یکی از قابلیتهای مهم سایت اینترنتی این است که شما میتوانید وضعیت کسب و کارتان را بررسی و تحلیل کنید. یک مغازهدار هیچ وقت نمیداند که در روز چند نفر وارد مغازهاش میشوند و این تعداد در ماه یا سال چقدر است. در نتیجه این مغازهدار نمیداند چند درصد افرادی که وارد مغازهاش میشوند، از او خرید میکنند. وقتی سایت فروشگاهی داشته باشید و کسب و کارتان آنلاین باشد، بهراحتی میتوانید تعداد افرادی که از سایتتان بازدید کردهاند و آنهایی که از شما خرید داشتهاند را بررسی و وضعیت کسب و کارتان را تحلیل کنید.
تحلیل این گزارشها به شما میکند تا نقاط ضعف و قوت کسب و کارتان را پیدا کرده و برای بهبود وضعیت آن تلاش کنید. البته آماری که سایت به شما میدهد تنها به همین مورد خلاصه نخواهد شد. ما در پرتال ابزارهای لازم برای گزارشگیری و تحلیل کسب و کارتان را در اختیار شما قرار دادیم و امکانات لازم را فراهم کردیم تا بهراحتی بتوانید به اطلاعات موردنیازتان دسترسی داشته باشید.
آمار بازدیدکنندگان
پرتال یک ابزار حرفهای و دقیق دارد که آمار بازدیدکنندگان سایت را به شما نمایش میدهد. با این ابزار بهسادگی متوجه میشوید که چند نفر از سایت شما بازدید کردهاند، با چه دستگاهی وارد سایت شدهاند، از چه صفحههایی بازدید کردهاند و سایر موارد مهمی که در تحلیل کسب و کارتان اهمیت بالایی دارند.
گزارش فروش
اگر فروشگاه اینترنتی دارید و محصول فیزیکی یا مجازی میفروشید، از بخش گزارش فروش میتوانید اطلاعات جامعی را در مورد فروشهای سایتتان مشاهده کنید. در این بخش، پرفروشترین محصولات و دستههای محصول به همراه میزان فروش، پرفروشترین شهرها و استانها، مشتریان وفادار و… به شما نمایش داده میشود.
آنالیتیکس
سرویس گوگل آنالیتیکسیکی از کاملترین ابزارهای آمارگیر سایت است که اطلاعات بسیار خوبی در مورد بازدیدکنندگان سایتتان به شما میدهد. استفاده از این ابزار در پرتال بسیار ساده است و زیرساختهای لازم برای استفاده از آن را فراهم کردیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کد از آنالیتیکس کپی کرده و در پنل مدیریت سایتتان وارد کنید. به همین راحتی سایت شما به گوگل آنالیتیکس وصل میشود و میتوانید اطلاعاتی کامل و دقیق از بازدیدکنندگان سایتتان دریافت کنید.