۲۰٪ تخفیف ویژه حمایت از کسب و کارها در کرونا

با این تکنیک‌ها، کالاهای لوکس خود را بفروشید

اگر تجربه فروش کالاهای لاکچری و لوکس را داشته باشید حتما می‌دانید که نحوه بازاریابی و فروش این محصولات با سایر کالاها تفاوت زیادی دارد. اجناس گران قیمت و لوکس مشتریان کمتری نسبت به سایر کالاها دارند. معمولا قشر خاصی از جامعه به دنبال چنین محصولاتی هستند و باید روش جذب این افراد را به خوبی بلد باشید.

با وارد کردن کسب و کارتان به فضای مجازی می‌توانید مشتریان بیشتری برای کالاهای لاکچری فروشگاه‌تان پیدا کنید. اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس و گران قیمت را دارید باید روش فروش و بازاریابی اینترنتی این دسته از محصولات را هم بدانید. چون در فروش اینترنتی محصولات لاکچری باید یکسری از فاکتورهای اساسی را رعایت کنید تا مشتری با خیال راحت بتواند خریدش را به صورت اینترنتی انجام دهد.

فروش اینترنتی چه مزایایی نسبت به فروش فیزیکی دارد؟

فروش کالاهای گران قیمت و لوکس در بازار خیلی سخت‌تر از فروش کالاهای مشابه اما با قیمت ارزان است. چون اکثر مردم حتی اگر پول لازم برای خرید یک محصول گران قیمت را داشته باشند، ترجیح می‌دهند کمتر هزینه کنند و محصول ارزان‌تری را بخرند. به همین دلیل فروشگاه‌هایی که محصولات لوکس و لاکچری عرضه می‌کنند مشتریان محدودتری دارند. راه‌های مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد اما در این مطلب قرار است بیشتر در مورد فروش اینترنتی صحبت کنیم.

تا چند سال قبل خرید اینترنتی محصولات مختلف خیلی رونق نداشت. اما الان شرایط طوری شده که مردم حتی نیازهای روزمره خودشان را هم اینترنتی می‌خرند. خرید اینترنتی کم کم جای خود را در بین مردم پیدا کرده و افراد زیادی وسایل موردنیاز خود را از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کنند. به همین دلیل بخشی از مشتریان شما در اینترنت هستند و باید از طریق فضای مجازی آن‌ها را جذب کنید. فروش اینترنتی مزایای زیادی دارد و در واقع خیلی از مشکلات فروش سنتی را هم رفع کرده است. در ادامه چند مورد از برتری‌های فروش اینترنتی نسبت به فروش فیزیکی و سنتی را برای شما آورده‌ایم.

فروش کالاهای لوکس به صورت اینترنتی

فروش اینترنتی محدودیت جغرافیایی ندارد

یک کسب و کار سنتی در زمینه فروش کالاهای گران قیمت باید راهکارهای متفاوتی را برای جذب مشتری انتخاب کند. مغازه‌ای که می‌خواهید در آن محصولات لوکس بفروشید باید در مناطقی باشد که ساکنان آن به راحتی توانایی خرید محصولات فروشگاه‌تان را داشته باشند. مثلا تاسیس مغازه در پایین یا حاشیه شهر که افراد ساکن در آن جا توانایی خرید محصولات شما را ندارند کاری غیر منطقی است. مغازه فروش کالاهای گران قیمت را باید در مناطقی تاسیس کرد که ساکنان آن جا قشر ثروتمند جامعه باشند.

 فروشگاه اینترنتی برخلاف فروشگاه فیزیکی به مکان وابسته نیست. یعنی لازم نیست برای جذب مشتری بیشتر، در یک محل پرتردد مثل خیابان‌های اصلی و شلوغ مغازه بگیرید. در هر کجا و هر منطقه‌ای که فروشگاه اینترنتی خودتان را بسازید تمام مردم ایران می‌توانند از شما خرید کنند. در نتیجه درآمد فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس بیشتر از مغازه است.

