بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) فروشگاهی در ۲۰۲۴

تجارت الکترونیک یا E-Commerce در سالیان گذشته رشد سریعی را تجربه کرده است و انتظار می‌رود تا چند سال آینده هم با همین سرعت به رشد خود ادامه دهد. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که به رشد و پیشرفت سایت‌های فروشگاهی کمک کرده‌اند، سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی هستند.
در این مقاله می‌خوانید:

سایت آماری معتبر Statista مطالعه‌ای را در زمینه درآمدهای مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی انجام داده و در آن پیش بینی کرده است که درآمدهای حاصل از کسب و کارهای آنلاین تا سال ۲۰۲۵ به ۷.۳ تریلیون دلار برسد! از طرفی گزارش دیگری در زمستان سال ۲۰۲۲ از طرف وزارت بازرگانی آمریکا منتشر شد که نشان می‌داد ۱۶ درصد کل فروش آنلاین از طریق پلتفرم‌های Ecommerce یا همین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی انجام شده است.

اگرچه راه اندازی آنلاین شاپ با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی کار ساده‌ای است، اما صنعت خرده فروشی آنلاین یک صنعت بسیار رقابتی است. برای راه اندازی یک آنلاین شاپ قدرتمند نیاز دارید تا بهترین سیستم مدیریت محتوایی که نیازهای شما را برآورده می‌کند را انتخاب کنید. به همین دلیل ما در این مقاله بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی را در سال ۲۰۲۴ بررسی کرده‌ایم تا بتوانید با خواندن آن بهترین گزینه ممکن را برای خود انتخاب کنید.

سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی

سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی (Ecommerce CMS) چیست؟

CMS یا سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) به پلتفرمی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان یک سایت را مدیریت کرد. در واقع این سیستم‌ها به مدیران سایت اجازه می‌دهند تا بدون کدنویسی، محتوای جدیدی در سایت منتشر و آن را مدیریت کنند.

سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی یا Ecommerce CMS نیز به طور تخصصی برای طراحی و مدیریت آنلاین‌شاپ‌ها و سایت‌های فروشگاهی طراحی شده‌اند و فروشندگان می‌توانند با کمترین دانش فنی، با استفاده از آن‌ها یک فروشگاه اینترنتی مطلوب و قدرتمند را ایجاد کنند.

یک سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی یا CMS به مدیر سایت اجازه می‌دهد تا بدون کدنویسی کارهای زیر را در سایت خود انجام دهد:

  • بخش‌هایی از ظاهر و قالب سایت خود را تغییر دهد.
  • بخش‌های جدیدی به وب سایت و فروشگاه آنلاین خود اضافه کند.
  • بتواند بخش‌های مختلف سایت خود را ارتقا دهد.

سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی، به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:
سیستم مدیریت محتوای متن باز (Open Source CMS) و سیستم مدیریت محتوای اشتراکی (SaaS CMS).
در ادامه این دو نوع CMS فروشگاهی را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بدانید: سیستم مدیریت محتوا چیست؟

سیستم مدیریت محتوای متن باز (Open Source CMS)

سیستم مدیریت محتوای متن باز نوعی CMS است که در آن کاربرها کنترل کاملی بر عملکرد وبسایت خود و سیستم مدیریت محتوای سایت دارند. به عبارتی زمانی که یک نفر سایت خود را با CMS متن باز ایجاد می‌کند، خود او مسئول انتخاب کردن هاست، سرور برای سایت، به روز رسانی سیستم مدیریت محتوا و بخش‌های مختلف سایت و نصب برنامه‌ها و پلاگین‌های جدید روی سایت است.

از معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز می‌توان به وردپرس اشاره کرد که برای ساخت سایت فروشگاهی در آن نیز باید از پلاگین‌های فروشگاه ساز مثل ووکامرس استفاده کنید. از آن‌جایی که CMSهای متن باز دسترسی زیادی به مدیر سایت می‌دهند، برای طراحی سایت با آن‌ها باید دانش فنی حداقلی را داشته باشید.

