ایمالز

سایت ایمالز یک موتور جستجو مثل گوگل است. وقتی عبارتی را در گوگل سرچ می‌کنید، لیستی از سایت‌ها را به شما نمایش می‌دهد. در ایمالز هم شما نام یک محصول را سرچ می‌کنید و می‌توانید لیستی از فروشگاه‌های اینترنتی که آن کالا را می‌فروشند، مشاهده کنید. شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که سایت ایمالز اصلا چه کاربردی دارد؟

کاربردها و تاثیر ایمالز در افزایش فروش

مهم‌ترین فایده سایت ایمالز این است که می‌توان قیمت یک محصول را در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف مقایسه کرد. به این ترتیب مشتریان می‌توانند فروشگاهی که محصول را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند را پیدا کنند و کالا را از آن فروشگاه بخرند. وقتی وارد سایت ایمالز می‌شوید، یک باکس جستجو در بالای صفحه قرار دارد. فقط کافیست نام محصول موردنظر را در این باکس نوشته و آن را سرچ کرد تا انواع مختلفی از آن کالا نمایش داده شود.

فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به دو دلیل از سرویس ایمالز استفاده می‌کنند.

  1. مشتریان زیادی برای مقایسه قیمت محصولات از این سرویس استفاده می‌کنند.
  2. ایمالز در نتایج گوگل معمولا لینک 1 یا 2 است و وقتی مشتری برای خرید کالایی سرچ می‌کند، وارد ایمالز می‌شود.

پرتال شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا به‌راحتی بتوانید محصولات خودتان را در ایمالز نمایش دهید و از این طریق مشتریان زیادی را جذب کنید. تمام این فرآیند به‌صورت خودکار انجام می‌شود. ابتدا باید طبق آموزشی که در بخش ایمالزبه شما دادیم، سایتتان را به این سرویس متصل کنید. بعد از این کار محصولات سایت شما به‌صورت خودکار به ایمالز ارسال می‌شود و لازم نیست کار خاصی انجام دهید. اگر در هر بخشی سؤال یا مشکلی داشتید یا اینکه ایرادی در محصولات وارد شده در ایمالز وجود داشت، می‌توانید با پشتیبانی ایمالز تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع کنند.

02191003383 داخلی 2