هزینه‌های جانبی فروشگاه اینترنتی از مغازه کمتر است

دکور و فضاسازی داخلی مغازه لوکس فروشی اهمیت بسیار زیادی دارد. فروشگاه‌هایی که کالاهای لاکچری عرضه می‌کنند معمولا مکانی شیک و جذاب دارند که با محصولات موجود در فروشگاه هماهنگ باشد. وقتی مشتری برای خرید یک محصول گران قیمت وارد مغازه می‌شود باید واقعا حس کند که در حال خرید یک محصول خاص از یک فروشگاه معتبر است.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات گران قیمت و لاکچری نیازی به هزینه مغازه و دکوراسیون ندارد. به همین دلیل با هزینه‌ای بسیار پایین می‌توانید شعبه‌ای از مغازه خود را در فضای مجازی راه‌اندازی کنید. فروشگاه اینترنتی نسبت به فروشگاه فیزیکی مزایای بسیار زیادی دارد. مثلا لازم نیست هزینه‌های جانبی مغازه مثل پول آب، برق و گاز را پرداخت کنید. در کنار این‌ها مغازه فروش کالاهای لوکس به سیستم‌های امنیتی مثل دوربین مدار بسته و دزدگیر نیاز دارد. اما فروشگاه اینترنتی نیازی به این موارد ندارد.

ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس

تا این جا در مورد پیش نیازهای راه‌اندازی کسب و کار سنتی در زمینه فروش کالاهای لوکس و گران قیمت توضیح دادیم. اگر یک حساب سر انگشتی کنید متوجه می‌شوید که کرایه مغازه در مناطق بالای شهر و هزینه دکوراسیون شیک برای مغازه دست کم چند میلیارد تومان هزینه دارد. اما خیلی راحت و با هزینه‌ای کمتر از چند میلیون تومان هم می‌توانید فروشگاهی سودآور برای فروش کالاهای لوکس داشته باشید.

جلب اعتماد مشتری بهترین راه برای افزایش فروش اینترنتی است

فروش اینترنتی کالاهای لاکچری و گران قیمت چالش‌های مختلفی دارد. معمولا اکثر افراد خیلی سخت به فروشگاه‌های اینترنتی اطمینان می‌کنند. حالا اگر قرار باشد کالای گران قیمتی را بخرند حواس‌شان را بیشتر جمع می‌کنند که سرشان کلاه نرود. پس اولین چالش پیش روی شما برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات لوکس، جلب اعتماد مشتریان است.

اول از همه باید کاری کنید که مشتری مطمئن شود بعد از سفارش اینترنتی، محصول موردنظر به دستش می‌رسد. همچنین مشتری باید از اصالت کالای لوکسی که می‌فروشید اطمینان پیدا کند. در نتیجه لازم است بیشتر از همه روی اعتمادسازی مشتریان تمرکز کنید تا مشتری با خیال راحت در فروشگاه اینترنتی شما ثبت سفارش کند.

یکی از راه‌های جلب اعتماد مشتری این است که قابلیت پرداخت در محل را برای فروشگاه اینترنتی خودتان ایجاد کنید. بعضی از شرکت‌های واسط هستند که این کار را با هزینه کم و به راحتی برای شما انجام می‌دهند. خدمات این شرکت‌ها طوری است که پست سفارش را از شما دریافت می‌کند و آن را به مشتری می‌دهد. در نهایت مشتری موقع تحویل محصول پول سفارش را پرداخت می‌کند. این کار باعث می‌شود که مشتری با خیال راحت از شما خرید کند.

روش‌های فروش اینترنتی کالاهای گران قیمت و لوکس

راه‌های مختلفی برای فروش اینترنتی محصولات گران قیمت وجود دارد. برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات لاکچری باید از روشی استفاده کنید که بیشتر مورد اعتماد مشتریان باشد. مثلا ساخت فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس در اینستاگرام ایده چندان خوبی نیست. چون اعتماد به فروشگاه‌های اینستاگرامی خیلی سخت است و کلاه‌برداری‌های زیادی هم از طریق پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام انجام شده است. به همین دلیل کاربران نسبت به این پیج‌ها بد بین هستند و خیلی سخت حاضر می‌شوند کالاهای گران قیمت را از پیج اینستاگرام بخرند.

اگر پیج اینستاگرام در زمینه فروش کالاهای گران قیمت داشته باشید مشتری برای پرداخت وجه احتمالا باید به بانک مراجعه کند. دلیلش هم این است که کارت به کارت و انتقال وجه اینترنتی محدودیت دارد. پس اگر مبلغ محصول زیاد باشد، مشتری ناچار می‌شود که هزینه سفارش را از طریق حواله بانکی پرداخت کند.