همچنین این سیستم‌های مدیریت محتوا عموما رایگان هستند، با این حال یک کاربر برای ساخت سایت با آن‌ها هزینه‌های جانبی زیادی را متحمل می‌شود و در بسیاری از موارد، در مقایسه با سیستم‌های مدیریت محتوای اشتراکی هزینه بالاتری را نیز در نهایت پرداخت می‌کنند. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره تعرفه امسال طراحی سایت با روش‌های مختلف بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بدانید: تعرفه طراحی سایت با روش‌های مختلف و مقایسه آن‌ها

cms متن باز

سیستم مدیریت محتوای اشتراکی (SaaS CMS)

به نوع دیگری از سیستم مدیریت محتوا که به صورت تخصصی طراحی شده و بدون نیاز به سرور جداگانه و مبتنی بر تکنولوژی Cloud-Based یا ابری است، سیستم مدیریت محتوای اشتراکی یا SaaS CMS گفته می‌شود. این سیستم‌های مدیریت محتوا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای استفاده از آن‌ها نیازی به نصب پلاگین‌ها و نرم‌افزارهای مختلف نیست و مدیران سایت می‌توانند با داشتن کمترین دانش فنی از آن‌ها استفاده کنند.

برای استفاده از این سرویس‌ها هزینه‌ای در قالب یک اشتراک ماهانه یا سالانه از کاربر دریافت می‌شود که در مقایسه با هزینه طراحی سایت شخصی بسیار مقرون به صرفه است؛ به خصوص برای کسانی که قصد فروش آنلاین دارند ولی آشنایی کاملی با دنیای فنی طراحی و مدیریت سایت ندارند. به همین دلیل هم بسیاری از افراد برای ایجاد سایت فروشگاهی، به سراغ این پلتفرم‌ها می‌آیند و سایت فروشگاهی خود را با آن‌ها ایجاد می‌کنند.

در ادامه به بررسی بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی متن باز و اشتراکی در سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با این سرویس‌ها همراه ما باشید.

cms اشتراکی saas

بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی

اگر به دنبال یک سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی قدرتمند برای سایت خود هستید، احتمالا گزینه‌های زیادی را پیش روی خود دیده‌اید. در این بخش بهترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده‌ایم و مزایا و معایب آن‌ها را نیز گفته‌ایم. در انتهای این مقاله نیز بهترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی را معرفی کرده‌ایم.

ووکامرس - WooCommerce

لوگوی ووکامرسووکامرس افزونه رسمی وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی بر بستر وردپرس است که فروشگاه‌های خیلی زیادی در دنیا از آن استفاده می‌کنند. مجموعه آماری statista داده‌هایی را درباره سهم هر سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی در بازار ارائه داده است که طبق آن ووکامرس حدود ۳۷ درصد کل بازار سیستم مدیریت محتوای فروشگاه‌های اینترنتی را در اختیار دارد. همین مسئله هم این سیستم مدیریت محتوا را به محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی در دنیا تبدیل کرده است.

برای استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس، ابتدا باید سایت خود را روی بستر وردپرس ایجاد کنید. برای ساخت سایت روی وردپرس نیز یا باید خودتان دانش فنی داشته باشید یا این کار را با کمک یک متخصص وردپرس انجام دهید. از طرفی مدیریت سایت فروشگاهی با ووکامرس نیاز به دانش فنی دارد و بدون داشتن اطلاعات کار شما سخت خواهد بود؛ با این حال با قدرت می‌توان ووکامرس را یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی معرفی کرد.

بیشتر بدانید: ووکامرس چیست؟

ویژگی‌ها، مزایا و معایب ووکامرس

ویژگی‌های ووکامرس:

  • ⛭ پشتیبانی از بیش از ۱۴۰ سیستم پرداخت منطقه‌ای از جمله سیستم پرداخت ایران
  • ⛭ امکان شخصی سازی بدون محدودیت
  • ⛭ دارای تعداد زیادی پلاگین مربوط به سئو
  • ⛭ دارای قالب‌های متنوع بی‌شمار

