفاده کنید؛ این کار می‌تواند ترافیک بسیار خوبی را به سمت سایت شما هدایت کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای تبلیغ و فروش قهوه از یک لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

2: تبلیغ محصولات از طریق ایمیل(ایمیل مارکتینگ)

یکی از کانال‌های موثر در زمینه دستیابی به مشتری‌های جدید، ایمیل است؛ بازاریابی از طریق ایمیل را می‌توان برخلاف روش‌هایی همانند جستجوی مشتری، بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای آغاز کرد و همین مسئله از مزیت‌های اصلی استفاده از ایمیل مارکتینگ در تبلیغ فروشگاه است.

بد نیست بدانید که شما نیازی به نوشتن مداوم تبلیغات و ارسال آن‌ها از طریق ایمیل ندارید، در حقیقت مجموعه ایمیل‌های زیادی برای افزایش کسب درآمد شما طراحی شده‌اند که فقط کافی‌ست متن موردنظر را یکبار وارد کرده تا به صورت خودکار برای کلیه آدرس‌ها، ارسال شود. گزینه‌های زیادی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد که عبارتند از:

  • ارسال ایمیل به مشترکین جدید و ارائه انگیزه جهت خرید محصولات.
  • ارسال ایمیل به مشتریان جدید پس از خرید محصولات فروشگاه شما که باعث می‌شود از این کار لذت ببرند.
  • فرستادن ایمیل به بازدیدکنندگانی که سبد خریدشان را رها کرده‌اند؛ به آن‌ها یادآوری کنید که خریدشان را به اتمام برسانند.

بازاریابی از طریق ایمیل باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به شما اعتماد کرده و محصولاتتان را خریداری کنند. هنگام دریافت ایمیل از کاربران، حتما ذکر کنید که آدرس نزد شما محفوظ خواهد ماند و بدین ترتیب اعتماد آن‌ها را به خود جلب خواهید کرد؛ بد نیست بدانید که حفظ اعتماد به مراتب مهم‌تر از به دست آوردن آن خواهد بود.

پینشهاد می‌کنیم، برای اطلاعات کامل مقالۀ «ایمیل مارکتینگ؟ کدام سرویس مناسب است؟» را مطالعه کنید. 

3: بازاریابی وابسته

در صورتی که شما برای فروش محصولات در تلاش هستید و از طرفی منابع مالی کافی جهت استخدام بازاریاب یا فروشنده هم در اختیار ندارید، باید از بازاریابی وابسته استفاده کنید؛ بازاریابی وابسته می‌تواند باعث تلاش سایر افراد جهت فروش محصولات شما و کسب درآمد از طریق کمیسیون یا حق فروش شود. پرداخت پول در ازای فروش محصولاتتان را می‌توان تنها کار شما در بازاریابی وابسته یا رابطه‌ای عنوان کرد.

به طور معمول در بازاریابی وابسته، صاحبان کسب و کار اقدام به ایجاد یک URL اختصاصی برای کاربرانی خواهند کرد که قصد تبلیغ محصولات را دارند؛ آن‌ها می‌توانند با استفاده از لینک اختصاصی که در اختیارشان قرار گرفته است، به منظور تبلیغ محصولات در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا حتی در ویدیوهای یوتیوب استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای لینک‌های اختصاصی را می‌توان قابلیت رهگیری فعالیت بازاریاب‌ها عنوان کرد؛ شما می‌توانید فعالیت کاربران را بررسی کرده و برای کسانی که با جدیت در حال تبلیغ محصولات هستند، پاداش در نظر بگیرید.

بهتر است بدانید که برگزاری دوره‌های آموزشی بازاریابی هم می‌تواند برای بازاریاب‌ها مفید باشد؛ بازاریاب‌های رابطه‌ای در حال تلاش برای تبلیغ و فروش محصولات شما هستند و در صورتی که روش صحیح بازاریابی را ندانند، قطعا نمی‌توانند موفقیت‌های زیادی به دست آورند و حتی امکان شکست هم وجود دارد، بنابراین نتیجه برگزاری هر نوع آموزشی به طور مستقیم با میزان فروش و افزایش درآمد شما مرتبط است.