کالاهای لوکس و گران قیمت را چطور بفروشیم؟

یکی دیگر از روش‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات لوکس این است که یک سایت فروشگاهی تاسیس کنید. وقتی سایت فروشگاهی داشته باشید این امکان وجود دارد که برای آن نماد اعتماد و سایر مجوزهای قانونی و رسمی را دریافت کنید. با این کار مشتری راحت‌تر به شما و کسب و کارتان اعتماد می‌کند. گرفتن اینماد کار سختی نیست و به سادگی از طریق اینترنت قابل دریافت است. در مقاله «راهنمای تصویری گرفتن اینماد» به صورت کامل توضیح دادیم که چطور می‌توانید ای نماد دریافت کنید.

وقتی از فروشگاه اینستاگرامی خرید می‌کنید هیچ اطلاعاتی از فروشنده ندارید. فقط یک آیدی اینستاگرام است که از آن خرید می‌کنید. حتی نمی‌دانید چه کسی مسئول فروشگاه است و اصلا فروشگاه در کدام شهر یا منطقه قرار دارد. اما وقتی سایت اینترنتی داشته باشید و برای آن نماد اعتماد بگیرید، نام فروشنده، شماره تماس و آدرس دقیق محل فروشگاه داخل نماد اعتماد وجود دارد. به همین دلیل خریدار حداقل می‌داند که از چه کسی خرید کرده است و اگر مشکلی به وجود آمد می‌تواند از طریق قانونی پیگیری کند.

حتی برای جلب اعتماد بیشتر می‌توانید سایر مجوزهای قانونی را هم برای سایت‌تان دریافت کنید. با مطالعه مقاله «لیست مجوزهای لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی» با تمام مجوزهای فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. یکی دیگر از ویژگی‌های سایت فروشگاهی این است که پرداخت هزینه سفارش از طریق آن بسیار راحت‌تر است. برای سایت فروشگاهی می‌توانید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی استفاده کنید که کار ثبت سفارش را بسیار سریع و آسان می‌کنند.

علاوه‌بر این پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت فروشگاهی محدودیتی ندارد. به همین دلیل مشتری خیلی راحت می‌تواند بدون مراجعه به بانک هزینه سفارش خود را پرداخت کند. اگر خواستید برای سایت اینترنتی خودتان درگاه پرداخت ایجاد کنید، مقاله «بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است؟» خیلی به دردتان می‌خورد.

خرید و فروش اینترنتی محصولات گران قیمت

چطور یک سایت اینترنتی برای فروش کالاهای لوکس بسازیم؟

راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی وجود دارد. در مقاله «چگونه یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌‌ای و پرفروش بسازیم؟» به صورت کامل مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را توضیح داده‌ایم و در ادامه هم توضیح مختصری در این زمینه به شما می‌دهیم. بعضی از روش‌های ساخت سایت اینترنتی سخت و پیچیده هستند. پس اگر اطلاعات زیادی در زمینه طراحی سایت ندارید، استفاده از فروشگاه سازها را پیشنهاد می‌کنم. ساخت سایت با فروشگاه ساز اصلا کار سختی نیست و فروشگاه اینترنتی شما یکی دو روزه ساخته می‌شود.

سرویس‌های فروشگاه ساز زیادی در حال فعالیت هستند، که انتخاب یکی از آن‌ها ممکن است برای شما سخت باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنم قبل از انتخاب یک فروشگاه ساز حتما مقاله «چک لیست انتخاب بهترین فروشگاه ساز» را مطالعه کنید. در کل یک فروشگاه ساز خوب باید پشتیبانی رایگان و پاسخگو داشته باشد. همچنین کار کردن با فروشگاه ساز باید ساده و آسان باشد تا هر فردی به راحتی بتواند سایت فروشگاهی خودش را راه‌اندازی کند.

در بین فروشگاه سازهای ایرانی پشنهاد ما استفاده از سرویس پرتال است. فروشگاه ساز پرتال تمام امکانات لازم برای تاسیس فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس و لاکچری را دارد. در کنار آن پشتیبانی دائمی و شبانه‌روزی این فروشگاه ساز همیشه پاسخگوی کاربران است. پس اگر در ساخت سایت فروشگاهی یا بعد از احداث آن دچار مشکل شدید فقط کافیست با پشتیبانی این سرویس ارتباط برقرار کنید تا مشکل شما به سرعت برطرف شود.

