قیمت سال 1402 + 10% تخفیف - فقط تا 13 فروردین - کوپن: hd10

مدیریت نوشته‌ها

پرتال این امکان را به شما می‌دهد تا مقالات منتشر شده در سایتتان را به‌راحتی مدیریت و ویرایش کنید. برای دسترسی به نوشته‌های سایتتان باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از منوی سمت راست پنل مدیریت سایتتان روی گزینه "وبلاگ" کلیک کنید.
  2. از بین گزینه‌های باز شده روی "فهرست نوشته‌ها" کلیک کنید.

بعد از انجام این کار، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که تمام نوشته‌های ایجاد شده در سایتتان را داخل آن می‌بینید. در قسمت بالای این صفحه دو بخش برای نمایش نوشته‌های موردنظر شما وجود دارد. از طریق کادر جستجو می‌توانید نوشته دلخواه خودتان را پیدا کنید. از طریق فیلتر وضعیت می‌توانید فقط نوشته‌هایی که وضعیت انتخابی را دارند، مشاهده کنید.

در این بخش می‌توانید تعداد بازدیدها و نظرات ثبت شده برای هر نوشته را در کنار آن ببینید. همچنین از طریق گزینه‌هایی که در ستون سمت چپ هر نوشته هست، امکان مشاهده نوشته و نظرات آن وجود دارد.

ویرایش نوشته

برای ویرایش هر کدام از نوشته‌هایی که در سایتتان ایجاد کردید کافیست از بخش فهرست نوشته‌ها، روی عنوان نوشته موردنظرتان کلیک کنید. به این ترتیب وارد صفحه ویرایش نوشته می‌شوید و می‌توانید تغییرات لازم را در نوشته خودتان اعمال کنید.

حذف نوشته

برای حذف یک یا چند نوشته، ابتدا باید در بخش فهرست نوشته‌ها روی مربع سمت راست هر کدام از نوشته‌هایی که می‌خواهید حذف شوند، کلیک کنید. سپس از بالای صفحه روی دکمه "حذف" کلیک کنید.

کاربرانی که از سایت شما بازدید می‌کنند در صورتی که قابلیت ارسال دیدگاه در نوشته شما فعال باشد، می‌توانند دیدگاه خودشان را در مورد نوشته ارسال کنند. در بخش دیدگاه‌ها در این مورد بیشتر توضیح دادیم.

02191003383 داخلی 2