مزایا و معایب ووکامرس

  • Seo-Friendly یا مناسب برای سئو
  • متن باز یا Open Source
  • چند زبانه
  • امنیت بالا
  • ریسپانسیو و بهینه برای دستگاه‌های موبایل
  • نیاز به دانش فنی بالا برای استفاده از آن
  • بسیاری از پلاگین‌های آن پولی هستند
  • نیاز به تهیه هاست و دامنه به صورت جداگانه
  • پلاگین ووکامرس گاهی در به روز رسانی‌های وردپرس به مشکل می‌خورد.
  • فقط امکان استفاده از قالب‌های وردپرس در آن وجود دارد.
  • تصویری از صفحه اصلی سایت ووکامرس

شاپیفای - Shopify

لوگو شاپیفایشاپیفای به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی اشتراکی یا SaaS شناخته می‌شود که امکاناتی عالی با انعطاف‌پذیری بالا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این فروشگاه ساز یک انتخاب منحصر به فرد و تخصصی برای ایجاد فروشگاه اینترنتی است. طبق آمار امروزه حدود ۴ میلیون سایت فروشگاهی در اقصی نقاط جهان با استفاده از این CMS فروشگاهی ایجاد شده‌اند و به عنوان محبوب‌ترین فروشگاه ساز تخصصی دنیا شناخته می‌شود. از طرفی حدود ۳ درصد از یک میلیون سایت پر ترافیک (حدود ۲۸ هزار فروشگاه اینترنتی در دنیا) با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ساخته شده‌اند.

از آنجایی که شاپیفای یک سیستم مدیریت محتوای اشتراکی یا اصطلاحا یک سرویس فروشگاه ساز است، برای ساخت سایت با استفاده از آن باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید و اشتراک‌های این سرویس‌ هم از ماهی حدود ۲۹ دلار شروع می‌شود. با تهیه این اشتراک هزینه دیگری برای طراحی سایت خود ندارید؛ البته قیمت بالای دلار، عدم اتصال به درگاه‌های پرداخت ایرانی و سختی پرداخت اشتراک از جمله مواردی هستند که ساخت سایت با شاپیفای را برای کاربران ایرانی بسیار سخت می‌کند.

به طور کلی می‌توانیم بگوییم فروشگاه سازها بهترین، ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای ساخت یک سایت فروشگاهی آنلاین هستند؛ اما مشکلاتی از جنس تحریم، کار را برای استفاده از شاپیفای سخت می‌کند.

بیشتر بدانید: بهترین فروشگاه سازهای جهان در ۲۰۲۴

ویژگی‌ها، مزایا و معایب شاپیفای

ویژگی‌های شاپیفای:

  • ⛭ تنظیمات خلاقانه برای شخصی سازی ظاهر سایت
  • ⛭ امکان دسترسی به کدهای HTML و CSS سایت
  • ⛭ مناسب برای فروشگاه‌های اینترنتی در موبایل
  • ⛭ قابلیت‌های زیاد در خود CMS مثل کد تخفیف، کارت هدیه و اتصال به شبکه‌های اجتماعی
  • ⛭ امکان قرار دادن و خروجی گرفتن از محصولات با فایل اکسل فرمت CSV

مزایا و معایب:

  • رابط کاربری جذاب و ساده برای مدیریت محتوا
  • دارای قالب‌های جذاب، کاربرپسند و ریسپانسیو برای قرار دادن روی سایت
  • شفاف بودن و آموزش‌های کافی برای کار با پلتفرم (عدم نیاز به دانش فنی زیاد)
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • بعضی از پلاگین‌ها و افزونه‌ها به صورت جداگانه پولی هستند
  • برای شخصی سازی قالب‌ها و ظاهر سایت نیاز به دانش فنی دارید
  • مشکلات تحریم برای کاربران ایرانی و عدم سازگاری با درگاه‌های پرداخت ایرانی
  • اسکرین شاپیفای

ویکس - Wix

لوگو ویکسسیستم مدیریت محتوای دیگری که در این لیست معرفی می‌کنیم سایت ساز ویکس یا Wix است. این سیستم نیز یک CMS اشتراکی است و به عنوان محبوب‌ترین سایت ساز جهان شناخته می‌شود. با این حال این سایت ساز می‌تواند فروشگاه‌های اینترنتی خوبی نیز بسازد و سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی قدرتمندی نیز دارد. 