ساخت سایت اینترنتی برای فروش کالاهای لاکچری

فروشگاه ساز پرتال ویژگی‌های زیادی دارد که باعث شده خیلی از کاربران،  این شرکت را برای راه‌اندازی سایت‌شان انتخاب کنند. در مقاله «35 دلیل برای آنکه پرتال را انتخاب کنید!» می‌توانید مهم‌ترین ویژگی‌ها و برتری‌های پرتال را نسبت به سایر فروشگاه سازها مطالعه کنید. کار کردن با پرتال به قدری راحت است که در کمتر از یک روز می‌توانید سایت فروشگاهی خودتان را بسازید.

برای ساخت سایت ابتدا باید با ثبت شماره تلفن خود در سایت پرتال ثبت نام کنید.بعد از این که به پنل کاربری خودتان در پرتال وارد شدید، تعدادی ویدیوی آموزشی می‌بینید که طرز کار با پرتال و طراحی سایت با فروشگاه ساز را به شما آموزش می‌دهند. تماشای این ویدیوها مجموعا 2 تا 3 ساعت از وقت شما را می‌گیرد. زمانی که ویدیوهای آموزشی کار با فروشگاه ساز را دیدید می‌توانید در کمتر از یک روز سایت فروشگاهی خودتان را بسازید.

ساخت فروشگاه اینترنتی

پرتال در کنار پشتیبانی و راحت بودن کار با آن، مزایای دیگری هم دارد. در پنل پرتال این امکان وجود دارد که درگاه پرداخت را برای فروشگاه‌تان ایجاد کنید. همچنین سرویس پیامکی، اتصال به الوپیک، اتصال به سرویس‌های پست و قرار دادن محصولات فروشگاه در موتور جستجوی محصول ترب هم در دسترس کاربران قرار دارد.

چند نکته مهم که در فروش محصولات لوکس باید رعایت کنید

پیدا کردن مشتری برای اجناس گران قیمت کار چندان راحتی نیست؛ اما وقتی مشتری از اولین خریدش راضی باشد به مشتری وفادار شما تبدیل می‌شود و باز هم از شما خرید می‌کند. چون فروشگاه‌های کم و محدودی در کشور هستند که کالاهای لاکچری می‌فروشند. برای پیدا کردن مشتریان کالاهای خاص باید از روش‌های مختلف جذب مشتری استفاده کنید. مواردی که در ادامه گفته‌ایم به شما کمک می‌کنند مشتریان بیشتری برای فروشگاه اینترنتی خودتان پیدا کنید.

مهم‌ترین نکات در فروش  اینترنتی کالاهای گران قیمت

1- ارزش کالا را به مشتری نشان دهید

مشتریان کالاهای لاکچری و گران قیمت به دنبال محصولی هستند که ارزش هزینه کردن داشته باشد. برای این دست از مشتریان قیمت کالا اهمیت چندانی ندارد و مهم این است که محصولی لوکس و خاص تهیه کنند. به همین دلیل برای فروش کالاهای لاکچری باید ارزش کالا و دلیل خاص بودن محصول را به مشتری ثابت کنید. در نتیجه اگر فروشگاه اینترنتی کالای لوکس راه‌اندازی کردید نباید از اهمیت توضیحات محصول غافل شوید. در توضیحات کالای فروشگاه باید به دلایل خاص بودن محصول اشاره کنید.

مثلا اگر ساعت لاکچری و گران قیمتی را در سایت برای فروش قرار داده‌اید در اطلاعات محصول به برند و جنس ساعت اشاره کنید. باید بنویسید که این ساعت از برند رادو است و کمی هم در مورد تاریخچه برند توضیح دهید. بعد به سراغ جنس ساعت بروید. حتما ذکر کنید که جنس ساعت از طلا و برلیان است و در آن 10 قیراط الماس به کار رفته است. همچنین در توضیحات بنویسید که از این محصول به تعداد محدودی تولید شده و کمیاب است.

