💥 دوره جدید و رایگان آکادمی پرتال: آموزش کامل کار با پرتال و ساخت فروشگاه اینترنتی 💥

فعال نبودن امکان سفارشی‌سازی روش‌های ارسال

یکی از دغدغه‌های مشترک خریداران و فروشندگان محصول در اینترنت این است که کالای خریداری شده، چطوری برای مشتری ارسال شود. روش‌های مختلفی برای ارسال کالا از فروشگاه به آدرس مشتری وجود دارد. فروشگاه ساز پرتال امکان سفارشی‌سازی روش‌های ارسال کالا را برای شما فراهم کرده است. اگر به این قابلیت در فروشگاه‌تان دسترسی ندارید، ویدیو زیر را مشاهده کنید:

یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای ارسال کالا این است که از طریق شرکت پست، محصول را برای مشتری بفرستید. اگر مشتری در شهر شماست، می‌توانید از پیک یا سرویس‌هایی مثل الوپیک برای ارسال کالا استفاده کنید. یک روش دیگر برای ارسال کالا، خدمات پرداخت در محل مثل پست رسان است. این سرویس کالا را در محل خودتان دریافت می‌کند و از طریق شرکت پست، محصول را برای مشتری می‌فرستد. بعد از این که کالاها را به دست مشتری رساند، همان‌جا هزینه سفارش را از مشتری دریافت می‌کند و در نهایت مبلغ سفارش به حساب شما واریز می‌شود. این سرویس خیال مشتری را بابت دریافت کالا راحت می‌کند و تاثیر زیادی در افزایش اعتماد مشتریان دارد.

یک راه دیگر برای ارسال کالا این است که از شرکت‌های پست خصوصی مثل تیپاکس و چاپار استفاده کنید. این شرکت‌ها نسبت به شرکت پست در مدت کوتاه‌تری بسته‌ها را به دست مشتری می‌رسانند؛ در نتیجه آن دسته از مشتریانی که برای دریافت کالاهایشان عجله دارند، این گزینه برایشان مناسب‌تر است.

فروشگاه ساز پرتال برای راحتی کار شما، امکان تعریف روش ارسال و سفارشی‌سازی آن را برای شما فراهم کرده است. یعنی می‌توانید برای فروشگاه‌تان روش‌های ارسال مختلف تعریف کنید تا مشتری باتوجه به نیاز خودش، بهترین روش ارسال را انتخاب کند. علاوه‌بر این پرتال این قابلیت را هم دارد که برای هر روش ارسال هزینه مخصوصی تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر مشتری ارسال با پیک را انتخاب کند هزینه 20 هزار تومان به مبلغ سفارش اضافه می‌شود. حالا اگر همین مشتری ارسال با پست را انتخاب کند، هزینه ارسال 15 هزار تومان می‌شود.

حتی پرتال این قابلیت را هم دارد که فروشگاه‌تان را به سرویس الوپیک متصل کنید. به این ترتیب مشتری هنگام ثبت سفارش آدرس خود را روی نقشه مشخص می‌کند و بعد از آن یک پیک از طرف الوپیک بسته را از شما دریافت می‌کند و به مشتری تحویل می‌دهد.

تعرفه طراحی سایت

بعضی از کاربران پرتال به قابلیت سفارشی‌سازی روش‌های ارسال دسترسی ندارند. دلیلش این است که بسته کوچک پرتال، قابلیت سفارشی‌سازی روش‌های ارسال را ندارد. اگر می‌خواهید که به این ویژگی پرتال دسترسی پیدا کنید، باید فروشگاه‌تان را به بسته استاندارد یا پیشرفته ارتقا دهید. برای ارتقا بسته هم فقط باید مابه‌التفاوت هزینه بسته فعلی با بسته بالاتر را پرداخت کنید. در صورتی که بسته استاندارد یا پیشرفته دارید، اما نمی‌توانید روش‌های ارسال فروشگاه‌تان را شخصی‌سازی کنید، با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید یا یک تیکت برای پشتیبانی پرتال ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

02191003383 داخلی 2