مشتریان چطور می‌توانند سفارش‌های خودشان را پیگیری کنند؟

مشتری شما وقتی سفارشی را ثبت می‌کند از طریق بخش سفارش‌ها در پنل کاربری خودش، می‌تواند وضعیت سفارش را ببیند. این قسمت به مشتری نشان می‌دهد که سفارشش در چه مرحله‌ای است و چه وضعیتی دارد. پرتال هم این امکان را در سایت شما قرار داده است که مشتریان‌تان بتوانند وضعیت سفارش‌شان ببینند. وضعیت سفارش مشتریان در بخش سفارش‌ها در پنل کاربری قابل مشاهده است و کاربران سایت شما می‌توانند با ورود به این بخش وضعیت سفارش ثبت شده خودشان را ببینند.

نحوه پیگری سفارش توسط مشتری

در ویدیو زیر در مورد تغییر وضعیت سفارش‌ها و نحوه نمایش آن به مشتری به صورت کامل توضیح داده‌ایم:


وقتی که مشتری سفارشی را در سایت شما ثبت می‌کند به صورت پیش فرض وضعیت آن در حالت پیگیری نشده قرار می‌گیرد. این یعنی مسئول یا مدیر سایت هنوز سفارش مشتری را ندیده است یا این که مراحل آماده‌سازی سفارش هنوز شروع نشده است. وقتی سفارش را برای مشتری ارسال کردید، می‌توانید کدرهگیری را از طریق بخش ویرایش سفارش و دکمۀ افزودن اطلاعات سفارش، در اختیار مشتری قرار دهید.

02191003383 داخلی 2