در کل باید توضیحات محصول آن قدر قانع کننده باشد که مشتری حاضر بشود مبلغ بالایی را برای خرید کالا پرداخت کند. پیشنهاد می‌کنم برای این که بتوانید توضیحات مناسبی برای محصولات فروشگاه اینترنتی بنویسید حتما مقاله «تکنیک‌های مؤثر برای نوشتن توضیحات محصول» را مطالعه کنید.

2- تصاویر زیبا و باکیفیت از محصولات قرار دهید

مشتریان اجناس لاکچری معمولا دوست دارند بهترین محصولات را خریداری کنند. در نتیجه کالای موردنظر حتما باید حس لوکس بودن را به آن‌ها منتقل کند. پس ظاهر کالا هم تاثیر زیادی در خرید آن دارد. شما به عنوان فروشنده باید تصاویری زیبا و جذاب از محصولات‌تان در سایت قرار دهید. به طوری که جنبه‌های لاکچری بودن کالا را نشان دهد.

مثلا اگر عینک لوکس و برند می‌فروشید بهتر است روی ظرافت طراحی و کیفیت ساخت آن مانور دهید. بهترین تکنیک برای عکاسی از محصولات لاکچری، گرفتن تصاویر ماکرو است. بهتر است چند عکس از دسته و فریم عینک بگیرید. همچنین از برند حک شده روی عینک هم از نمای نزدیک عکس بگیرید.

نمونه عکس ماکرو از محصولات لاکچری

عکسی که از محصولات لاکچری تهیه می‌کنید باید حس لوکس بودن را به مشتری انتقال دهد. یکی از راه‌های مناسب برای لاکچری نشان دادن کالا این است که محصول را کنار یک کالای گران قیمت دیگر قرار دهید. مثلا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی در زمینه فروش عطرهای لوکس و گران قیمت، تصاویری از عطرهای خود را در کنار ماشین‌های لاکچری مثل لامبورگینی و بوگاتی تهیه می‌کند. با این کار لوکس بودن محصول را به خوبی نمایش می‌دهد.

در خیلی از موارد اجناس لوکس و گران قیمت دارای شناسنامه‌ای هستند که اصالت کالا را تایید می‌کند. قرار دادن عکس از این شناسنامه باعث اطمینان مشتری از اصالت محصول می‌شود. برای این که بتوانید عکس‌های جذابی از محصولات فروشگاه تهیه کنید حتما مقاله «از محصولات فروشگاه اینترنتی‌مان عکس‌ جذاب بگیریم!» را با دقت بخوانید.

3- در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

همانطور که گفتیم شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، شرایط لازم برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کالاهای لوکس را ندارند. اما منظورمان این نیست که اصلا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت نکنید. برعکس باید باید حداقل یک پیج در اینستاگرام داشته باشید و به معرفی محصولات خود در این شبکه اجتماعی بپردازید. در نهایت هم مشتریانی که قصد خرید دارند را به سایت فروشگاهی هدایت کنید.

شبکه‌های اجتماعی روشی ساده برای در ارتباط بودن با مشتری است. وقتی پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید افراد زیادی آن را می‌بینند. بعضی از این افراد تا به حال از فروشگاه شما خرید نکرده‌اند و از این راه با فروشگاه‌تان آشنا می‌شوند. عده‌ای هم که قبلا خرید کرده‌اند باید تشویق کنید که دوباره از شما خرید کنند. مثلا یک کد تخفیف برای دومین خرید از فروشگاه‌تان در پیج اینستاگرام قرار دهید.

برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باید سعی کنید تصاویری زیبا را در پیج خودتان قرار دهید. در کنار تصویر پست اینستاگرام به موارد دیگری مثل کپشن هم باید توجه کنید. در کپشن پست باید به صورت خلاصه به مواردی که باعث لوکس بودن محصول شده است اشاره کنید. مثلا بنویسید که از این محصول فقط 200 عدد در دنیا تولید شده است. در مقاله «چگونه برای پست‌های‌مان یک کپشن جذاب بنویسیم؟» به صورت مفصل در مورد اصول کپشن نویسی توضیح داده‌ایم.