زمانی که یک سایت با استفاده از سرویس ویکس می‌سازید، حدود ۵۰۰ قالب متنوع برای طراحی ظاهر سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. امروزه بیش از ۲ میلیون سایت فروشگاهی با استفاده از سرویس ویکس ساخته شده‌اند؛ این در حالی است که ویکس سرویس تخصصی برای فروشگاه‌های اینترنتی نیست. ویکس نیز مانند شاپیفای یک سایت ساز و سیستم مدیریت محتوای اشتراکی کامل است که برای استفاده از امکانات آن باید ماهیانه حداقل ۱۷ دلار هزینه کنید. این سرویس نیز مشکلات شاپیفای برای کاربران ایرانی را با خود به همراه دارد.

بیشتر بدانید: بهترین سایت سازهای دنیا در سال ۲۰۲۴

ویژگی‌های ویکس:

  • ⛭ دارای بیش از ۵۰۰ قالب برای طراحی ظاهر سایت
  • ⛭ امکان فروش در کانال‌های مختلف فروش
  • ⛭ افزونه‌های درون برنامه‌ای زیاد برای مدیریت بهتر سایت

مزایا و معایب:

  • به سادگی می‌توان آن را به کانال‌های فروش دیگر و شبکه‌های اجتماعی متصل کرد
  • در مقایسه با سایر سایت ساز‌های خارجی هزینه پایین‌تری دارد
  • برای استفاده از آن نیاز به دانش فنی خاصی ندارید
  • شخصی سازی محدود که می‌تواند برای فروشگاه‌های بزرگ دردسر ساز شود
  • در مقیاس بزرگ خوب عمل نمی‌کند
  • بسیاری از ویژگی‌های آن در اشتراک‌های گران‌تر فعال می‌شوند.

به طور کلی می‌توان گفت اکثر سیستم‌های مدیریت محتوای بین المللی محدودیت‌هایی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده‌اند که کار با آن‌ها را سخت می‌کند. اگر تا ادامه مقاله با ما همراه باشید، به شما می‌گوییم که بهترین راه برای مقابله با این محدودیت و طراحی یک سایت فروشگاهی قوی چیست.

اسکرین ویکس

اپن کارت - OpenCart

لوگو اپن کارتپلتفرم اپن کارت یک فروشگاه ساز رایگان است که گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های با بودجه کم است. این فروشگاه ساز نیز مانند ووکامرس متن باز است و امکان تغییرات زیادی روی فروشگاه‌های ساخته شده با آن وجود دارد. اپن کارت ویژگی‌های مناسبی دارد و استفاده از آن نیز ارزان و ساده است. از طرفی باید به این نکته اشاره کنیم که راه اندازی کسب و کار اینترنتی با استفاده از این سرویس، مهارت‌ فنی خاصی نمی‌خواهد. امروزه حدود 0.5٪ سایت‌های دنیا با استفاده از فروشگاه ساز اپن کارت ساخته شده‌اند.

بیشتر بدانید: اپن کارت چیست؟

ویژگی‌ها، مزایا و معایب اپن کارت

ویژگی‌های اپن کارت:

  • ⛭ اپن کارت بیش از ۱۴۰۰۰ افزونه برای مدیریت بهتر سایت دارد.
  • ⛭ امکان نظارت و مانیتورینگ بر بخش‌های مختلف فروشگاه مثل سفارش‌ها، درآمد و مشتریان
  • ⛭ پشتیبانی از روش‌های گوناگون ارسال محصول و درگاه‌های پرداخت (از جمله درگاه‌های ایران)

مزایا و معایب:

  • هزینه کم
  • سادگی در استفاده
  • قابلیت شخصی سازی
  • محدودیت در سئو و افزایش امنیت سایت
  • دارای مشکلاتی در عملکرد
  • اسکرین اوپن کارت

مجنتو - Magento

لوگو مجنتویکی دیگر از معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی، مجنتو یا Magento است که حدود ۲۶۰ هزار فروشگاه در دنیا با استفاده از آن ساخته شده‌اند. این سرویس در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت ادوبی (Adobe) خریداری شد و از آن به بعد با نام Adobe Commerce به بازار عرضه شد. این سیستم مدیریت محتوا نیز یک CMS متن باز است و استفاده از آن برای ساخت سایت هزینه‌ای را برای شما به همراه ندارد.