4: معرفی کسب و کار در خبرگزاری‌ها

تبلیغ کسب و کار را می‌توان یکی از روش های موثر در افزایش میزان فروش و کسب مشتریان جدید عنوان کرد، در حقیقت این امکان برای افراد جامعه فراهم می‌شود تا محصولات شما را بیشتر و بهتر بشناسند، البته کار آسانی نخواهد بود.

یکی از بهترین روش‌ها برای قرار دادن تبلیغات را می‌توان از طریق وبلاگ‌نویسان عنوان کرد. در صورتی که به دنبال نتایج خوب برای کارتان هستید، بهتر است وبلاگ‌نویسان مرتبط با حرفه، محصولات و حتی رسانه‌های موثر و بانفوذ در شبکه های اجتماعی را هدف قرار دهید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

5: راه‌اندازی پخش زنده در Periscope

با این که پریسکوپ(Periscope) یک پلتفرم جدید اجتماعی است، اما قابلیت‌های زیادی در زمینه بازاریابی دارد؛ در حال حاضر کسب و کارهای زیادی سعی دارند فعالیت و محصولاتشان را از این طریق و به صورت زنده معرفی کنند.

روش‌های زیادی برای تبلیغ محصولات در پلتفرم اجتماعی پریسکوپ وجود دارد؛ شما می‌توانید از این برنامه برای ارائه نسخه نمایشی محصولات، پاسخگویی به سوالات و حتی دعوت از مشتریان و نشان دادن قابلیت‌های محصولاتتان استفاده کنید.

6: استفاده از شبکه اجتماعی Pinterest

یکی از شبکه های اجتماعی که به منظور خرید و فروش آنلاین محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، Pinterest نام دارد. اینطور که پیداست، 93 درصد کاربران شبکه اجتماعی Pinterest اعلام کرده‌اند که بر روی خرید کالا متمرکز هستند؛ این مسئله باعث شده است برنامه Pinterest به عنوان یک پلتفرم عالی جهت تبلیغ محصولات شناخته شود، علی‌الخصوص محصولاتی که دارای طراحی خوب و تصاویر قابل قبولی هستند.

صاحبان کسب و کار می‌توانند تبلیغ ویدیویی خود را با استفاده از کلمات کلیدی مناسب و زمان‌های خاصی که کاربران بیشتری آنلاین هستند، بهینه‌سازی و ارسال کنند؛ این گروه از افراد می‌توانند به منظور رسیدن به درآمد بیشتر، مسابقاتی را هم برگزار کنند؛ در ادامه به بحث برگزاری مسابقات به عنوان یکی از روش های تبلیغ محصولات خواهیم پرداخت.

7: مخاطبان سفارشی فیسبوک

میلیاردها نفر در شبکه اجتماعی فیسبوک فعالیت دارند و به عنوان یک پلتفرم اجتماعی، گزینه‌های بسیار هدفمندی برای تبلیغات ارائه می‌کند؛ مخاطبان سفارشی فیسبوک را می‌توان یکی از روش های مفید در تبلیغ محصولات به منظور جلب نظر مخاطبین و در نتیجه کسب درآمد بیشتر معرفی کرد.

با استفاده از مخاطبین سفارشی فیسبوک می‌توانید برای بازدیدکنندگان وب‌سایت، آگهی ارسال کنید؛ این روش تبلیغاتی می‌تواند بسیار موثر باشد، زیرا شما جامعه هدف خود را می‌شناسید و می‌توانید بر اساس آن، تبلیغات خود را انجام دهید.

