چت آنلاین

وقتی یک سایت فروشگاهی ایجاد می‌کنید به راه‌های ارتباطی نیاز دارید تا مشتریان از طریق آن بتوانند سؤالات خودشان را از شما بپرسند. یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای ارتباط با مشتری این است که در سایتتان چت آنلاین داشته باشید. یکی از ویژگی‌های چت آنلاین این است که هزینه‌ای برای مشتری ندارد و به‌صورت رایگان می‌تواند با شما گفتگو کند. همچنین سرعت پاسخگویی در چت آنلاین بیشتر از پیام‌رسان‌هاست.

نحوه اتصال چت آنلاین به سایت

برای اینکه در سایتتان چت آنلاین داشته باشید ابتدا یک سرویس ایرانی یا خارجی چت آنلاین انتخاب کنید. پیشنهاد ما استفاده از سرویس‌های زیر است:

گفتینو

رایچت

کریسپ (Crisp)

اول از همه وارد سایت یکی از سرویس‌های چت آنلاین شوید و در آن ثبت‌نام کنید. بعد از اینکه مراحل ثبت‌نام را تکمیل کردید، یک کد به شما داده می‌شود. این کد را کپی کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

فعال سازی چت آنلاین روی سایت

  1. از منوی سمت راست پنل مدیریت سایتتان روی گزینه برنامه‌های جانبی کلیک کنید. اگر با موبایل می‌خواهید این کار را انجام دهید، سه خط بالای صفحه را بزنید و بعد از آن برنامه‌های جانبی را بزنید.
  2. در صفحه برنامه‌های جانبی روی دکمه نصب برنامه در کادر چت آنلاین کلیک کنید.
  3. در این صفحه یک ویدیو آموزشی هم برای شما آماده کردیم. کد کپی شده را در کادر این صفحه وارد کنید.
  4. در بخش تنظیمات می‌توانید مشخص کنید که آیکون چت آنلاین در چه قسمت‌هایی از سایتتان نمایش داده شود. همچنین می‌توانید مشخص کنید که آیکون چت آنلاین فقط برای کاربرانی که وارد سایتتان شده‌اند نمایش داده شود.
  5. در نهایت روی دکمه نصب برنامه کلیک کنید.

به همین سادگی چت آنلاین روی سایت شما فعال می‌شود. برای مشاهده چت‌های کاربران حتما باید در سایت سرویس چت آنلاین وارد شوید. دقت کنید که همیشه حواستان به چت‌های آنلاین باشد تا در کمترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهید. تأخیر در پاسخگویی به چت‌های کاربران ممکن است حتی تأثیر منفی روی اعتمادسازی داشته باشد.

نکته: تنظیمات چت آنلاین را باید از طریق پنل سرویس چت آنلاینتان تغییر دهید. معمولاً تمام سرویس‌های چت آنلاین آموزش تصویری برای انجام تنظیمات دارند. اگر هم سؤالی در این مورد داشتید می‌توانید با پشتیبانی سرویس چت آنلاینتان در ارتباط باشید.

02191003383 داخلی 2