💥 دوره جدید و رایگان آکادمی پرتال: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی 💥

چطور در زمان ثبت سفارش برای مشتری پیامک ارسال شود؟

به 2 روش می‌توانید بعد از ثبت سفارش برای مشتری پیام بفرستید:

1- از طریق برنامه جانبی "ارسال ایمیل"

برای اینکه بعد از ثبت سفارش به مشتری ایمیل ارسال شود، باید مسیر زیر را طی کنید:

  1. از پنل مدیریت سایتتان به بخش برنامه‌های جانبی بروید.
  2. از بین برنامه‌های جانبی، روی دکمۀ نصب برنامه افزونه ارسال ایمیل کلیک کنید.
  3. در صفحه‌ای که باز می‌شود، آدرس ایمیل سایتتان (مثلاً info@test.ir) را در فیلد نام کاربری وارد کنید.
  4. در بخش رمز عبور باید رمز همان ایمیلتان را وارد کنید.
  5. در صورتی که ایمیل ندارید، از بخش تنظیمات وب‌سایت و قسمت ایمیل‌های وب‌سایت، یک ایمیل بسازید.
  6. در بخش سرور، آدرس email.imcloud.org را وارد کنید.
  7. حالا در قسمت "پیام‌رسانی به مدیر وب‌سایت" تیک گزینه‌هایی که می‌خواهید پس از انجام آن‌ها برایتان ایمیل ارسال شود را بزنید.
  8. در قسمت "پست الکترونیک گیرنده" باید آدرس ایمیل شخصی خودتان را وارد کنید. ایمیل رویدادهایی که انتخاب کردید به این آدرس ارسال می‌شوند.
  9. در بخش "پیام‌رسانی به کاربران" تیک گزینه‌هایی که می‌خواهید برای کاربران سایتتان ایمیل ارسال شود را بزنید.
  10. در نهایت روی دکمه نصب برنامه کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود و از این به بعد ایمیل‌های اطلاع‌رسانی برای شما و مشتری ارسال خواهد شد.

2- از طریق ارسال پیامک

برای اینکار باید پنل پیامکی تهیه کنید و از برنامه جانبی ملی‌پیامک برای اتصال سایتتان به پنل پیامکی استفاده کنید. در بخش برنامه‌های جانبی در صفحۀ مربوط به افزونۀ ملی‌پیامک، آموزش ویدیویی اتصال سایت به پنل پیامکی وجود دارد و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

02191003383 داخلی 2