8: فروشگاه فیسبوک

شما می‌توانید بازاریابی محصولاتتان در شبکه اجتماعی فیسبوک را با افزودن بخش فروشگاه آن، وارد مرحله جدیدی کنید؛ این ویژگی باعث آسان شدن خرید محصولات شما توسط کسانی خواهد شد که در این شبکه اجتماعی با شما آشنا شده‌اند.

با ایجاد یک حساب کاربری و داشتن فعالیت مستمر، می‌توانید نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده و محصولات خود را به فروش برسانید. توجه داشته باشید که این مسئله بدون جلب اعتماد کاربران و خریداران امکان‌پذیر نخواهد بود، بنابراین باید قدم‌هایی در این رابطه بردارید.

بد نیست بدانید که تهیه تصاویر زیبا از محصولات هم می‌تواند نتیجه مثبتی در جلب نظر مخاطبین داشته باشد، همچنین امکان تهیه و به اشتراک‌گذاری فایل‌های ویدیویی پیرامون خدماتی که ارائه می‌دهید هم وجود دارد.

9: بهینه‌سازی موتورهای جستجو

شاید بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوگر سخت و نیازمند زمان زیادی باشد، اما یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک وب‌سایت خواهد بود. یک استراتژی جستجوی موفق شامل برخی مراحل همانند تعیین کلمات کلیدی کارآمد، انجام تحقیقات بیشتر در زمینه کلمات کلیدی، بهینه‌سازی معماری و عملکرد سایت به منظور افزایش ترافیک سایت خواهد بود.

همانطور که گفته شد، این یک نبرد سخت است، اما قطعا می‌تواند نتایج بسیار مثبتی در افزایش بازدید سایت و در نتیجه کسب درآمد شما داشته باشد.

10: بازاریابی ارجاع

یکی از روش های بازاریابی که از قدیمی‌ترین روش‌ها هم به حساب می‌آید، بازاریابی ارجاع (Referral Marketing) یا همان بازاریابی دهانی‌ست؛ در این نوع بازاریابی، محصولات شما توسط افراد مختلف به دوستان و آشنایان معرفی می‌شود و همین مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در فروش و کسب درآمد شما داشته باشد.

صاحبان کسب و کار زیادی هستند که برای محصولاتشان، نظرسنجی قرار می‌دهند تا خریداران بتوانند نظراتشان را بیان کنند. در این روش، کسانی که از خرید محصول رضایت داشته باشند، با اعلام نظراتشان می‌توانند سایر افراد را به خرید محصول تشویق کرده و باعث از بین رفتن تردیدشان شوند. امروزه می‌توان از اینترنت به خوبی جهت بازاریابی ارجاع و برقراری ارتباط با افراد مختلف استفاده کرد.

یکی دیگر از روش‌های بازاریابی ارجاع را می‌توان تبلیغ محصولات شما توسط افراد مشهور دانست که امروزه زیاد هم مشاهده می‌شود. افراد زیادی هستند که برای تبلیغ محصولاتشان به سراغ افراد مشهور و بانفوذ جامعه می‌روند و در عین حال توانسته‌اند نتایج بسیار خوبی هم به دست آورند. بد نیست بدانید که بازاریابی ارجاع به دلیل دقت در هدف‌گیری، فاکتور اعتماد و دستیابی و شتاب‌دهی از قوی‌ترین روش های تبلیغ محصولات و بازاریابی شناخته می‌شود.

11: برقراری ارتباط با بلاگرها

زمانی که هیچ مخاطبی ندارید، تبلیغ محصولات می‌تواند یکی از سخت‌ترین بخش‌های آغاز کسب و کار جدید به حساب آید. در صورتی که شما نتوانسته‌اید عملکرد خوبی در زمینه جلب نظر مخاطبین داشته باشید، باید روش‌هایی همانند پرداخت وجه به منظور انجام تبلیغات را انجام دهید یا از مخاطبین دیگران استفاده کنید.