با این حال سرویس مجنتو یا همان Adobe Commerce جدید، نسخه پیشرفته خود با قابلیت‌های بیشتر را در ازای حداقل ۲۲۰۰۰ دلار در سال به فروش می‌رساند. البته بدون استفاده از نسخه پیشرفته هم می‌توان با استفاده از مجنتو یک سایت فروشگاهی ایجاد کرد. با وجود هزینه بالایی که برای تهیه نسخه پیشرفته مجنتو وجود دارد، سایت‌های ایرانی خیلی از این سیستم مدیریت محتوا استقبال نکرده‌اند.

ویژگی‌ها، مزایا و معایب مجنتو

ویژگی‌های مجنتو:

  • ⛭ دارای ویژگی drag and drop برای طراحی راحت‌تر ظاهر سایت
  • ⛭ سادگی در انتشار محتوا در این سیستم مدیریت محتوا
  • ⛭ دارای افزونه‌های متنوع برای مدیریت بهتر سایت

مزایا و معایب:

  • پشتیبانی از چندین زبان و ارز‌های مختلف
  • سرعت لود مناسب، امنیت بالا
  • سادگی در به روز رسانی
  • یادگیری سخت استفاده از آن
  • گران بودن اشتراک پیشرفته
  • نیاز به هاست
  • اسکرین ادوبی کامرس

دروپال - Drupal

لوگو دروپالدروپال یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی و Ecommerce است. این CMS یکی از گزینه‌های مناسب برای ایجاد سایت‌های فروشگاهی پیچیده است و فروشگاه‌های اینترنتی قابل توجهی نیز از آن برای ساخت سایت استفاده می‌کنند. دروپال در اصل یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس است و در عین حال گزینه‌ای مناسب برای ساخت سایت فروشگاهی نیز حساب می‌شود. طبق آمار سایت builtwith، حدود ۲.۳۶ درصد از یک میلیون سایت برتر دنیا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دروپال مدیریت می‌شوند.

بیشتر بدانید: دروپال چیست؟

ویژگی‌ها، مزایا و معایب دروپال

ویژگی‌های دروپال:

  • ⛭ دارای امکان شخصی سازی و انعطاف پذیر
  • ⛭ انتخابی مناسب برای طراحی سایت برای موبایل
  • ⛭ پشتیبانی از چندین زبان
  • ⛭ مناسب و بهینه برای سئو

مزایا و معایب:

  • امکان انتشار سریع و راحت محتوا در این سرویس
  • سختی در استفاده از این سیستم مدیریت محتوا
  • نداشتن پشتیبانی فنی و نیاز به همراهی یک متخصص برای مدیریت سایت
  • تعداد کم برنامه و افزونه‌ها برای مدیریت بهتر سایت
  • اسکرین دروپال

پرستاشاپ - PrestaShop

لوگو پرستاشاپ

پرستاشاپ یکی دیگر از سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی محبوب و متن باز است که چیزی حدود ۳۰۰،۰۰۰ فروشگاه اینترنتی با استفاده از آن ساخته شده‌اند. این سیستم مدیریت محتوا نیز ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد و اجازه می‌دهد با استفاده از آن، سایت فروشگاهی خوبی را طراحی کنید. جدای از عملکرد داخلی فروشگاه ساز پرستاشاپ، صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از افزونه‌های آن سایت خود را شخصی‌سازی کنند.

بیشتر بدانید: پرستاشاپ چیست؟

ویژگی‌ها، مزایا و معایب پرستاشاپ

ویژگی‌های پرستاشاپ:

  • ⛭ امکان اضافه کردن سریع محصولات به سایت
  • ⛭ امکان مدیریت و اضافه کردن محصولات با تنوع بالا و مدیریت ساده آن
  • ⛭ سادگی در شخصی سازی سایت
  • ⛭ امکان اضافه کردن دسته و زیردسته در صفحات سایت

مزایا و معایب:

  • سادگی در نصب و رایگان بودن
  • کاربرپسند بودن برای افراد با دانش فنی کم
  • امنیت بالا و شخصی سازی راحت سایت
  • مناسب برای فقط فروشگاه‌های کوچک و متوسط
  • افزونه‌های گران‌قیمت
  • اسکرین پرستاشاپ

بهترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی کدام است؟

تا اینجا بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی در دنیا را به شما معرفی کردیم. همان‌طور که در متن خواندیم، این سرویس‌ها بهترین سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی در دنیا هستند که سایت‌های خیلی زیادی نیز با استفاده از آن‌ها ساخته شده‌اند.