جذب مشتری از طریق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

4- بسته بندی لوکس برای اجناس گران قیمت

وقتی مشتری هزینه زیادی را برای خرید محصولی پرداخت می‌کند، طبیعتا انتظار دارد کالایی که دریافت می‌کند، با سایر محصولات مشابه، اما ارزان قیمت تفاوت داشته باشد. پس باید توجه کنید که کالاهای لوکس را نباید مثل سایر محصولات برای مشتری بسته بندی کنید. بسته‌بندی کالای لوکس باید با سایر محصولات ارزان قیمت تفاوت داشته باشد. در مقاله «چطور با یک بسته‌بندی جذاب فروش‌مان را چند برابر کنیم؟» به طور کامل در مورد بسته بندی محصولات توضیح داده‌ایم.

بسته بندی محصول باید به گونه‌ای باشد که از همان ابتدا که مشتری سفارش خود را دریافت می‌کند آن حس لاکچری بودن که دنبالش می‌گردد را پیدا کند. به عنوان مثال می‌توانید یک هدیه کوچک در جعبه محصول قرار دهید. این هدیه می‌تواند مثلا یک پکیج تمیز کننده برای محصول یا حتی نامه‌ای دست نویس و ساده از طرف شما برای تشکر از مشتری باشد. با مطالعه مقاله «معجزۀ هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش» می‌توانید با ایده‌های مختلف برای استفاده از هدیه تبلیغاتی آشنا شوید.

5- تخفیف را برای محصولات لوکس فراموش کنید

یکی از تکنیک‌های رایج فروشندگان سنتی و فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب مشتری استفاده از تخفیف و فروش جشنواره‌ای است. اما این روش برای محصولات گران قیمت و لوکس مناسب نیست. این کار حتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و مشتریان را بی اعتماد کند. بدون شک مشتری محصولات لاکچری توانایی مالی زیادی دارد و قیمت محصول برای این افراد اصلا مهم نیست. علاوه‌بر این، افرادی که پول لازم برای خرید کالای لوکس را ندارند با کمی تخفیف هم نمی‌توانند این محصولات را بخرند.

به عنوان نمونه کسی که فقط 8 میلیون تومان پول برای خرید موبایل دارد حتی اگر گوشی آیفون 12 را با یک میلیون تومان تخفیف هم بفروشید باز هم توانایی خرید آن را ندارد. از طرف دیگر کسی که حاضر است 70 میلیون تومان بابت خرید همین گوشی بپردازد یک میلیون تومان تخفیف برایش اهمیت زیادی ندارد.

تخفیف دادن به مشتریان در فروش اینترنتی کالاهای لوکس

با فروش اینترنتی محصولات لوکس درآمدتان را چند برابر کنید

یکی از چالش‌های مهمی که در فروش محصولات لاکچری و گران قیمت وجود دارد، پیدا کردن مشتری است. اگر مغازه فروش محصولات لوکس دارید حتما می‌دانید که در اطراف فروشگاه تعداد افراد پولداری که توانایی خرید محصولات شما را داشته باشند بسیار کم است؛ اما با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌توانید مشتریان‌تان را افزایش دهید.

با توجه به رشد بسیار زیاد خریدهای اینترنتی، خیلی از فروشندگان به اهمیت فعالیت در فضای مجازی پی برده‌اند. اما چون با نحوه راه‌اندازی فروشگاه آنلاین آشنایی ندارند سوالات و ابهاماتی زیادی در ذهن‌شان وجود دارد. عده‌ای هم هستند که فکر می‌کنند ساخت فروشگاه اینترنتی سخت است و وقت زیادی از آن‌ها می‌گیرد. به همین دلیل است که خیلی‌ها برای تاسیس فروشگاه اینترنتی مردد هستند.

اگر فکر می‌کنید ساخت فروشگاه اینترنتی کار سختی است، یک پیشنهاد خوب برای‌تان دارم. می‌توانید همین الان در پرتال ثبت نام کنید و سایت فروشگاهی خودتان را بسازید. پرتال 7 روز مهلت تست دارد و به همین دلیل پولی از شما دریافت نمی‌شود. با این کار مطمئن می‌شوید که راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اصلا کار سختی نیست. اگر به مشکلی برخورد کردید فقط کافیست سوال خودتان را در قسمت نظرات بنویسید یا با شماره 02191003383 داخلی 2 تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان جواب‌تان را دریافت کنید. 

دیدگاه خود را ارسال کنید
ارسال دیدگاه
  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی
02163404 داخلی 2