ارتباط با صاحبان وبلاگ یا همان بلاگرها می‌تواند روش خوبی برای تبلیغ محصولات و افزایش اعتبار شما باشد، همچنین می‌توانید از وبلاگ‌نویسان مطرح درخواست کنید تا ویژگی‌های محصولاتتان را مورد بررسی قرار دهند؛ این مسئله می‌تواند مخاطبین وبلاگ‌ها را به سمت سایت شما هدایت کند و همین امر باعث شود تا به مرور زمان بتوانید مخاطبین خاص خود را به دست آورید و در نتیجه افزایش درآمد را داشته باشید.

12: تبلیغات Reddit

یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی که می‌تواند در زمینه تبلیغات موثر باشد، ردیت (Reddit) نام دارد، اما بسیاری از صاحبان کسب و کار تمایلی برای ورود به آن ندارند. گاهی وقت‌ها کمترین استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی درآمد داشته باشد. بد نیست مجددا تاکید شود که استفاده از شبکه‌های اجتماعی همانند ردیت نیازی به هزینه بالا ندارند و می‌توانند باعث شناخت افراد زیادی نسبت به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، شوند.

برای تبلیغ محصولاتتان در ردیت، برنامه‌ریزی کنید. یکی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی را می‌توان عضویت در انجمن‌ها دانست، در حقیقت با این کار می‌توانید وارد انجمن مربوط به کسب و کارتان شوید و فعالیت خود را آغاز کنید. لازم به ذکر است که امکان ساخت انجمن‌های ویژه برای شما هم وجود دارد.

13: راه‌اندازی پاپ آپ شاپ

در صورتی که کسب و کار شما به صورت آنلاین است، هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید یک فروشگاه خرده‌فروشی نیز در کنار آن افتتاح کنید، اما می‌توانید به فکر راه‌اندازی فروشگاه پاپ آپ باشید. شاید فروشگاه پاپ آپ باعث ایجاد سوال در ذهن برخی افراد شود که البته منطقی‌ست؛ این نوع فروشگاه توسط صاحبان کسب و کار آنلاین و حتی برندهای معروف به صورت فصلی یا در محدوده‌های زمانی کوتاه دایر می‌شود.

همانطور که مستحضرید، هنوز هم بیش از 90 درصد فروش محصولات به صورت حضوری انجام می‌شود و همین مسئله می‌تواند علت راه‌اندازی فروشگاه پاپ آپ توسط صاحبان کسب و کار و برندهای سرشناس باشد. بد نیست بدانید که راه‌اندازی فروشگاه پاپ آپ تا 80 درصد نسبت به راه‌اندازی فروشگاه‌های سنتی، مقرون به صرفه‌تر است. شاید برایتان جالب باشد که فروشگاه‌های بزرگی همانند آمازون و Ebay نیز اقدام به راه‌اندازی فروشگاه پاپ آپ می‌کنند.

14: پست‌های وبلاگ

یکی از روش های تبلیغ محصولات و فروشگاه را می‌توان وبلاگ‌نویسی دانست. در صورتی که شیوه‌های مناسب وبلاگ‌نویسی را یاد بگیرید، قطعا می‌توانید ترافیک زیادی را به سوی وب‌سایت خود هدایت کرده و در نتیجه فروش خوبی را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که فقط از وبلاگ‌ها برای تبلیغ محصولات خودتان استفاده کنید. در صورتی که این کار به خوبی انجام شود، می‌توانید ترافیک خوبی را از طریق موتورهای جستجوگر به دست آورید، حتی ممکن است توجه رسانه‌ها و وبلاگ‌نویس‌های بزرگ را نیز به محصولاتتان جلب کنید. همانطور که گفته شد، جلب نظر وبلاگ‌نویسان مشهور و دعوت آن‌ها به منظور بررسی محصولاتتان، می‌تواند ترافیک بسیار زیادی را به سوی فروشگاه شما هدایت کند.