با وجود مزایای زیادی که درباره سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی نام بردیم، هر کدام از آن‌ها معایبی نیز دارند. اما یک عیب مشترک نیز در بسیاری از سیستم‌های بالا وجود دارد؛ آن هم این است که استفاده از بعضی ویژگی‌ها یا اشتراک‌های آن‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست.

البته این مشکل در همه بخش‌ها وجود ندارد و شما همچنان می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند با افزونه‌های فروشگاه سازی مثل ووکامرس ایجاد کنید؛ اما وقتی گزینه خیلی راحت‌تری پیش روی ما قرار دارد، چه اصراری وجود دارد که اصطلاحا لقمه را دور سر خودمان بچرخانیم؟!

پرتال؛ انتخابی مطمئن برای ایجاد سایت فروشگاهی قدرتمند

در چند سال گذشته، سیستم‌های مدیریت محتوای بومی زیادی ایجاد شده‌اند که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهند تا بدون داشتن دانش فنی و بدون مشکلات مربوط به تحریم‌ها، به راحتی سایت خود را ایجاد کنند. ما در فروشگاه ساز پرتال نیز چندین سال است که یک سرویس بومی برای فروشگاه‌های اینترنتی طراحی کرده‌ایم که هر کاربر می‌تواند زیر ۵ دقیقه با پاسخ به چند پرسش ساده، سایت تستی هفت روزه و رایگان خود را تحویل بگیرد.

برای ساخت سریع یک سایت فروشگاهی تستی کامل و رایگان، تنها کافی است در این صفحه روی گزینه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی کلیک کنید تا بعد از پاسخ به چند سوال کوتاه، سایت شما ساخته شود. نگران پیچیدگی‌های بعد از ساخت سایت هم نباشید، همکاران ما در تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته در کنار شما هستند و هر سوالی داشته باشید به شما پاسخ خواهند داد. اگر می‌خواهید با ویژگی‌ها و مزایای فروشگاه ساز پرتال آشنا شوید، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

۳۵ دلیل قوی برای انتخاب فروشگاه ساز پرتال

در نهایت امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین فروشگاه سازهای دنیا را به شما معرفی کنیم و بهترین راه برای ساخت فروشگاه اینترنتی را پیش پای شما قرار دهیم. اگر سوالی درباره سیستم‌های مدیریت محتوای فروشگاهی دارید یا تجربه استفاده از هر کدام آن‌ها را داشتید، با ما در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین اگر سوالی درباره ساخت سایت با پرتال دارید، می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی ما به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۳۸۳ داخلی ۲ تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی چیست و چگونه کار می‌کند؟

سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی نوعی CMS برای مدیریت سایت است که به افراد اجازه می‌دهد تا بدون دانش فنی خاصی بتوانند یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای ایجاد کنند. این سیستم‌ها شامل ابزارهایی برای افزودن، ویرایش، حذف و مدیریت محتوا، مانند مطالب، تصاویر، ویدیوها، و محصولات فروشگاهی است.

  • یک سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک سیستم مدیریت محتوای خوب باید رابط کاربری ساده و قابل فهمی داشته باشد تا مدیر فروشگاه بتواند به راحتی محصولات خود را در آن به فروش برساند. از طرفی یک سیستم مدیریت محتوای خوب به مدیر سایت امکانات زیادی برای فروش اینترنتی بهتر می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیریت موجودی و پشتیبانی از پرداخت آنلاین اشاره کرد.

  • بهترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

درباره بهترین سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی خارجی می‌توان سیستم مدیریت محتوای اشتراکی شاپیفای و افزونه فروشگاه ساز ووکامرس اشاره کرد. با این حال برای این که مشکلات مربوط به استفاده از سرویس‌های خارجی را نداشته باشید، می‌توانید از سیستم‌ مدیریت محتوای فروشگاهی ایرانی پرتال استفاده کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید
ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02191003383 داخلی 2