چگونه تعامل (engagement) کاربران در سایت را بالا ببریم؟

بالا بردن ترافیک ورودی سایت‌تان به‌تنهایی نتیجۀ خوبی برای‌تان ندارد؛ این ترافیک زمانی به‌درد شما می‌خورد که رابطۀ صمیمانه و ادامه داری با آن‌ها برقرار کنید. این هنر شماست که چگونه کاربران‌ را درگیر خود کنید تا با شما تعامل کنند. در این مطلب، ما به شما یاد می‌دهیم که چگونه بستر این تعامل را ایجاد کنید.

9 نکته برای آموزش سئو سایت فروشگاهی

طبیعتا همۀ شما بعد از راه‌اندازی فروشگاهی اینترنتی‌تان به‌دنبال بالا آمدن آن در نتایج گوگل هستید؛ تا از این طریق ترافیک و بالطبع فروش بیشتری داشته باشید. در این مقاله، با نگاهی واقع‌بینانه شما را با سئو سایت فروشگاهی آشنا کرده و نکاتی کاربردی را آموزش می‌دهیم.

آنالیز و تحلیل سایت ؛ بررسی بیش از 10 معیار

برای اینکه بدانید سایت یا فروشگاه اینترتی‌تان در چه وضعی است، باید یک سری اطلاعات و آمار مانند رفتار کاربران، ورودی سایت، رتبۀ آن را بدانید. ابزارهای تحلیلی مانند سرچ کنسول و آنالیتیکس این اطلاعات را به شما می‌دهد؛ اما تحلیل و آنالیز آن‌ها به عهده خودتان است.

تأثیر معجزه آسای تایید اجتماعی یا social proof در فروش

مشتری با دیدن نظر رضایت‌بخش افراد دیگر، ترغیب می‌شود که خودش هم از آن محصول استفاده کند؛ بدون اینکه حتی آن محصول را بشناسد. این رفتار در مشتریان همان تأیید اجتماعی یا سوشال پروف است که در این مطلب،کامل به آن پرداخته‌ایم.

با شناخت انواع مشتری راحت‌تر بفروشید

اگر به شما بگوییم که می‌توانید، با صرف هزینه و زمان کمتر، محصولات بیشتری را بفروشید، چه؟ می‌پرسید چگونه؟ جواب ما شناخت انواع مشتری است.اگر اهمیت و ارزش هر کدام از این دسته از مشتریان را بدانیم، بر همان اساس زمان و هزینه صرف می‌کنیم.

4 راهکار برای امنیت و پشتیبانی سایت

ما نگرانی شما بابت مسئله امنیت و پشتیبانی شما را درک کرده‌ایم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله از بلاگ پرتال را به این موضوع اختصاص بدهیم. سعی کرده‌ایم علاوه بر دادن اطلاعات کافی، به شما در انتخاب سرویسی ایمن‌تر و بهتر کمک کنیم.

اهمیت فوق‌العادۀ نظرات آنلاین کاربران + 4 ترفند

نظرات کاربران گنجینۀ باارزشی از مشتریان برای شماست. فارغ از اینکه نظر کاربران مثبت یا منفی باشد! نظران آنلاین کاربران هم به خودشما کمک می‌کند، هم به مشتریان دیگرتان. ما هر چقدر هم در مورد محصولات و خدمات‌مان تعریف کنیم، تأثیر نظرات دیگران چیز دیگری ست.

لندینگ پیج چیست؟ چگونه از آن نرخ تبدیل بالایی بگیریم؟

ما معمولا مهم‌ترین پیشنهادات و محصولات‌مان را در صفحه‌هایی مجزا از سایت قرار می‌دهیم. کاربر با جستجو دربارۀ یک موضوع در این صفحات فرود می‌آید. حالا اگر آن صفحه خوب طراحی شده باشد، درخواست ما مانند خرید یا ثبت نام را انجام می‌دهد. این همان لندینگ پیج یا صفحه فرود است که می‌خواهیم درمورد طراحی آن صحبت کنیم.

چگونه در بازار رقابتی مشتری خود را پیدا کنیم؟

حتی در بازار رقابتی یک محصول یا خدمت هم می‌توانید کسب درآمد کنید. چون نه همۀ آن‌ها خوب هستند و نه به آخر خط خوب بودن، رسیده‌اند. در این مقاله، به شما یاد می‌دهیم که چگونه در بازار پر از رقیب مشتری خود را پیدا کنید و بفروشید.

روانشناسی رنگها در طراحی سایت؛ از سفید تا سیاه!

رنگ سایت و حتی کوچکترین اجزای آن، تأثیر زیادی روی مخاطب و تصمیم خرید او می‌گذارد.استفادۀ مناسب از رنگ‌ مانند دکمه‌های سایت، نرخ تبدیل و فروش شما را بالا می‌برد. همراه ما باشید، تا بدانید چه زمانی باید قرمز را انتخاب کنید و چه زمانی آبی!

راهنمای تصویری گرفتن اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی)

برای فروش از طریق فروشگاه اینترنتی باید بتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید. لازمۀ آن داشتن اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت‌تان است. اگر شما هم می‌خواهید، این فرآیند را شروع کنید، همراه ما در این راهنمای جامع و تصویری باشید.

5 نکتۀ حیاتی در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی نیازمند رعایت اصول و نکاتی است، که ما این مقاله از وبلاگ را بهآن اختصاص داده‌ایم.رعایت نکاتی مانند تجربه کاربری، سرعت مناسب سایت، و استفاده راحت از سایت فروشگاهی، مشتری را برای خرید از شما تشویق خواهد کرد.

02163404 داخلی 2