15: فعالیت در اینستاگرام

یکی از روش های تبلیغ محصولات را می‌توان شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی کرد. همانطور که استحضار دارید، اینستاگرام توانسته بیش از 400 میلیون کاربر را جذب کند و تمرکز بصری آن برای تبلیغ محصولات تا حد زیادی مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام به صورت روزانه فعالیت دارند. تمام برندهای تجاری بزرگ و کوچک می‌توانند تبلیغات را به خوبی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام دهند.

شاید مسئله تبلیغ محصولات در اینستاگرام برای برخی افراد پیچیده باشد، اما روش‌های زیادی برای تبلیغ در این شبکه اجتماعی وجود دارد که هر کدام می‌توانند تاثیرات خاص خود را داشته باشند. شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای زیبا از محصولات و حتی ایجاد مسابقه، کار تبلیغ محصولات خود را انجام دهید.

یکی دیگر از روش های تبلیغ محصولات در این شبکه اجتماعی را می‌توان از طریق افراد بانفوذ و پرطرفدار اینستاگرام دانست؛ شما از افراد مشهور درخواست می‌کنید تا محصول شما را به دیگران معرفی کنند و در صورتی که درخواست شما پذیرفته شود، قطعا نتیجه بسیار خوبی را مشاهده خواهید کرد.

16: تبلیغات در یوتوب

یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جستجوگر جهان که برای یافتن محتوای تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یوتوب است، همچنین ویدیوهای یوتوب در موتور جستجوگر گوگل رتبه‌بندی می‌شوند و این یک فرصت استثنائی برای به دست آوردن ترافیک است.

شما می‌توانید تبلیغ محصولات خود را با طراحی و ساخت ویدیوهای جذاب و مفید، انجام دهید. برخی کاربران ممکن است به دنبال محصولات یا نام برند شما در یوتوب باشند؛ شما می‌توانید با ایجاد یک کانال اختصاصی، محصولات را تبلیغ کرده و با کاربران ارتباط برقرار کنید.

نمونه ایرانی سایت یوتوب یا همان آپارات نیز توانسته در زمینه تبلیغات، عملکرد مثبتی از خود ارائه دهد. شما می‌توانید با ایجاد حساب کاربری و کانال مخصوص در آپارات، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.

17: برگزاری مسابقه

یکی دیگر از روش های تبلیغ محصولات را می‌توان برگزاری مسابقه عنوان کرد. شما با برگزاری مسابقه و اهدای محصولات خود به نفرات برتر، می‌توانید اطمینان داشته باشید که برندتان را در نظر مردم به خوبی نمایش داده‌اید و بازخورد بسیار خوبی کسب خواهید کرد.

توجه داشته باشید که برگزاری برخی مسابقات هم به شکست ختم شده است، در حقیقت انجام برخی اشتباهات کلیدی هنگام برگزاری مسابقه می‌تواند نتایج معکوسی را رقم بزند. شما به عنوان مجری طرح باید به خوبی مراحل مختلف برگزاری مسابقه همانند زمان‌بندی، پلتفرم و روش شرکت کاربران را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

18: ساخت یک ویدیو خاص

شما نیازی به داشتن مخاطب جهت ساخت ویدیوهای مرتبط با محصولاتتان ندارید، در حقیقت لازم است که شما داشتن فایل ویدیویی ویژه برای هر کدام از محصولاتتان را به عنوان یک استراتژی بازاریابی مدنظر قرار داده و جدی بگیرید. توجه داشته باشید، تولید یک فایل ویدیویی ارزشمند از محصولاتی که قصد فروش دارید، کار سختی نیست؛ شما می‌توانید با داشتن یک دوربین باکیفیت، فایل ویدیویی ارزشمندی از محصولات و ویژگی‌های آن‌ها تهیه و منتشر کنید.

