قیمت سال 1402 + 10% تخفیف - فقط تا 13 فروردین - کوپن: hd10

ایجاد نوشته

فرآیند انتشار محتوا در وبلاگ سایتتان بسیار ساده و سریع است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. برای اینکه مقالاتتان را در وبلاگ سایت ایجاد کنید، کافیست طبق مراحل زیر به بخش ایجاد نوشته در سایتتان بروید.

  1. از منوی سمت راست پنل مدیریت سایتتان روی گزینۀ وبلاگ کلیک کنید.
  2. از بین گزینه‌های باز شده روی ایجاد نوشته کلیک کنید.

به این ترتیب وارد صفحه ایجاد نوشته می‌شوید و از این بخش می‌توانید محتوای خودتان را وارد کنید تا در وبلاگ سایتتان نمایش داده شود.

توضیح بخش‌های ایجاد نوشته

در ابتدای صفحه ایجاد نوشته یک کادر وجود دارد که باید عنوان نوشته را در آن وارد کنید. سعی کنید عنوان جذابی بنویسید که خواننده را ترغیب کند تا وارد نوشته شود و آن را بخواند.

پایین کادر عنوان، سه دکمه قرار دارد. با زدن دکمۀ تنظیمات یک پنجره برای شما باز می‌شود و می‌توانید زمان انتشار نوشته را تعیین کنید یا یک رمز عبور برای نوشته قرار دهید تا فقط افرادی که رمز عبور را دارند بتوانند نوشته را مشاهده کنند. همچنین می‌توانید دریافت دیدگاه‌‌ها را برای نوشته غیرفعال کنید.

بعد از کلیک روی دکمۀ سئو، پنجرۀ تنظیمات سئو نوشته برای شما باز می‌شود. در این قسمت تمام امکانات لازم برای سئو محتوا در اختیار شما قرار دارد. با کلیک روی دکمۀ امتیاز، می‌توانید به نوشته امتیاز دهید.

در کادر توضیحات باید شرح کوتاهی در مورد نوشته بنویسید. این متن در صفحه آرشیو وبلاگ نمایش داده می‌شود.

در بخش محتوای کامل، باید نوشته و محتوای خودتان را وارد کنید. در این بخش یک ادیتور پیشرفته در دسترس شماست که به‌وسیلۀ آن می‌توانید محتوای دلخواهتان را برای نمایش در سایت تنظیم کنید. در این قسمت ابزارهای مختلفی برای شما قرار دادیم که از طریق آن‌ها می‌توانید تصویر و ویدیو به نوشته خودتان اضافه کنید. همچنین می‌توانید رنگ و فونت نوشته را تغییر دهید، جدول ایجاد کنید و کارهای مختلف دیگر را انجام دهید.

در بخش تصویر نوشته باید یک عکس برای مقاله آپلود کنید. این عکس در ابتدای نوشته و همچنین در بایگانی نوشته‌های سایت شما نمایش داده می‌شود.

در بخش برچسب‌ها می‌توانید یک یا چند برچسب مرتبط با نوشته را انتخاب کنید. در بخش برچسب‌ها راهنمای پرتال در این مورد بیشتر توضیح دادیم.

در بخش دسته‌بندی باید دسته مناسب برای نوشته را انتخاب کنید. در بخش ایجاد دسته وبلاگی راهنمای پرتال در مورد ایجاد دسته‌بندی برای نوشته‌ها توضیح دادیم.

در قسمت آدرس صفحه باید آدرس مقاله را با کلمات انگلیسی وارد کنید. در بخش وضعیت انتشار هم می‌توانید یکی از 3 وضعیت موجود را برای نوشته انتخاب کنید.

02191003383 داخلی 2