ارسال دستی (ایجاد روش‌های متنوع ارسال به شکل دلخواه)

وقتی که مشتری سفارشی را ثبت کرد، کار شما این است که سفارش را آماده کرده و برای مشتری بفرستید. شاید بپرسید که چطور باید کالا را برای مشتری بفرستم؟ برای این کار چندین گزینه پیش روی شماست و انتخاب‌های مختلفی دارید. به طور کلی از روش‌های زیر می‌توانید برای ارسال سفارش استفاده کنید:

  1. ارسال با پست
  2. استفاده از پیک (الوپیک، اسنپ باکس و…)
  3. ارسال از طریق باربری
  4. ارسال از طریق شرکت‌های خصوصی (تیپاکس، چاپار و…)
  5. ارسال با اتوبوس
  6. ارسال از طریق شرکت‌های واسطه پستی (پست‌رسان و…)
  7. خودتان محصول را به مشتری تحویل دهید

و سایر مواردی که برای ارسال کالا وجود دارد. در این مقاله به‌صورت کامل در مورد انواع روش‌های ارسال سفارش توضیح دادیم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

روش‌های ارسال در پرتال

در پرتال فقط می‌توانید به سرویس پست‌رسان و الوپیک متصل شوید؛ اما می‌توانید روش‌های ارسال دیگر را به‌صورت دستی به سایتتان اضافه کنید. مثلاً اگر می‌خواهید سفارش‌هایی که محل تحویل آن‌ها شهر تهران هستند را با پیک فروشگاهتان ارسال کنید، می‌توانید یک روش ارسال خاص فقط برای شهر تهران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید چندین برنامه ارسال برای مناطق یا شرایط مختلف ایجاد کنید.

02191003383 داخلی 2