19: شرکت در نمایشگاه‌های تجاری

حضور شما و محصولاتتان در نمایشگاه‌های تجاری می‌تواند نظرات زیادی را به سوی شما جلب کند و این مسئله زمینه رشد روز افزون کسب و کارتان را فراهم خواهد کرد، همچنین شما می‌توانید برای محصولات جدید، اقدام به برگزاری مراسم ویژه معرفی کنید.

شاید شما برگزاری مراسم را مستلزم هزینه بدانید، اما می‌توان در مخارج مراسم با برگزاری رویدادهای محلی یا منطقه‌ای، صرفه‌جویی کرد. برخی صاحبان کسب و کار به مراسم‌های بزرگ همانند یک سرمایه‌گذاری نگاه می‌کنند که می‌تواند سود کلانی برایشان به ارمغان آورد.

یکی از مزیت‌های حضور در نمایشگاه‌های تجاری و برگزاری مراسم را می‌توان دریافت اطلاعات مربوط به شرکت‌کنندگان عنوان کرد، در حقیقت با این کار می‌توانید برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی محصولات جدید استفاده کنید.

20: تاریخچه محصولات خود را اعلام کنید

بازاریابان زیادی سعی در فروش محصولاتی دارند که هیچگونه اطلاعاتی درباره آن‌ها ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند موفقیتی به دست آورند، زیرا مشتریان به محصولاتشان اهمیت نخواهند داد. در صورتی که شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید، بهتر است تاریخچه محصولات را برای خریداران بیان کنید.

یکی از مقالات منتشرشده در نیویورک تایمز نشان می‌دهد تفاوت زیادی میان خواندن یک آزمایش و تجربه آن در زندگی وجود ندارد، مغز انسان در هر دو حالت تحریک خواهد شد. بازاریابان می‌توانند با تمرکز بر روی مزایا و معایب محصولاتی که قصد تبلیغشان را دارند، ارتباط بسیار خوبی با خریداران برقرار کنند.

بهتر است بدانید روش های تبلیغ محصولات می‌تواند بسیار متنوع و بر اساس ایده‌های جدیدی باشد که صاحبان کسب و کار به کار می‌گیرند، اما نظر و انتخاب نهایی مربوط به شما بوده و در عین حال، مسئولیت موفقیت یا شکست نیز به طور کامل بر عهده شما قرار دارد.

کلام آخر

ما سعی کردیم تا در این مقاله تعدادی از روش های تبلیغ محصولات را معرفی کنیم و امیدواریم بتوانید با تفکر و به کارگیری روش‌های معقول و متناسب با کسب و کاری که دارید، موفقیت‌های خوبی به دست آورید. در صورتی که روش‌های خاصی از تبلیغ محصولات را به کار گرفته‌اید و موفق شده‌اید یا در ذهن دارید، بد نیست آن را با ما در میان بگذارید.

در صورتی که هنوز کسب و کار اینترنتی خود را برای عرضه اینترنتی محصولات و خدمات خود راه‌اندازی نکرده‌اید می‌توانید با شماره تلفن 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید تا کارشناسان پرتال شما را در زمینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و سایت راهنمایی کنند. یا اینکه به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کرده و سرویس مناسب خود را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه‌ها

لطفا مقالات را گاهی اوقات آپدیت کنید. این مطلب ظاهراً باید خیلی قدیمی باشه چون پلتفورم اینستا الان میلیاردها یوزر فعال داره ولی اینجا گفته 400 میلیون!
اما مقاله ی کاربردی خوبی بود/ سپاس

سلام
بله حق با شماست مقاله برای 3 سال پيشه و آمار هم برای همون موقع هست. مقالات سایت به تدریج آپدیت میشه و حتما در آینده این مقاله هم به روز میشه.

بلاگرای درست حسابی خیلی میتونن موثر باشن

سلام
بله البته نه هر بلاگری باید بلاگپری باشه که توی حوزه مربوط فعالیت کنه

سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید

سلام
ممنون از شما 🤩

ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02191003383 داخلی 2